Kolejarz: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Kolejarz''' - pracownik grupy [[PKP]] słynący z wielkiej uczciwości. Pracuje od świtu do nocy(tzn. od 10 do 14 ) a zdarza się że bierze dodatkowe godziny za który mu nikt nie płaci. W przypadku drugiej wersji potrafi sam o siebie zadbać i odebrać sobie zapłatę w inny sposób. Sposoby odbierania zapłaty: silnik do rogatki, napęd zwrotnicowy (zapłata dla trzech kolejarzy, bo jeden za cholerę tego nie uniesie), odbiornik SHP (kilkadziesiąt kilogramów żelastwa), kilka kilometrów torów (pociętych, niezmieszanych), kilka podkładów kolejowych (drewniane na garaż lub do palenia, betonowe do zagospodarowania). |
'''Kolejarz''' - pracownik grupy [[PKP]] słynący z wielkiej uczciwości. Pracuje od świtu do nocy(tzn. od 10 do 14 ) a zdarza się że bierze dodatkowe godziny za który mu nikt nie płaci. W przypadku drugiej wersji potrafi sam o siebie zadbać i odebrać sobie zapłatę w inny sposób. Sposoby odbierania zapłaty: silnik do rogatki, napęd zwrotnicowy (zapłata dla trzech kolejarzy, bo jeden za cholerę tego nie uniesie), odbiornik SHP (kilkadziesiąt kilogramów żelastwa), kilka kilometrów torów (pociętych, niezmieszanych), kilka podkładów kolejowych (drewniane na garaż lub do palenia, betonowe do zagospodarowania). |
||
Oprócz pracowników fizycznych istnieją pracownicy umysłowi(szczególnie biurokraci), |
Oprócz pracowników fizycznych istnieją pracownicy umysłowi(szczególnie biurokraci)których średnio przypada dwóch na jednego pracownika fizycznego, jednak dostępu do magazynu nie mają. Tu sprawa [[zapłata|zapłaty]] i gloryfikaty jest bardziej skomplikowana, jednakże nie beznadziejna. Stare plany kolejowe można użyć jako tapety w pokoju a większość pracy i tak spędza się na [[Nasza-Klasa|Naszej-Klasie]] i [[Youtube]]. |
||
{{stubzaw}} |
{{stubzaw}} |
Wersja z 18:30, 17 cze 2009
Kolejarz - pracownik grupy PKP słynący z wielkiej uczciwości. Pracuje od świtu do nocy(tzn. od 10 do 14 ) a zdarza się że bierze dodatkowe godziny za który mu nikt nie płaci. W przypadku drugiej wersji potrafi sam o siebie zadbać i odebrać sobie zapłatę w inny sposób. Sposoby odbierania zapłaty: silnik do rogatki, napęd zwrotnicowy (zapłata dla trzech kolejarzy, bo jeden za cholerę tego nie uniesie), odbiornik SHP (kilkadziesiąt kilogramów żelastwa), kilka kilometrów torów (pociętych, niezmieszanych), kilka podkładów kolejowych (drewniane na garaż lub do palenia, betonowe do zagospodarowania).
Oprócz pracowników fizycznych istnieją pracownicy umysłowi(szczególnie biurokraci)których średnio przypada dwóch na jednego pracownika fizycznego, jednak dostępu do magazynu nie mają. Tu sprawa zapłaty i gloryfikaty jest bardziej skomplikowana, jednakże nie beznadziejna. Stare plany kolejowe można użyć jako tapety w pokoju a większość pracy i tak spędza się na Naszej-Klasie i Youtube.