BMW: Różnice pomiędzy wersjami
M (→Użytkowanie) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
<br> |
<br> |
||
== Użytkowanie == |
== Użytkowanie == |
||
===Dla samochodu mającego więcej niż 10 lat'''=== |
|||
Średni wiek kierowcy to przedział 18 - 20 lat ziemskich, zazwyczaj tydzień temu zostało wydane prawo jazdy owemu kierowcy. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | Wsiada on do ''swojego potężnego samochodu rzędu 200 koni mechanicznych'' przy otwartym szyberdachu. Po ułożeniu się w fotelu, który jest wyciągnięty od ojca z [[Polonez|poloneza]], załącza się muzyka w której głównie słychać słowa ''majteczki w kropeczki'' lub ''ubu-dubu-ubu-dubu''. Potem następuje otworzenie okna i/lub wybicie szyby oraz zapodanie [[Zimny_łokieć|zimnego łokcia]]. Po odczekaniu kilku sekund, lub minut, aż zaskoczy machina, każdy kierowca musi mieć refleks – należy przełączyć tryb z [[Benzyna|benzyny]] na tlenek LPG. Aby to uczynić, należy do oporu wciskać pedał gazu, tak, by wskazówka wyleciała poza skalę i zrobiła pełny obrót na obrotomierzu. Po zmianie przycisku na LPG można spokojnie puścić nogę z gazu, lecz delikatnie, by nasza ogromna bestia z silnikiem 4.8 FULL SUPER TURBO nie zgasła. Ważna jest również obserwacja, czy nic nie jedzie, by w razie zgaszenia silnika mieć czas na ponownie jego odpalenie. |
||
Przedział wiekowy kierowcy od około 20 lat do 30 ( zdarzają się i przypadku 60 lat). Szybkie podejdzie do naszej fury, przy okazji po rozglądanie się za [[Lachon|lachonami]] i innymi temu podobnymi ( najlepiej by było jak najwięcej takiego towaru). Z pilota po otwieranie wszystkiego co się da, czyli dachy, szyby, bagażniki, koła, światła, fotele i takie tam. Szybkim ruchem zasiadanie za kółkiem bolidu. Strzelenie z [[Zimny_łokieć|zimnego łokcia]], poprawienie złota na palcach u nóg, rąk, zębów. Zwinnym ruchem przekręcenie kluczyka w stacyjce, po zapaleniu się wszystkich kontrolek i błędu komputera, który sugeruje do tankowanie benzyny 98 oktanowej ( i tak każdy kierowca tej marki wie ze 95 oktanowa jest lepsza i .... tańsza ), następuje zapłon. Po kilku minutach kręcenia silnikiem następuje zapłon na oparach benzyny, lecz [[Dres|właściciel]] auta ma tajną bron, jak przycisk TlenekNitro LPG, gdzie szybkim ruchem przełącza na ową funkcję . W tym momencie komputer auta wariuje i wywala błąd przegrzania silnika. Kierowca niczym się nie przejmuje dzieli z pieści komputer ten się wyłącza. Teraz następuje załączenie super muzy z 1000000W wzmacniacza, który ma osobny akumulator i silnik. Ta moc przechodzi do 4 głośników każdy rzędu 3Ω. Zazwyczaj z głośników słychać "łubu-dubu-łupu-cup", ewentualnie "Majteczki w kropeczki" . Po tym następuje kilka solidnych ruchów dodania gazu, by każdy w promieniu 10 mil słyszał, że została odpalona bestia i każdy co ma trochę rozumu lepiej by przez najbliższe 20 minut nie wyjeżdżał na miasto. A sprostowanie czemu 20 minut, gdyż owa fura pali raptem 20 litrów TlenkuNitro LPG na 10 kilometrów, a średnia prędkość auta po mieście to 5 km więc co za tym idzie 5 km na godzinę = 60 minut ma godzina, a więc 200 litrów TlenkuNitro LPG na 100 kilometrów co daje przejechanie 3 km w ciągu 20 minut, gdyż właściciel zawsze tankuje 20 litrów TlenkuNitro LPG. Następuje potężny start 10 metrów na 2 sekundy, kilka wymuszeń pierwszeństwa, o mało nie dachowanie, rozjechanie kota, zatankowanie 20 litrów TlenkuNitro LPG, koniec jazdy - do jutra. |
