Skuter: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 87.205.205.133. Autor wycofanej wersji to 83.23.167.175.) |
|||
Linia 10: | Linia 10: | ||
{{stubmot}} |
{{stubmot}} |
||
[[Kategoria:Motoryzacja]] |
[[Kategoria:Motoryzacja]] |
||
aha |
Wersja z 13:43, 14 paź 2010
Skuter – pojazd dwukołowy służący do poruszania się po mieście lub swoim osiedlu. Posiada blokadę, dzięki której nie można rozpędzić się do prędkości większej niż 45km/h. Choć odblokowanie jest możliwe, ale ponoć to nielegalne.
Tuning
Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów benzyny oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najcześciej jest używany przez swojego własciciela do stuntu, dragu lub innej formy "jazdy". Najczęsciej zaś służy poprostu do szpanu na mieście najgłośniej jak sie tylko da denerwując ludzi i zwracając uwage lachonów. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:
- głośny wydech za 2000 zł
- brak błotnika
- lampy typu LED posiadające wycieraczki
- łysą tylną oponę
- kolor tak głupi jak tylko się da
- cylinder który potrzebuje 3/4 światówych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów