Informatyka: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Tespis. Autor wycofanej wersji to 83.2.103.36.) |
(poprawa bledow jezykowych) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Informatyka''' – dziedzina nauki, której szczytowym osiągnięciem są [[gry komputerowe]]. Zgłębianie wiedzy informatycznej powoduje m.in. tiki nerwowe, zubożenie mowy, zmniejszenie szans na poderwanie dziewczyny i częściowe odmóżdżenie. |
'''Informatyka''' – dziedzina nauki, której szczytowym osiągnięciem są [[gry komputerowe]]. Zgłębianie wiedzy informatycznej powoduje m.in. tiki nerwowe, zubożenie mowy, zmniejszenie szans na poderwanie dziewczyny i częściowe odmóżdżenie. |
||
Specjaliści w tej dziedzinie nazywani są [[informatyk|informatykami]]. Cechuje ich zwykle słaby kontakt ze światem rzeczywistym, jeśli w ogóle istnieje. Często zapominają, że istnieje coś takiego jak jedzenie i |
Specjaliści w tej dziedzinie nazywani są [[informatyk|informatykami]]. Cechuje ich zwykle słaby kontakt ze światem rzeczywistym, jeśli w ogóle istnieje. Często zapominają, że istnieje coś takiego jak jedzenie,rodzina i sen. Główne zajęcia informatyka to pisanie niepoprawnych [[program]]ów, dowodzenie poprawności swoich programów i wymyślanie coraz to bardziej skomplikowanych, trudnych do zrozumienia [[język programowania|języków programowania]]. |
||
===Zobacz też=== |
===Zobacz też=== |
Wersja z 22:48, 18 sty 2009
Informatyka – dziedzina nauki, której szczytowym osiągnięciem są gry komputerowe. Zgłębianie wiedzy informatycznej powoduje m.in. tiki nerwowe, zubożenie mowy, zmniejszenie szans na poderwanie dziewczyny i częściowe odmóżdżenie.
Specjaliści w tej dziedzinie nazywani są informatykami. Cechuje ich zwykle słaby kontakt ze światem rzeczywistym, jeśli w ogóle istnieje. Często zapominają, że istnieje coś takiego jak jedzenie,rodzina i sen. Główne zajęcia informatyka to pisanie niepoprawnych programów, dowodzenie poprawności swoich programów i wymyślanie coraz to bardziej skomplikowanych, trudnych do zrozumienia języków programowania.