|||
Przechodzi nasz [[Dres|kierowca]] do jazdy. Wrzuca sprzęgło, jedyneczkę, gaz do podłogi, lecz nie za mocno, by nie zrobić dziury w podwoziu, po czym raptownie puszcza sprzęgła i w tym momencie auto rozpędza się 10 metrów na 1 minutę. Ewentualnie zgaśnie i trzeba będzie powtórzyć procedurę rozruchu. |
|||
⚫ | |||
Przedział wiekowy kierowcy od około 20 lat do 30 (zdarzają się i tacy w wieku 60 lat). Szybko podchodzi do naszej fury; przy okazji rozgląda za [[Lachon|lachonami]] i innymi temu podobnymi istotami. |
|||
Z pilota otwiera wszystko, co się da: dachy, szyby, bagażniki, koła, światła, fotele; następnie prędkim ruchem zasiada za kółkiem bolidu. Strzela z [[Zimny_łokieć|zimnego łokcia]], poprawia złoto na palcach u nóg, rąk, zębów. Zwinnym ruchem przekręca kluczyk w stacyjce. Następuje zapłon, po zapaleniu się wszystkich kontrolek i błędu komputera, który sugeruje dotankowanie benzyny. Po kilku minutach kręcenia [[silnik]]iem następuje zapłon na oparach benzyny, lecz [[Dres|właściciel]] auta ma tajną broń: nowoczesny przycisk TlenekNitro LPG, dzięki któremu może szybciej przełączyć auto na ową funkcję. W tym momencie komputer auta wariuje i wywala błąd przegrzania silnika. Kierowca niczym się nie przejmuje i dzieli z pięści komputer, który po tej skomplikowanej czynności prostu się wyłącza. |
|||
Teraz następuje załączenie super muzy z 1000000W wzmacniacza, mającego osobny akumulator i silnik. Moc przechodzi do 4 głośników, każdy rzędu 3Ω. Zazwyczaj z głośników słychać ''łubu-dubu-łupu-cup'', ewentualnie ''majteczki w kropeczki''. Nie może również zabraknąć kilku solidnych ruchów dodania gazu, by każdy w promieniu 10 mil słyszał, że została odpalona bestia – lepiej zatem, by nikt, kto ma olej w głowie, przez najbliższe 20 minut nie wyjeżdżał na miasto. |
|||
Następuje potężny start z prędkością 5m/s, kilka wymuszeń pierwszeństwa, rozjechanie kota, ledwo uniknięte dachowanie, zatankowanie 20 litrów TlenkuNitro LPG, koniec jazdy – do jutra. |
|||
== Wyposażenie == |
== Wyposażenie == |
Wersja z 20:29, 3 sie 2010
Srebrne BM wjeżdża na teren, co się przypieprzasz? Jestem szpanerem.
- Tede o BMW
Kurwa, moje pole!
- Rolnik na widok BMW
Balcerowicz Musi Wyjść
- Andrzej Lepper o BMW
Bes sęsu
- Jasiu Śmietana o jeździe samochodem
Etam! Wolę poloneza!
- Waldemar Pawlak o BMW
BMW (Bolid Młodzieży Wiejskiej) – najsłynniejsza marka drogich, niekoniecznie najlepszych, samochodów, zwanych potocznie benzynożercami. Statystyczny posiadacz BMW jest o 10 lat młodszy od swojego samochodu. Samochody marki BMW służą jako środek przekazu informacji. Jeśli widzisz kogoś jadącego „bejcą”, musisz wiedzieć, że właściciel chce zakomunikować zobacz, jaki zajebisty jestem lub cze lala, może cię podwieźć?.Najczęściej spotykany w każdą sobotę pod wiejskimi dyskotekami i klubami nocnymi. Czasami jest też wyborem, kiedy nie możemy wybrać pomiędzy Mercedesem, a Audi. (mimo że Mercedes jest lepszy. NIE, Audi nie jest lepsze.)
