Real: Różnice pomiędzy wersjami
(nowa strona) |
Musialmati (dyskusja • edycje) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{EK|złe formatowanie, zła interpunkcja, nieśmieszne}} |
|||
''Mamusiu, kup mi hotłilsa - typowy klient'' |
''Mamusiu, kup mi hotłilsa - typowy klient'' |
||
''Dla chcącego, nic dobrego - hasło reklamowe'' |
''Dla chcącego, nic dobrego - hasło reklamowe'' |
Wersja z 21:18, 11 sty 2009
Ten artykuł został umieszczony na liście stron do natychmiastowej kasacji. Podany powód: złe formatowanie, zła interpunkcja, nieśmieszne Może jeszcze zdążysz wypowiedzieć się na stronie dyskusji, zanim hasło zostanie skasowane. |
Mamusiu, kup mi hotłilsa - typowy klient Dla chcącego, nic dobrego - hasło reklamowe
Real(ang."realistycznie")- Odpowiednik Tesco, ale znacznie tańszy. Jego nazwa ma uświadomić klientowi, że to się dzieje naprawdę.
Zalety - Ładne logo - Dzięki długim kolejkom, dzieci przekonują rodziców do kupna "hotłilsa", co umożliwia umieszczenie ich przy kasach - Zazwyczaj możemy popatrzeć na nową toyotę lub suzuki - Można popatrzeć na duży wybór ( to dlatego, że nikt ich nie kupuje ) rozwalonych iPodów, telefonów i laptopów w dziale "Elektronika"
- Ich ulotki to świetne podpałki
Wady - Na wiosnę montują choinkę, a zimą zające - Trzeba iść do toalety, zanim będziesz czuł taką potrzebę ( inaczej nie zdążysz ) - Jeśli chcesz mieć to co pisze na pudełku, musisz podejść do Biura Obsługi - Rzeczy kupowane za punkty nie przekraczają 20
Porady - Z powodów pracowników na rolkach, niezbędny jest testament i grupa krwi wypisana na szaliku ( ewentualnie na kurtce ) - Zawsze wybieraj najmniej uszkodzony wózek ( najlepiej poczekać na pana, który je przywiezie) - W razie ugryzienia przez karpia, które czasem wystawiają, żeby zabrać czas klientom zrobić opatrunek uciskowy i podać surowice