NonNews:Sukces Google Glass w Polsce

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 20:35, 9 paź 2018 autorstwa Runab (dyskusja • edycje) (lepiej brzmi jednak)
Ulica generała Andersa w Toruniu, pełna plakatów wyborczych. To tutaj pan Mikołaj przewrócił się i wpadł na swój pomysł

9 października 2018

Stworzone kilka lat temu Google Glass nie odniosły znaczącego sukcesu na rynku. Jak się jednak okazało, produkt przedsiębiorstwa Google zbyt szybko wszedł na rynek. Za sprawką pewnego studenta historii w ciągu ostatnich dni okulary stały się popularne w Polsce.

Tym studentem był pan Mikołaj, student toruńskiego UMK. Wracając w niedzielę z zabawy alkoholowej zastanawiał się, czy jest jakiś sposób, by ograniczyć ilość plakatów, na których afiszowali się kandydaci na radnych. Po potknięciu się o kamień krzyknął Eureka i wpadł na pomysł, by kupić Google Glass i zainstalować na nim Adblocka, który ukryje reklamy.

– To stało się przypadkiem, przewróciłem się, upadłem na ryj i dostałem olśnienia! Kupiłem sobie tę okulary i zainstalowałem apkę blokującą ten cały syf. Czy działa? No jo, w końcu nie muszę oglądać tych twarzy!

Pan Mikołaj podzielił się swoim pomysłem polskiej filii Google. Firma zachwyciła się ideą. Dzięki sprawnie zorganizowanemu importowi okularów ze Stanów Zjednoczonych i agresywnej kampanii reklamowej w każdym dobrym sklepie z elektroniką można kupić Google Glass z zainstalowaną aplikacją blokującą plakaty wyborcze. Według rzecznika polskiej filii Google dotychczas udało się sprzedać 600 tys. okularów w ciągu dwóch dni.

Źródło