Team Fortress 2

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 18:50, 24 lip 2012 autorstwa 83.30.188.185 (dyskusja) (Poprawiona literówka i dodane kilka przedmiotów.)

Szablon:Tsieciowa gra ze stajni zaworowców, pierwotnie FPS oparty na podziale klas. Dziś wg. części graczy, wojenny symulator czapek. Premiera miała miejsce 22 listopada 2007, lecz stała się grą free-to-play grubo ponad trzy lata później. Przejście na model pozornie darmowy przyciągnęło wielu graczy, główne z Polski. Można ją za darmo pobrać z Steam. Gra ma bardzo atrakcyjną ilość danych, tylko 10 gigabajtów. Wyróżnia się również tym że 98,9% broni nie ma headshotów.

Rozgrywka

W grze otrzymujemy dziewięć różniących się od siebie klas. Od pomykającego jak gazela fana baseballu Scouta poprzez ex-nazistę medyka, a kończąc na grubym, wielkim i potężnie zbudowanym Rosjaninie. Wbrew pozorom, każda klasa po perfekcyjnym opanowaniu pokona każdą. Zwykle nooby lekceważąc Scouta, lub Spy'a dostają boleśnie w ciry. Tak było na początku. Później zostały wprowadzone nowe bronie, czapki, akcesoria, które spowodowały zmianę sieciowego FPS'a w bal przebierańców. Wspomniane czapki są powodem westchnień graczy z darmowymi kontami[1] i powodem irytacji starych wyjadaczy mających generalnie w dupie akcesoria kosmetyczne.

Styl graficzny

Z początku Valve chciał zrobić poważną grę, jednak najbardziej, zamiast normalnej realistycznej grafiki autorzy zdecydowali się na grafikę z komiksów o Supermanie. Przez to części graczy podoba się, a innym wypala oczy.

Postacie

W drużynie każdy ma zadania. Tu mamy przykład Grubego.

W TF2 mamy do wyboru dziewięć klas. O dziwo po mapie może biegać 10 takich samych kolesi, dokładnie identycznych.

  • Szablon:Tszybki, ale nie szybszy niż Speedy Gonzales, ma możliwość robienia podwójnego skoku. Jest tajemniczym konsumentem napojów o podejrzanej nazwie „Bonk!”. Uzbrojenie rodem z Tesco. Kiedy biega wydaje się że ma ADHD. Główny odwalacz czarnej roboty, to on najczęściej zapierCenzura2.svg flagę. Nooby go nie doceniają, dostając wciry od ogarniętych graczy.
  • Szablon:Tniedoceniana broń, służy do zajścia od boku i odstrzelenia połowy życia pierwszym atakiem. I dobicia drugim.
  • Szablon:Tsłaby, ale za to przeładowanie trwa tylko sekundę. Niestety ma tylko 3 magazynki zapasowe. Przydatny do walki na dystans i do rozwalania działek.
  • Szablon:Tcoś do walki wręcz.
  • Szablon:Tgłówny obiekt zainteresowania pr0. Nosi bazookę dla lansu, dzięki czemu chodzi wolniej. Podobno ma zdrowy rozsądek a wali sobie rakietami pod nogi robiąc „roket” dżampy. Nooby nienawidzą ich, ponieważ nie mogą nikogo trafić.
  • Szablon:Tjedna z broni zagłady... a przynajmniej tak by mogło się wydawać. O dziwo każda postać z pełnym HP może dostać rakietą w ryj i przeżyje. Mieści 4 pociski.
  • Szablon:Tto samo co dubeltówka.
  • Szablon:Tnie możesz nią kopać, ale możesz przywalić komuś w łeb. Ten jednak przeżyje.
  • Szablon:Tponieważ twórcy gry wiedzieli, że w grze będzie masa noobów, stworzyli to coś, głównie dlatego, że nie trzeba myśleć, żeby nim grać, po prostu latasz po mapie z miotaczem ognia i palisz. Przypomina strażaka (Sama).
  • Szablon:Tprzeczący zawodowi strażaka przedmiot. Wygląda jak rura połączona z butlą gazu. Ma długą lufę, więc nie nadaje się do kampienia.
  • Szablon:Tjak się skończy paliwo, to z tą bronią jesteśmy skończeni.
  • Szablon:Tmożesz walić wrogów, ale nie możesz ciąć drewna.
  • Szablon:TMade in Scotland. Czarny ekspert od granatów i dynamitu. Kolejny obiekt pr0 playerów. Przy odrobinie (nie)umiejętności można zabić siebie w niezłym stylu. Lubi tanie wino.
  • Szablon:Tzakupiony na Allegro. 4 granaty plus 16 zapasowych. Jak trafimy tym prosto we wroga, to od razu wybucha. Granaty mogą odbijać się od ścian. Przekleństwo działek strażniczych.
  • Szablon:Tbroń stworzona głównie dla kamperów. To właśnie dzięki niej demoman jest tak popularny. Jak sama nazwa wskazuje, możesz nią strzelać specjalnymi bombami ze „sklejką”. Bomby nie są gorsze od granatnika, niestety nie można ich przylepić do ruchomych celów, przez co nie można bawić się w kamikadze.
  • Szablon:Tnajczęściej używany przedmiot przez demomana (i przez Polaka).

