NonNews:Kubica stracił pracę: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Karollo13. Autor wycofanej wersji to 212.75.100.106.)
Linia 17: Linia 17:
[[Kategoria:31 tydzień, 2009|Kubica stracił pracę]]
[[Kategoria:31 tydzień, 2009|Kubica stracił pracę]]
[[Kategoria:NonNews:Sport 2009|Kubica stracił pracę]]
[[Kategoria:NonNews:Sport 2009|Kubica stracił pracę]]

Massa udał się do szpitala, ale urzędnicy z POLSKI zaczynają badać pracowników TEAMU BMW Zauber czy nie naciągają ZUS na wyższe składki. Dlatego Massa może skończyć jak POLSKI GANGSTA pseud. MASA. Lepiej żeby wrócił na tor, albo żeby przy najmniej za sterami bolidu zasiadł Lekarz który zwolnienie Massie wypisał bo i on nie uniknie kontroli.

Wersja z 20:20, 3 sie 2009

30 lipca 2009

Jak donoszą agencje prasowe, kryzys finansowy nie ominął także Formuły 1. Masowe zwolnienia dotknęły team BMW, w którym jeździ nasz rodak Robert Kubica oraz nieco mniej zdolny (acz bardziej wspierany) Niemiec Nick Heidfeld. W ramach cięcia kosztów na pierwszy ogień poszli kierowcy.

Uważamy, ze nasz team doskonale sobie bez nich poradzi. Kierowcy nie są nam w ogóle do niczego potrzebni – mówi chcący zachować anonimowość prezes Norbert Reithofer.

Kubica oraz Heidfeld zapowiedzieli jednak, że nie pogodzili się z decyzją zarządu i zainspirowani postawą kupców z warszawskiego KDT zabarykadują się w garażu i nie wpuszczą nikogo.
Robert przywiózł z Polski fajne drzwiczki od meblościanki, będziemy mieli więc czym bić po głowach wszystkich, którzy zechcą zakłócić nasz protest – z zawziętością w głosie zaklina się Heidfeld.

W innych teamach kierowcy różnie radzą sobie z grożącymi im zwolnieniami. Felipe Massa udał się na L4 do szpitala, Rubens Barrichello zamierza udać się na emeryturę, a Sebastian Bourdais już siedzi pod pośredniakiem modląc się, aby jakiś team Formuły 2, 3, 3000, NASCAR lub World Series by Renault przygarnął go chociażby jako kierowcę testowego albo czyściciela bolidów.

Nasza redakcja chciałaby w tym miejscu zdementować wszelkie plotki jakoby zwolnienie naszego rodaka miało jakiś związek z tajemniczymi zniknięciami części zapasowych w stajni BMW. Zwolnienie kierowców było po prostu związane z maksymalną optymalizacją wydatków, pozbyto się między innymi problemu zaopatrzenia w wódkę napoje izotoniczne.

Źródło