Forum:Piosenki o Głodnie, czyli śpiewamy droga młodzieży!: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M |
|||
Linia 21: | Linia 21: | ||
Jako znający akordy wstawiłem akordy (sekwencja:G-Em-C-D lub odpowiednio:C-Am-F-G). |
Jako znający akordy wstawiłem akordy (sekwencja:G-Em-C-D lub odpowiednio:C-Am-F-G). |
||
Jako słuchający Tenacious D dodałem kilka niezbędnych słów, których nie brakuje w żadnej z piosenek The D. {{Mrowa57}} |
Wersja z 14:43, 20 gru 2010
Ten wątek nie był edytowany od 5089 dni. Nie baw się w archeologa i nie odkopuj go. Zamiast tego możesz wrócić na stronę główną forum i założyć nowy temat.
(G/C)Bo wszyscy Głodni(e/a)anie
♫♩♬♫♪
To jedna rodzina
♫♭♩♪
♬♩♩♮♫♬
(D/G)Chłopak czy dziewczyna!
♫♫♬♪♩♭♬
La la la!
- Kompozycja ta, należąca do nurtu sonoryzmu konkretnego, charakterystycznego dla przełomu wieków jest dość ciekawa pod względem teoretycznym. Poprzez nadanie właściwej faktury intonacyjnej zwłaszcza w postaci polifoniczno-topofonicznej można uzyskać ciekawe efekty retoryczne eksklamacji. Należy jednak zwrócić uwagę na pewne nieścisłości w ramach harmonii współbrzmieniowej. Również melorytmika pozostawia całkiem wiele do życzenia, być może z powodu braku krótkotrwałych zaburzeń rytmiki w momencie kulminacyjnym tego opus, co mogłoby zostać wprowadzone na przykład poprzez undecymole. Nie da się jednak ukryć, że zastosowanie modalnej skali miksolokryckiej w trzecim głosie wprowadza pewien efekt melodyczny, przywodzący na myśl muzykę epoki renesansu. Jako profesor Koserwatorium Muzycznego w Warszawie wystawiam ocenę 4/5.
Jako znający akordy wstawiłem akordy (sekwencja:G-Em-C-D lub odpowiednio:C-Am-F-G).
Jako słuchający Tenacious D dodałem kilka niezbędnych słów, których nie brakuje w żadnej z piosenek The D. * * * Kaszk wpieprzył datę :<