Gruby



Cquote2.svg

Są ludzie którzy twierdzą że są w stanie mnie przechytrzyć, być może... Ale nie znam takiego co zdołałby przechytrzyć kulę!
Cquote2.svg

Towarzysz ze wschodu, potężnie zbudowany. Darzy wielką miłością swoją broń towarzyszkę, Saszę. Jego ojciec był anty-rewolucjonistą, za co cała rodzina grubego została zesłana do łagrów. Po ucieczce zabił niedźwiedzia gołymi pięściami i zrobił z niej uszszatkę. Wygląda ospale i tępo, jednak narodowość rosyjska dała naszemu bohaterowi końskie zdrowie. Jednak życie w Ameryce sprawiło że przytył i rusza się tak, jakby ciągnął wagon z węglem. I to z lokomotywą.

  • Pierwszorzędne.
  • Szablon:Tpostać z wsi o nazwie „Teksas”. Jego umiejętnością jest to, że może postawić działko i potem je rąbnąć. Podobnie jak skaut, to on odwala robotę, kiedy jego drużyna hasa sobie po polu bitwy. Chroni flagę.
  • Szablon:Tdzięki tej broni inżynier nie może pozbyć się szpiegów przy działku.
  • Szablon:Tpodobny do pistoletu u skauta, ale ma kilkanaście magazynków zapasowych!
  • Szablon:Tkluczyk od jakiegoś Francuza. Waląc kluczem w działko, te dobudowuje sobie 2 miniguny, a nawet rakietnicę.
  • Szablon:Tczyli kolejny przyrząd do kampienia. Może stać do końca rundy chyba że jaki żołnierz, demoman lub szpieg nie załatwi go. Na początek ma 1 działko, potem 2 miniguny, a jeszcze później rakietnicę. Niezwykle wkurCenzura2.svgące.
  • Szablon:Tstawiasz taki przy swojej drużynie a ta w ogóle z niego nie korzysta. Kiedy jednak Ty chcesz odnowić amunicję, to ten jest zniszczony.
  • Szablon:Tnarzędzie szybkiego transportu. Jeśli nie chce nam się zapieprzać do wrogiej bazy na piechotę, to wchodzimy i jesteśmy w... naszej bazie.
  • Szablon:Tnajrzadziej wybierana klasa w grze bo jak mówią nooby „ne zdobyfa sie flaguff”. Ma aurę leczenia na nieskończoność.
  • Szablon:Ttakie same obrażenia co pistolet, tyle że 40 strzał, ale jak mówi nazwa, zamiast naboi są strzykawki, które lecą w dół.
  • Szablon:Tto właściwie nie broń, tylko przyrząd kosmitów do leczenia. Mianowicie strzelasz tym w kolegę i nie tylko go leczysz, ale napełniasz pasek „uberczardż” który daje nieśmiertelność na 8 sekund (kiedyś 10). I tak uruchomisz go wtedy kiedy będzie najmniej wrogów.
  • Szablon:Tspecjalny wynalazek do zadawania obrażeń. Małych, rzecz jasna.
  • Szablon:Tczyli coś dla ludzi z zezem. Wystarczy, że wejdziesz na serwer, a tam 1/3 ludu gra snajperem.
  • Szablon:Tcoś co tylko przypomina snajperkę. Celując w głowę, nie zdziw się, jeśli trafisz w okolice kolana.
  • Szablon:Tmod pistoleta z 25 nabojami.
  • Szablon:Tfajnie wygląda, ale nogi tym nie amputujesz.
  • Szablon:Tczyli 3 postać dla pr0, ale nooby też nim grają. Wygląda jak koleś z FBI. Może stawać się niewidzialny, ale zazwyczaj tylko chwilowo.
  • Szablon:Tgłupio wygląda i nie ma możliwości strzelenia headshota, więc się go praktycznie nie używa.
  • Szablon:Tprzekleństwo konstrukcji inżyniera. Nooby nie wiedzą jak go zdejmować, więc strzelają w go strzelbą i piszą na czacie wiadomości typu „cziter,noob,fak iu” i kilka innych słów
  • Szablon:Tbroń zagłady, jeśli zajdziesz kogoś od tyłu, to on ma „deda”. Zwykle po tym czat jest pełny niezrozumiałych wiadomości.
  • Szablon:Ta w środku szlugi.