Użytkowanie
Dla samochodu mającego więcej niż 10 lat
Średni wiek kierowcy to przedział 18 - 20 lat ziemskich, zazwyczaj tydzień temu zostało wydane prawo jazdy owemu kierowcy.
Wsiada on do swojego potężnego samochodu rzędu 200 koni mechanicznych przy otwartym szyberdachu. Po ułożeniu się w fotelu, który jest wyciągnięty od ojca z poloneza, załącza się muzyka w której głównie słychać słowa majteczki w kropeczki lub ubu-dubu-ubu-dubu. Potem następuje otworzenie okna i/lub wybicie szyby oraz zapodanie zimnego łokcia. Po odczekaniu kilku sekund, lub minut, aż zaskoczy machina, każdy kierowca musi mieć refleks – należy przełączyć tryb z benzyny na tlenek LPG. Aby to uczynić, należy do oporu wciskać pedał gazu, tak, by wskazówka wyleciała poza skalę i zrobiła pełny obrót na obrotomierzu. Po zmianie przycisku na LPG można spokojnie puścić nogę z gazu, lecz delikatnie, by nasza ogromna bestia z silnikiem 4.8 FULL SUPER TURBO nie zgasła. Ważna jest również obserwacja, czy nic nie jedzie, by w razie zgaszenia silnika mieć czas na ponownie jego odpalenie.
Przechodzi nasz kierowca do jazdy. Wrzuca sprzęgło, jedyneczkę, gaz do podłogi, lecz nie za mocno, by nie zrobić dziury w podwoziu, po czym raptownie puszcza sprzęgła i w tym momencie auto rozpędza się 10 metrów na 1 minutę. Ewentualnie zgaśnie i trzeba będzie powtórzyć procedurę rozruchu.
Dla samochodu mającego mniej niż 10 lat
Przedział wiekowy kierowcy od około 20 lat do 30 (zdarzają się i tacy w wieku 60 lat). Szybko podchodzi do naszej fury; przy okazji rozgląda za lachonami i innymi temu podobnymi istotami.
Z pilota otwiera wszystko, co się da: dachy, szyby, bagażniki, koła, światła, fotele; następnie prędkim ruchem zasiada za kółkiem bolidu. Strzela z zimnego łokcia, poprawia złoto na palcach u nóg, rąk, zębów. Zwinnym ruchem przekręca kluczyk w stacyjce. Następuje zapłon, po zapaleniu się wszystkich kontrolek i błędu komputera, który sugeruje dotankowanie benzyny. Po kilku minutach kręcenia silnikiem następuje zapłon na oparach benzyny, lecz właściciel auta ma tajną broń: nowoczesny przycisk TlenekNitro LPG, dzięki któremu może szybciej przełączyć auto na ową funkcję. W tym momencie komputer auta wariuje i wywala błąd przegrzania silnika. Kierowca niczym się nie przejmuje i dzieli z pięści komputer, który po tej skomplikowanej czynności prostu się wyłącza.
Teraz następuje załączenie super muzy z 1000000W wzmacniacza, mającego osobny akumulator i silnik. Moc przechodzi do 4 głośników, każdy rzędu 3Ω. Zazwyczaj z głośników słychać łubu-dubu-łupu-cup, ewentualnie majteczki w kropeczki. Nie może również zabraknąć kilku solidnych ruchów dodania gazu, by każdy w promieniu 10 mil słyszał, że została odpalona bestia – lepiej zatem, by nikt, kto ma olej w głowie, przez najbliższe 20 minut nie wyjeżdżał na miasto.
Następuje potężny start z prędkością 5m/s, kilka wymuszeń pierwszeństwa, rozjechanie kota, ledwo uniknięte dachowanie, zatankowanie 20 litrów TlenkuNitro LPG, koniec jazdy – do jutra.
