Skuter: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 232323!. Ofiarą rewertu jest 83.25.75.158.)
Linia 2: Linia 2:


== Tuning ==
== Tuning ==
Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów [[Benzyna|benzyny]] oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy "jazdy". Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na [[Miasto|mieście]] najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę lachonów. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:
Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów [[Benzyna|benzyny]] oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy "jazdy". Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na [[Miasto|mieście]] najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę [[Lachon|lachonów]]. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:
*głośny wydech za 2000 zł
*głośny wydech za 2000 zł
*brak błotnika
*brak błotnika

Wersja z 16:45, 29 gru 2010

Skuter – pojazd dwukołowy służący do poruszania się po mieście lub swoim osiedlu. Posiada blokadę, dzięki której nie można rozpędzić się do prędkości większej niż 45km/h. Choć odblokowanie jest możliwe, ale ponoć to nielegalne.

Tuning

Większość pojazdów po odblokowaniu osiąga prędkość 85-90 km/h, choć dla właściciela to nadal za mało, więc pojawiła się moda na tuning. Po tym moc skutera wzrasta do 40 KM (Czyli tyle ile znajduje się średniej klasy samochodzie), a w prędkość jaką osiąga to 160km/h, a spalanie wzrasta do 20 litrów benzyny oraz 5 litrów oleju. Taki skuter wytrzymuje jeden sezon jazdy i najczęściej jest używany przez swojego właściciela do stuntu, dragu lub innej formy "jazdy". Najczęściej zaś służy po prostu do szpanu na mieście najgłośniej jak się tylko da denerwując ludzi i zwracając uwagę lachonów. Bardzo łatwo rozpoznać skuter po tuningu. Posiada:

  • głośny wydech za 2000 zł
  • brak błotnika
  • lampy typu LED posiadające wycieraczki
  • łysą tylną oponę
  • kolor tak głupi jak tylko się da
  • cylinder który potrzebuje 3/4 światowych zasobów paliwa i ma pojemność nieopisaną przez żadnego z filozofów

Szablon:Stubmot