Tryby gry

  • Szablon:Ttryb, w którym na mapie jest 5 kręgów, a twój team ma zająć wszystkie. Zwykle żaden team nie wygrywa, bo wszyscy się leją i nie mają czasu na pierdoły.
  • Szablon:Tczerwoni mają 2 punkty, a niebiescy muszą je przejąć w wyznaczonym czasie. Zwykle czerwoni wygrywają przez koniec czasu.
  • Szablon:Tjesteśmy na mapie z torami i mamy pchać ciuchcię. Jak podejdziemy do wózka, to ten sam się popcha. Na koniec wybucha siłą granatu z Counter-Strike'a.
  • Szablon:Tpodobny do payload, tyle że na mapie są dwie ciuchcie. Na pełnym serwerze jest taki burdel, że nikt nie jest w stanie tego ogarnąć.
  • Szablon:Tklasyk, bierzemy flagę i zapCenzura2.svg do bazy.
  • Szablon:Tdeathmatch drużynowy. Zwykle wszyscy grają spajami i runda trwa w nieskończoność.
  • Szablon:T1 krąg, 2 teamy, 3 minuty, ogólny rozpierdol.
  • Szablon:Tkażdy team ma 3 kręgi (punkty) i ma zająć wrogie. Niestety, do tego trybu jest tylko jedna mapa.
  • Szablon:Tnowy tryb gry. Niebiescy przenoszą flagę a czerwoni mają ich powstrzymać. Jak można się domyślić, flaga będzie nietknięta.

Gracze

Gracze i ich jak rozpoznać.

  • Szablon:Twchodzą do jednej z drużyn, biorą żołnierza, demomana lub spaja i łoją przeciwną drużynę.Dla nich broń nie ma znaczenia. Zabiją wachlarzem wojennym a na mapie cp_degrootkeep korzystają z przepaści do zabijania.
  • Szablon:Tcały czas ich ilość fragów nie jest większa niż 5.
  • Szablon:Tpytają się jak zmienić klasę.
  • Szablon:Tobecnie gatunek prawie wymarły, najczęściej grają snajperami i walą headshoty co sekundę. Mimo to co każdą aktualizację rodzą się luki które cheaterzy umią wykorzystać.
  • Szablon:Tnie różnią sie niczym od noobów, ale mogą siedzieć na tym samym serwerze od rana do nocy.
  • Szablon:Tich czat jest widoczny na kilometr. Spamują czat wiadomościami typu Kt0 ChCe ByCz MoImFf ChlOpAKIeM
  • Szablon:Tsiedzą w zgrupowaniach i wypędzają wszystkich z serwerów.
  • Szablon:Tgrają tylko po to żeby zdobyć itemy. W przypadku znalezienia nie potrzebnego przedmiotu są zdolni się pociąć a w przypadku zdobycia Epic Itema zaczynają krzyczeć na całe osiedle.
  • Szablon:Tjak wyżej tyle że nabijają osiągnięcia.
  • Szablon:Tzdecydowanie najbardziej opłacalna praca w Tf2. Ponieważ oszuści mają bardzo duże powodzenie wśród noobów, lam, dzieci neo i newbie, zarabiają nawięcej. Ich wiadomości to np. Sprzedam konto Steam tf2 + premium, jedynie 100zł

Itemy

Żeby gra wyglądała gorzej, producent dodał itemy, o które bije sie cała społeczność(lub przynajmniej większość). Oczywiście nie wymieniono tu wszystkich itemów. Pełna lista itemów ma długość tego artykułu.


