Trudne słowo: Różnice pomiędzy wersjami
(No jak można było o nich zapomnieć!) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{cytat|Paradoksalnie i empirycznie, parekselans.|Motorniczy Karol Krawczyk}} |
{{cytat|Paradoksalnie i empirycznie, parekselans.|Motorniczy Karol Krawczyk}} |
||
{{cytat|Zielony to metafora, '''trudne słowo''' (...), a pomarańczowy to alegoria, '''jeszcze trudniejsze słowo''' (...)|[[Kabaret Mumio|Ci od reklam Plusa]] o '''trudnych słowach'''}} |
{{cytat|Zielony to metafora, '''trudne słowo''' (...), a pomarańczowy to alegoria, '''jeszcze trudniejsze słowo''' (...)|[[Kabaret Mumio|Ci od reklam Plusa]] o '''trudnych słowach'''}} |
||
'''Trudne słowo''' – wyraz często używany przez [[nauczyciel]]i, ludzi w okularach i pijanych [[student]]ów. Nie ma on jako takiego znaczenia. Służy jedynie do popisówy i uzupełniania niewygodnych miejsc podczas robienia [[krzyżówka|krzyżówek]]. Amplifikując zbłąkinie rykoświstąkałe, można skonkludować wszelką personifikację inkoherencyjną. |
'''Trudne słowo''' – wyraz często używany przez [[nauczyciel]]i, [[Kujon|ludzi w okularach]] i pijanych [[student]]ów. Nie ma on jako takiego znaczenia. Służy jedynie do popisówy i uzupełniania niewygodnych miejsc podczas robienia [[krzyżówka|krzyżówek]]. Amplifikując zbłąkinie rykoświstąkałe, można skonkludować wszelką personifikację inkoherencyjną. |
||
== Nieznajomość znaczenia == |
== Nieznajomość znaczenia == |
Wersja z 03:59, 28 sie 2009
Paradoksalnie i empirycznie, parekselans.
- Motorniczy Karol Krawczyk
Zielony to metafora, trudne słowo (...), a pomarańczowy to alegoria, jeszcze trudniejsze słowo (...)
- Ci od reklam Plusa o trudnych słowach
Trudne słowo – wyraz często używany przez nauczycieli, ludzi w okularach i pijanych studentów. Nie ma on jako takiego znaczenia. Służy jedynie do popisówy i uzupełniania niewygodnych miejsc podczas robienia krzyżówek. Amplifikując zbłąkinie rykoświstąkałe, można skonkludować wszelką personifikację inkoherencyjną.
Nieznajomość znaczenia
Młodzież uważa za modne używanie trudnych słów. Niestety, najczęściej nie znają ich znaczenia. Dlatego w szkole często słyszy się teksty typu: „Czuję się tak ekwilybrystycznie!”, „Dlaczego jesteś tak diakrytyczny?” czy „Twoje infantylne zachowanie nie obliguje mnie do dalszej konwersacji z twoją osobą”. Jeżeli w wypowiedzi pisemnej jest zbyt wiele takich słów, najczęściej nie wiadomo, od której strony zacząć czytać.