Trudne słowo: Różnice pomiędzy wersjami
M |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{cytat|Paradoksalnie i Empirycznie, Parekselans.|Motorniczy Karol Krawczyk}} |
{{cytat|Paradoksalnie i Empirycznie, Parekselans.|Motorniczy Karol Krawczyk}} |
||
'''Trudne słowo''' – wyraz często używany przez [[nauczyciel]]i, ludzi w okularach i pijanych [[student]]ów. Nie ma on jako takiego znaczenia. Służy jedynie do popisówy i uzupełniania niewygodnych miejsc podczas robienia [[krzyżówka|krzyżówek]]. Amplifikując zbłąkinie rykoświstąkałe, można skonkludować wszelką personifikację inkoherencyjną. |
'''Trudne słowo''' – wyraz często używany przez [[nauczyciel]]i, ludzi w okularach i pijanych [[student]]ów. Nie ma on jako takiego znaczenia. Służy jedynie do popisówy i uzupełniania niewygodnych miejsc podczas robienia [[krzyżówka|krzyżówek]]. Amplifikując zbłąkinie rykoświstąkałe, można skonkludować wszelką personifikację inkoherencyjną. |
||
KUPA bardzo trudny wyraz |
|||
== Nieznajomość znaczenia == |
== Nieznajomość znaczenia == |
Wersja z 02:15, 17 kwi 2009
Paradoksalnie i Empirycznie, Parekselans.
- Motorniczy Karol Krawczyk
Trudne słowo – wyraz często używany przez nauczycieli, ludzi w okularach i pijanych studentów. Nie ma on jako takiego znaczenia. Służy jedynie do popisówy i uzupełniania niewygodnych miejsc podczas robienia krzyżówek. Amplifikując zbłąkinie rykoświstąkałe, można skonkludować wszelką personifikację inkoherencyjną.
KUPA bardzo trudny wyraz
Nieznajomość znaczenia
Młodzież uważa za modne używanie trudnych słów. Niestety, najczęściej nie znają ich znaczenia. Dlatego w szkole często słyszy się teksty typu: „Czuję się tak ekwilybrystycznie!”, „Dlaczego jesteś tak diakrytyczny?” czy „Twoje infantylne zachowanie nie obliguje mnie do dalszej konwersacji z twoją osobą”. Jeżeli w wypowiedzi pisemnej jest zbyt wiele takich słów, najczęściej nie wiadomo, od której strony zacząć czytać.