Skaut

  • Szablon:Tokrojona dubeltówka. Wkurza ponieważ jak ktoś ci strzeli z bliska to odrzuca cię na jakieś 10 metrów.
  • Szablon:Tpołaczenie strzelby i pistoletu, zajebisty wygląd i małe obrażenia.
  • Szablon:TSiła natury z Szambo-Colą przymocowaną taśmą. Jak już sie dużo nalatasz to zaczynasz się świecić jak żarówka(tzw. Mini-kryty.)
  • Szablon:T. pijesz i masz godmode na 7 sekund.
  • Szablon:Tprzeróbka Coca-Coli. Jak wypijesz to zadajesz wieksze obrażenia, ale..... inni też zadają ci wiekszę obrażenia.
  • Szablon:Tzastępowy pistoletu. Znaleziony gdzieś w Czarnobylu.
  • Szablon:Tto samo co kil basebalowy ale możesz komuś pizgnąć w łeb piłką.
  • Szablon:TSkradziona (nie)Świetemu Mikołajowi. Jak kogoś zabijesz to wypada apteczka.
  • Szablon:Tpozwala robić potrójny skok! Ale nic darmo. Trzeci skok zabiera HP. Nooby potrafią się tym zabić
  • Szablon:TTo samo co Piaskun tyle żę jak w kogoś pizgniesz to dostaje wylewu.
  • Szablon:TJak kogoś trafisz to krwawi, ale ponieważ jesteś idiotą to gdy nikogo nie trafisz to uderzasz siebie.


Żołnierz

  • Szablon:Tto samo co bazooka z lunetą snajperską. Ale snajper nie może jej używać
  • Szablon:Tprzyrząd niedoszłych wampirów. Jak kogoś trafisz dostajesz HP.
  • Szablon:Titem nad którym znecają sie pr0, ale nooby też. Mowa o tym że pociski z niej lecą szybciej. Nooby płaczą ze szczęścia jak im to sie wylosuje.
  • Szablon:Tnowoczesna dojarka przerobiona na broń. Śmieszna i trudno tłuc fragi.
  • Szablon:Ttrąbka z plecakiem w zestawie. Jak naładujesz trąbke to możesz se podmuchać dla szpanu.
  • Szablon:Tprzefarbowany sztandar chwały na czarno.
  • Szablon:Tjak wyżej tylko że zarąbany na japońskiej wojnie.
  • Szablon:TKilof którym podobnie jak saperką nie da sie kopać. Ale za to można bawić sie w kamikadze, ponieważ jak klikniesz G to wywalasz odpięty granat w górę i BOOOMM!!
  • Szablon:Tdla pewności to jest katana. Jednak jak ją wyjmiesz i nikogo nie zabijesz to nie możesz zmienić broni. I tak latasz po mapie aż ktoś cie nie zabije.
  • Szablon:TBazooka zrobiona z części dostępnych na śmietniku. Można wystrzelić z niej serie do trzech rakiet, które jednak lecą wszędzie tam gdzie nie celowaliśmy.

Pyro

Demoman

  • Szablon:Tgranatnik do rozpieprzania ludzi z bliska
  • Szablon:Tmęskie obcasy które nie tylko dodają uroku co Max HP.
  • Szablon:Tdaje odporność na kilka rzeczy plus możliwość chargowania na przeciwnika.
  • Szablon:Tjak wyżej ale chargowanie jest skuteczniejsze.
  • Szablon:Tjedyny poważnie wyglądający item w tej grze. Mowa o mieczu Claymore. jak kogoś zabijesz to dostajesz szkockiej odmiany reumatyzmu.

Gruby

Inżynier

  • Szablon:Tkolejne połączenie strzelby i iphone'a.
  • Szablon:Tnie wymaga ammo ale cennego metalu do strzałów.
  • Szablon:Tkolejny item który nooby pragną mieć za wszelką cenę. Podobnie jak medigun zapożyczony gdzieś na Wrocławskich targach.
  • Szablon:Tklucz francuski z nadajnikiem radiowym. Dzieki niemu uczymy sie czarnej magii teleportacji.
  • Szablon:TRobotyczne ramie które tworzy wyładowanie niszczące pociski. Nikt tego nie używa.
  • Szablon:TRobotyczna dłoń która zwiększa nam maksymalne hp, i wywala w kosmos przeciwnika jak uderzymy go trzy razy z rzędu. Zmienia też działko na mini-działko, które jest w stanie zabić tylko skauta.

