SsangYong: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to The Number of the Beast. Autor wycofanej wersji to 213.199.238.50.) |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
== Produkcja == |
== Produkcja == |
||
Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży, samochodów jeszcze bardziej lipnych niż mózg obecnie rządzących i ShFiEtNyCh ReQLaM na Discovery Channel (spotykamy także pojedyncze reklamy w [[TVN]], ale to mniejszość etniczna). |
Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży, samochodów jeszcze bardziej lipnych niż mózg obecnie rządzących i ShFiEtNyCh ReQLaM na [[Discovery Channel]] (spotykamy także pojedyncze reklamy w [[TVN]], ale to mniejszość etniczna). |
||
== Modele dostępne w Polsce == |
== Modele dostępne w Polsce == |
Wersja z 13:42, 4 paź 2010
SsangYong – koreańska marka samochodów, która myśli, że jak puści reklamę na Discovery i wykaże się YsHcHe PoKHeMoNoWyM xD ShTyLeM przez zamianę nazwy Action na Actyon to ktoś kupi jej samochody.
Produkcja
Firma specjalizuje się w produkcji kiepskich wyników sprzedaży, samochodów jeszcze bardziej lipnych niż mózg obecnie rządzących i ShFiEtNyCh ReQLaM na Discovery Channel (spotykamy także pojedyncze reklamy w TVN, ale to mniejszość etniczna).
Modele dostępne w Polsce
Wyniki finansowe
Rok 2004
Nawet, nawet. Kreacjoniści twierdzą, że marka jest nieprzystosowana do warunków środowiska polskiego.
Rok 2005
Gorzej. Ewolucja stwierdziła, że SsangYong niedługo wymrze jako gatunek źle przystosowany i będziemy musieli go ożywiać.
Rok 2006
Wielki sukces firmy. Oprócz normy wynoszącej dokładnie trzy samochody sprzedano jeszcze jakiś silnik i trochę karoserii.