Wyposażenie
Dla samochodu mającego więcej niż 10 lat
- Alufelgi w rozmiarze 32 cale (od kombajnu);
- Opony starte do felg;
- Brak okien (bo i po co skoro właściciele ciągle chłodzą sobie łokcie);
- Radio, z najgłośniejszą płytą dostępną na rynku i głośnikami firmy SANY o mocy 1000MW.
- LPG + WBW (Wtrysk Bimbru Wiejskiego);
- Klimatyzacja do nabicia;
- Bagażnik + WZW (Wiejska Zsiadła Wódka).
- Znaczek od serii "M", dresiarze myślą, że dzięki niemu auto staje się sportowe i przez to szybsze.
Dla samochodu mającego mniej niż 10 lat
- 20 poduszki powietrzne, 42 kurtynowe, 48 kolanowych (6 na kolano);
- Super Hiper Lux Jupiter zawieszenie o ok.1591 trybach wybierania nierówności;
- Tapicerka ze skóry z samego Szatana (dlatego nawet nie trzeba włączać ogrzewania).
- Radio samochodowe + MP3 nie obsługujący plików muzycznych.
- Silnik który daje o sobie znać (w kosztach).
- Światła zbite w trakcie potrącenia żółwia (przy prędkości 2km/h).
Spalanie
Dla samochodu mającego więcej niż 10 lat
Jak wynika z testów przeprowadzonych pod okiem ekspertów średnie spalanie to 2 litry czystej na godzinę, lub 5 sztuk czteropaków VIP z "Biedronki" na godzinę. Spalanie jest uzależnione od ilości zajętych miejsc. Jeśli chodzi o spalanie samego auta odpowiedz jest prosta. W przypadku zimnego łokcia średnie spalanie (tylko w mieście, gdyż po za miastem trzeba trzymać drzwi by przy prędkości rzędu 50 km/h nie wyleciały z zawiasów) wynosi 0,4 litra benzyny z importu (rozruch) i 40 litrów gazu na 100 kilometrów. Bez zimnego łokcia spalanie wynosi tyle samo, gdyż w tym czasie kierowca, lub pasażerowie raczą się super muzyką z 10000W wzmacniacza i 8 x 25W głośników zamontowanych w aucie.
Dla samochodu mającego mniej niż 10 lat
Również jak wynika z testów przeprowadzonych pod okiem ekspertów średnie spalanie to 2 butelki whisky z importu, plus kilka czteropaków goldmanów z " TESCO". Co do spalania samego auta tutaj mamy około 2 litrów benzyny 95 oktanowej z najbliższego CPNu (rozruch) i koło 20 litrów tlenku LPG na 10 kilometrów. Do tego dochodzi nam spalanie kabli w instalacji elektrycznej i spalenie komputera rozkładowego pokładowego.
Osiągi
Dla samochodu mającego więcej niż 10 lat
- Silnik o pojemności 16 litrów z ciężarówki Volvo FH16 (niestety zajeżdżony tak że z 500 KM zrobiło się 100 KM);
- V-Max – 100 km\h (na WBW 199 km/h)
- 0-100 – 10 s i 3 s z górki
- 100-0 – nawet 0,0000001 ms jeśli zahamujemy na najbliższym drzewie, ew. murze
- Wychłodzenie łokcia – trzeba wymnożyć długość łokcia za szybą przez prędkość i przez temperaturę na dworze (jeśli jest na minusie to należy podzielić)
Dla samochodu mającego mniej niż 10 lat
- Silnik o mocy ~1000 KM z 6 turbosprężarkami i komputerami o łącznej mocy obliczeniowej równej połączeniu szeregowemu trzech kalkulatorów firmy „Sharp” model LC 2010;
- V-max – 666 km/h;
- 0-100 – 666 ms, jak z górki to nawet i 667 ms;
- 100-0 – 666 ms (pod górkę to podobno nawet i 333 ms).