Forum:Konkurs pisarski 2010: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 4: Linia 4:
Dobra, propozycja. Robimy konkurs pisarski. Jaki temat? Ano temat jaki uczestnik konkursu wybierze sobie z rejestru stron potrzebnych, czyli takich, do których wiodą czerwone linki a tych redlinków będzi np. co najmniej 4 czy 5. W ten sposób uzupełnimy trochę potrzebnych stron. Strony umieszczane byłyby w <nowiki>[[User:Name of the user/Name of the article]]</nowiki>, sędziowie by oceniali a na koniec przesuwalibyśmy strony do przestrzeni głównej lub na SDU. Oczywiście na czas ocen zarówno redlink jak i przedstawiuona praca byłyby blokowane. Byłoby, powiedzmy 3 sędziów, którzy nie mogliby brać udziału w konkursie. Można podzielić konkurs na 2 kategorie, czyli mniej i bardziej potrzebnych stron, wtedy byłoby 6 sędziów łącznie, ale mogliby brać udział w kategorii, której nie sędziują. Jak wiemy chęć zdobycia splendoru i chwały sprawia, że ludzie mogą chcieć coś napisać, a jak nie, to po prostu wyląduje na SDU, ale będzie jakiś ruch na stronie. No to jak, pomożecie? <small>ach, odpuśćcie sobie teksty w stylu "to bez sensu", bo to niszczy projekt"</small>. Oczekuję konkstruktywnych propozycji. {{Ptok Bentoniczny}} 13:38, paź 17, 2010 (UTC)
Dobra, propozycja. Robimy konkurs pisarski. Jaki temat? Ano temat jaki uczestnik konkursu wybierze sobie z rejestru stron potrzebnych, czyli takich, do których wiodą czerwone linki a tych redlinków będzi np. co najmniej 4 czy 5. W ten sposób uzupełnimy trochę potrzebnych stron. Strony umieszczane byłyby w <nowiki>[[User:Name of the user/Name of the article]]</nowiki>, sędziowie by oceniali a na koniec przesuwalibyśmy strony do przestrzeni głównej lub na SDU. Oczywiście na czas ocen zarówno redlink jak i przedstawiuona praca byłyby blokowane. Byłoby, powiedzmy 3 sędziów, którzy nie mogliby brać udziału w konkursie. Można podzielić konkurs na 2 kategorie, czyli mniej i bardziej potrzebnych stron, wtedy byłoby 6 sędziów łącznie, ale mogliby brać udział w kategorii, której nie sędziują. Jak wiemy chęć zdobycia splendoru i chwały sprawia, że ludzie mogą chcieć coś napisać, a jak nie, to po prostu wyląduje na SDU, ale będzie jakiś ruch na stronie. No to jak, pomożecie? <small>ach, odpuśćcie sobie teksty w stylu "to bez sensu", bo to niszczy projekt"</small>. Oczekuję konkstruktywnych propozycji. {{Ptok Bentoniczny}} 13:38, paź 17, 2010 (UTC)
:Co do przenoszenia artykułów na SDU: to niepotrzebne, jeśli artykuł na podstronie usera jest kiepski. Autor może go sobie dopracować w późniejszym okresie na zasadzie brudnopisu. Co lepsze przeniosłoby się do głównej, albo po prostu: zamiast bawić się przenoszeniem od razu wklepywać arty w przestrzeń główną. Pomysł dobry, jestem za. {{Artur21}} 13:43, paź 17, 2010 (UTC)
:Co do przenoszenia artykułów na SDU: to niepotrzebne, jeśli artykuł na podstronie usera jest kiepski. Autor może go sobie dopracować w późniejszym okresie na zasadzie brudnopisu. Co lepsze przeniosłoby się do głównej, albo po prostu: zamiast bawić się przenoszeniem od razu wklepywać arty w przestrzeń główną. Pomysł dobry, jestem za. {{Artur21}} 13:43, paź 17, 2010 (UTC)
:: Ale ale, jak dwóch ktosiów wybierze jeden temat, to co? Wstawi się w główną ten lepszy ;). O to chodzi z wstawianiem stron w podprzestrzenie. {{Ptok Bentoniczny}} 13:47, paź 17, 2010 (UTC)
:: Ale ale, jak dwóch ktosiów wybierze jeden temat, to co? Wstawi się w główną ten lepszy ;). O to chodzi z wstawianiem stron w podprzestrzenie. Np. dwie osoby chcą pisać o Billu Cosbym. Dajemy blokadę na redlink Bill Cosby, a oni piszą swoje. Potem zobaczymy co dostaje lepszą ocenę i to ląduje w głównej. Ale oczywiście "zalecanym trybem" będzie pisanie artykułów innych niż już wybrane. {{Ptok Bentoniczny}} 13:47, paź 17, 2010 (UTC)

Wersja z 14:50, 17 paź 2010


Dobra, propozycja. Robimy konkurs pisarski. Jaki temat? Ano temat jaki uczestnik konkursu wybierze sobie z rejestru stron potrzebnych, czyli takich, do których wiodą czerwone linki a tych redlinków będzi np. co najmniej 4 czy 5. W ten sposób uzupełnimy trochę potrzebnych stron. Strony umieszczane byłyby w [[User:Name of the user/Name of the article]], sędziowie by oceniali a na koniec przesuwalibyśmy strony do przestrzeni głównej lub na SDU. Oczywiście na czas ocen zarówno redlink jak i przedstawiuona praca byłyby blokowane. Byłoby, powiedzmy 3 sędziów, którzy nie mogliby brać udziału w konkursie. Można podzielić konkurs na 2 kategorie, czyli mniej i bardziej potrzebnych stron, wtedy byłoby 6 sędziów łącznie, ale mogliby brać udział w kategorii, której nie sędziują. Jak wiemy chęć zdobycia splendoru i chwały sprawia, że ludzie mogą chcieć coś napisać, a jak nie, to po prostu wyląduje na SDU, ale będzie jakiś ruch na stronie. No to jak, pomożecie? ach, odpuśćcie sobie teksty w stylu "to bez sensu", bo to niszczy projekt". Oczekuję konkstruktywnych propozycji. Brak Użytkownika 13:38, paź 17, 2010 (UTC)

Co do przenoszenia artykułów na SDU: to niepotrzebne, jeśli artykuł na podstronie usera jest kiepski. Autor może go sobie dopracować w późniejszym okresie na zasadzie brudnopisu. Co lepsze przeniosłoby się do głównej, albo po prostu: zamiast bawić się przenoszeniem od razu wklepywać arty w przestrzeń główną. Pomysł dobry, jestem za. Artur21 13:43, paź 17, 2010 (UTC)
Ale ale, jak dwóch ktosiów wybierze jeden temat, to co? Wstawi się w główną ten lepszy ;). O to chodzi z wstawianiem stron w podprzestrzenie. Np. dwie osoby chcą pisać o Billu Cosbym. Dajemy blokadę na redlink Bill Cosby, a oni piszą swoje. Potem zobaczymy co dostaje lepszą ocenę i to ląduje w głównej. Ale oczywiście "zalecanym trybem" będzie pisanie artykułów innych niż już wybrane. Brak Użytkownika 13:47, paź 17, 2010 (UTC)