S.T.A.L.K.E.R.: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Bregus2. Autor wycofanej wersji to 81.190.250.185.) |
|||
Linia 10: | Linia 10: | ||
== Czyste Niebo == |
== Czyste Niebo == |
||
''Czyste niebo'' jest prequelem ''Cienia Czarnobyla'' (czyli, że dzieje się wcześniej, [[noob]]ie). Akcja gry, toczy się rok przed (nie po, bo przecież w 2012 będzie koniec świata i gra nie miałaby racji bytu) wydarzeniami opisanymi w pierwszej części. Głównym bohaterem gry jest najemnik Szrama, który to magicznie połączony z [[zona czarnobylska|Zoną]] (strefą dookoła Czarnobyla) odczuwa każde zakłócenie chakry w jej wnętrzu, co powoduje u niego potworny ból głowy i straszne [[rozwolnienie]]. |
''Czyste niebo'' jest prequelem ''Cienia Czarnobyla'' (czyli, że dzieje się wcześniej, [[noob]]ie). Akcja gry, toczy się rok przed (nie po, bo przecież w 2012 będzie koniec świata i gra nie miałaby racji bytu) wydarzeniami opisanymi w pierwszej części. Głównym bohaterem gry jest najemnik Szrama, który to magicznie połączony z [[zona czarnobylska|Zoną]] (strefą dookoła Czarnobyla) odczuwa każde zakłócenie chakry w jej wnętrzu, co powoduje u niego potworny ból głowy i straszne [[rozwolnienie]]. Szrama oprowadzał trzech turystów z Japonii po Zonie, gdy nagle coś pieprznęło. Szramie jako jedynemu udało się ujść z życiem po pieprznięciu. Po przebudzeniu się w łóżku z innym stalkerem. Szrama jako cel życia obejmuje sobie odnalezienie i schwytanie Naznaczonego (Striełoka), gdyż ten, powoduje niewiarygodne zakłócenia w delikatnej strukturze [[moc]]y powodując magiczne pieprznięcia w Zonie. |
||
{{stubgry}} |
{{stubgry}} |
Wersja z 15:49, 26 mar 2009
Stalkier! Nie nada ci w Zonie djalać!
- Słowiańska dusza tworzy klimat gry
S.T.A.L.K.E.R. – seria gier o tematyce postapokaliptycznej (czyli ogólny bajzel i anarchia), stworzonych przez jakieś tam mało znane ukraińskie studio. Akcja gry odbywa się w malowniczej miejscowości Czarnobyl-Zdrój po kilkudziesięciu wybuchach tamtejszej elektrowni oraz kilkunastu eksperymentach na oddziaływanie fal z mikrofalówki na mózg ludzi. Obecnie możemy podziwiać Cień Czarnobyla oraz wersję pr0 – Czyste Niebo.
Grę cechuje ogromna swoboda działań. Można na przykład wybrać, czy się chce kogoś zabić, czy z nim porozmawiać (nie tyczy się to jednak mutantów, które zbyt rozmowne nie są i od razu chamsko pomrukując, bezczelnie starają się wgryźć w gracza).
Cień Czarnobyla
Akcja gry toczy się w 2012 roku (jeszcze przed końcem świata), w Czarnobylu-Zdrój. Bohaterem gry jest stalker-nekrofil o pseudonimie „Naznaczony”, jak się później dowiadujemy, nazywający się naprawdę Striełok. Stalker ten, podczas przewożenia w ciężarówce trupów dla swych niecnych celów, zostaje zauważony przez Zeusa który to zsyła na niego za karę piorun. Anyway, Naznaczonemu udaje się przeżyć. Znajduje go inny stalker i zanosi do handlarza skórami, Sidorowicza. Naznaczony, który ni cholery nie może sobie nic przypomnieć, aby odkryć swoją przeszłość współpracuje z nim. Gra cechuje się wspaniałym klimatem. Ruiny, rozbite wraki, mutanty rodem z Plebanii i M jak Miłość. Gra ma aż siedem zakończeń. To, że każde jest do wyboru na końcu, to inna sprawa.
Czyste Niebo
Czyste niebo jest prequelem Cienia Czarnobyla (czyli, że dzieje się wcześniej, noobie). Akcja gry, toczy się rok przed (nie po, bo przecież w 2012 będzie koniec świata i gra nie miałaby racji bytu) wydarzeniami opisanymi w pierwszej części. Głównym bohaterem gry jest najemnik Szrama, który to magicznie połączony z Zoną (strefą dookoła Czarnobyla) odczuwa każde zakłócenie chakry w jej wnętrzu, co powoduje u niego potworny ból głowy i straszne rozwolnienie. Szrama oprowadzał trzech turystów z Japonii po Zonie, gdy nagle coś pieprznęło. Szramie jako jedynemu udało się ujść z życiem po pieprznięciu. Po przebudzeniu się w łóżku z innym stalkerem. Szrama jako cel życia obejmuje sobie odnalezienie i schwytanie Naznaczonego (Striełoka), gdyż ten, powoduje niewiarygodne zakłócenia w delikatnej strukturze mocy powodując magiczne pieprznięcia w Zonie.