Nonsensopedia:Promocja
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 13:14, 6 maj 2014 autorstwa Maanvaiva (dyskusja • edycje) (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Józef Piłsudski. Autor wycofanej wersji to KillFighter.)
Nonsensopedia, tak jak każda strona w sieci, potrzebuje promocji, aby dynamicznie się rozwijać. Ta strona jest kierowana do wszystkich, którzy chcieliby polecić Nonsensopedię znajomym. Nonsensopedia jest projektem non-profit, tzn. nie posiada własnych środków przeznaczonych na promocję. Jedynym sposobem dotarcia do nowych odbiorców jest zatem rozpowszechnianie informacji za pośrednictwem dobrych dusz, które zechcą nas reklamować.
Jak promować?
- Możesz umieścić na swojej stronie logo Nonsensopedii. Ta grafika jest udostępniona na licencji GFDL i może być rozpowszechniana bez ograniczeń.
- Poinformuj swoich znajomych o Nonsensopedii. Wyślij im wiadomość na gg, e-mailem, napisz na Facebooku, Twitterze, wspomnij o Nonsensopedii w szkole i na uczelni. Nie spamuj! Odpowiedzialność za spamowanie poniesie cała Nonsensopedia.
- Umieść link do Nonsensopedii na swojej stronie lub w opisie gg. Możesz nawet wykonać naklejkę z logo i oplakatować się dokumentnie!
- Wymyśl coś, co zadziała!