Bicykl: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
 
M (linki)
Linia 1: Linia 1:
[[Grafika:Bicycle.jpg|thumb|right|Jazda na bicyklu wymagała wręcz akrobatycznych zdolności]]
[[Grafika:Bicycle.jpg|thumb|right|Jazda na bicyklu wymagała wręcz akrobatycznych zdolności]]
'''Bicykl''' jest udziwnioną wersją tradycyjnego [[rower]]u, będącą w użytku w XIX w. Plan ułożenia kół jest bardzo charakterystyczny i kojarzy się z [[traktor|traktorem]] jadącym do tyłu. Konstruktor owego pojazdu wymyślił sobie, że umieszczenie środka ciężkości w postaci użytkownika nad olbrzymim przednim kołem z przeciwwagą w postaci malutkiego koła tylnego jest świetnym pomysłem. Cała grupa bicyklistów z płaskimi twarzami i bokserskimi nosami zdawała się przeczyć jego [[teoria|teorii]]. Do szczególnie ciekawych należał zapewne manewr hamowania lub jazdy po mokrej i popularnej w tamtym czasie nawierzchni z "kocich łbów".
'''Bicykl''' jest udziwnioną wersją tradycyjnego [[rower]]u, będącą w użytku w [[XIX wiek|XIX wieku]]. Plan ułożenia kół jest bardzo charakterystyczny i kojarzy się z [[traktor|traktorem]] jadącym do tyłu. Konstruktor owego pojazdu wymyślił sobie, że umieszczenie [[środek ciężkości|środka ciężkości]] w postaci użytkownika nad olbrzymim przednim kołem, z przeciwwagą w postaci malutkiego koła tylnego, jest świetnym pomysłem. Cała grupa bicyklistów z płaskimi twarzami i [[bokserski nos|bokserskimi nosami]] zdawała się przeczyć jego [[teoria|teorii]]. Do szczególnie ciekawych należał zapewne manewr [[hamowanie|hamowania]] lub jazdy po mokrej i popularnej w tamtym czasie nawierzchni z [[kocie łby|kocich łbów]].


'''Zobacz też:'''
'''Zobacz też:'''


* [[Porównanie roweru i konia]]
* [[Porównanie ryby i roweru]]
* [[Poznaj Cyklistę]]
* [[Rower]]
* [[Rower]]


[[Kategoria: Transport]]
[[Kategoria:Transport]]

Wersja z 20:43, 27 kwi 2006

Jazda na bicyklu wymagała wręcz akrobatycznych zdolności

Bicykl jest udziwnioną wersją tradycyjnego roweru, będącą w użytku w XIX wieku. Plan ułożenia kół jest bardzo charakterystyczny i kojarzy się z traktorem jadącym do tyłu. Konstruktor owego pojazdu wymyślił sobie, że umieszczenie środka ciężkości w postaci użytkownika nad olbrzymim przednim kołem, z przeciwwagą w postaci malutkiego koła tylnego, jest świetnym pomysłem. Cała grupa bicyklistów z płaskimi twarzami i bokserskimi nosami zdawała się przeczyć jego teorii. Do szczególnie ciekawych należał zapewne manewr hamowania lub jazdy po mokrej i popularnej w tamtym czasie nawierzchni z kocich łbów.

Zobacz też: