Użytkownik:Absflg/brudnopis: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Grafika:Demot.jpg|210px|thumb|right|Jeden z plakatów propagandowych]] |
[[Grafika:Demot.jpg|210px|thumb|right|Jeden z plakatów propagandowych]] |
||
{{cytat|W ZSRR to czas podróżuje w tobie|[[Radziecka inwersja]] o czasie}} |
{{cytat|W ZSRR to czas podróżuje w tobie.|[[Radziecka inwersja]] o czasie}} |
||
{{cytat|...|Crono o tym artykule}} |
{{cytat|...|Crono o tym artykule}} |
||
Linia 24: | Linia 24: | ||
===Frog=== |
===Frog=== |
||
Giermek zamieniony przez czarnoksiężnika Magusa w żabę. Mówi niezrozumiałym, archaizowanym językiem. Chce on zabić Magusa, nawet jeżeli w trakcie gry uzna, że w swoim postępowaniu miał on słuszność. Ze względu na to nienormalne zachowanie, mili Japończycy, którzy wymyślili grę, nie mają nic przeciwko jego zgonowi. |
|||
Niestety ze względu na ograniczoną liczbę kratek na wpisanie imienia, nie można go nazwać „Flipper”, ani „Kermit”. |
|||
===Ayla=== |
|||
Małe, kotowate i futrzane (sic!). Walczy z prehistorycznymi dwunożnymi jaszczurami |
|||
==Zobacz też== |
==Zobacz też== |
Wersja z 17:09, 25 wrz 2009
W ZSRR to czas podróżuje w tobie.
- Radziecka inwersja o czasie
...
- Crono o tym artykule
Chrono Trigger – gra wideo z lat '90. Wyprodukowana przez firmę Squaresoft. Znana z tego, że w 2009 roku próbowano ją, w niezmienionej rozpikselizowanej wersji, sprzedać[1] młodemu pokoleniu.
Historia
Fabuła jest mało rozbudowana. W trakcie budowy podwodnego źródła energii, Lavos[2] z którego ją czerpano wyszedł z ziemi i wybił przy okazji bardzo wielu ludzi[3]. Wielu ludzi w roku 2300 żyje w podziemnych schronach, a emo-mag nie rozumie, dlaczego nikt go nie rozumie i stale rozpacza. Oczywiście odbywający się 400 lat po nim festiwal milenijny raczej go nie obchodzi, mimo iż istotnie wpływa on na jego życie. Oczywiście uporządkowanie tego łajna to zadanie gracza.
Postacie
Crono
Miał nazywać się Chrono, ale w miejscu na wpisanie imienia było o jedną kratkę za mało. Mieszka z matką. Podejrzewany o bycie niemową, lecz nadrabia to gestykulując jak małpa.
Marle
Księżniczka, która ucieka z zamku i przebiera się w ciuchy pospólstwa. Podejrzewana o chorobę psychiczną oraz zbyt częste oglądaniu disnejowskiego „Alladyna”.
Lucca
Uważa się za genialnego naukowca, mimo że jej urządzenia ciągle się psują. Swój życiowy rekord nieudacznictwa pobiła tworząc telepod, który zamiast przenosić ludzi z miejsca na miejsce, sprawiał, że osoba pojawiała się w tym samym miejscu[4]. Zawsze na głowie nosi chełmofon ukradziony czterem pancernym Jedyna przyjaciółka mruka Crono, który jednak zostawia ją dla blond księżniczki o IQ zbliżonym do tego Homera Simpsona.
Frog
Giermek zamieniony przez czarnoksiężnika Magusa w żabę. Mówi niezrozumiałym, archaizowanym językiem. Chce on zabić Magusa, nawet jeżeli w trakcie gry uzna, że w swoim postępowaniu miał on słuszność. Ze względu na to nienormalne zachowanie, mili Japończycy, którzy wymyślili grę, nie mają nic przeciwko jego zgonowi. Niestety ze względu na ograniczoną liczbę kratek na wpisanie imienia, nie można go nazwać „Flipper”, ani „Kermit”.
Ayla
Małe, kotowate i futrzane (sic!). Walczy z prehistorycznymi dwunożnymi jaszczurami