Medyk

  • Szablon:Titem specjalnie dla noobów którzy lubią strzelać do swoich. Mianowicie strzał w swojego daje mu HP.Niestety mało który noob ma kuszę i gra medykiem.
  • Szablon:Tto samo co medigun ale jak naładujesz uberczardż to zadajesz trzy razy większe obrażenia. Zwykle brak wrogów przy pełnym uberu.
  • Szablon:Tjak kogoś trafisz to dodajesz sobie 25% uberczrdża. pr0 latają z nią po całej mapie i po chwili 100% uberczardża.
  • Szablon:Tniech nie zmyli cie nazwa to nie służy do amputowania tylko do dawania buffa na leczenie.

Snajper

  • Szablon:Tnoobski łuk, kilka strzał i nic ciekawego.
  • Szablon:Tto samo co snajperka ale bez headshotów (wtf). Jego naboje zawierają wyciąg z grzybków-halucynków.
  • Szablon:Ttez snajperka. nooby marzą o niej jak o flogistynatorze.
  • Szablon:Tnazwa mówi sama za siebe. Jest wypełniony sczynami. Możesz rzucić go w wroga a będzie miał żółty ekran.
  • Szablon:Tkolejna maczeta z buszu. Jak masz mało HP to jest lepsza.

Szpieg

Oczywiście wymienione itemy to nie wszystkie. Są jeszcze czapki których jest około 70, ale to już inna historia.

Noob w Team Fortress 2

  • Grając skautem stoi w miejscu i dziwi się, że ginie;
  • Po przegranej gada na swoich, że są noobami a na wrogów, że są cheaterami;
  • Pyta, jak dźgać w plecy;
  • Myśli, że niewidzialność jest nieskończona, przez co ląduje w bazie przeciwnika bez przebrania;
  • Próbuje przebrać się nosząc Ostateczną Nagrodę;
  • Próbuje się wymieniać mając F2P;
  • Atakuje Szaniszachem mając pełne HP;
  • Uruchamia Kritzkrieqa i myśli że jest nieśmiertelny;
  • Myśli, że działko nie ma zasięgu, przez co jego działko ginie w kilka sekund po zniszczeniu;
  • Nie wie, jak rozkręcać miniguna;
  • Próbuje robić kamikadze z użyciem Sticky Bomb;
  • Obsesyjnie gra Pyro;
  • Bawi się w kamikadze z wyrównywaczem;
  • Używa Kryt-o-Coli i wchodzi w największy ogień;
  • Atakuje działko będąc inżynierem;
  • Strzela w swoich;
  • Full naładowaną Wyżymaczką Krów 5000 strzela sobie pod nogi, próbując zrobić Rocket Jump'a;
  • Mówi, że Demoman jest zbalansowany, uzasadniając, że mu się nim dobrze gra, kiedy spawncamp'i;
  • Jego bezczelność przyćmiewa jedynie jego ubóstwo oraz irlandzkie pochodzenie;
  • Nie ma żadnych czapek;
  • W Trybie „Nagłej Śmierci” szuka apteczek;
  • Bierze Medyka, bo przeczytał o jego czasowej nieśmiertelności;
  • Pół meczu pyta się, jak naładować i włączyć ubercharge;
  • Jako Szpieg nie zmienia przebrania;
  • Będąc Snajperem, pyta się, gdzie jest celownik;
  • Będąc Medykiem leczy Engineera, a potem idzie z nim na wroga;
  • Puszcza powietrze z miotacza ognia do ścian, gdy pali mu się członek drużyny;
  • Próbuje przeładować miniguna, miotacz płomieni, nóż i szpadel;
  • Jako Medyk bierze kritzkriega i dziwi się, dlaczego nie jest nieśmiertelny;
  • Leczy tylko heavy'ego nie zwracając uwagi, że połowa drużyny wokół niego właśnie się pali;
  • Uważa, że przebierając się za scouta jest szybszy;
  • Sądzi, że niewidzialność to cheat;
  • Rozkazy dla swojej drużyny pisze na czacie ogólnym;
  • Dziwi się, że nie może nikogo zabić miotaczem płomieni stojąc pod wodą;
  • Ginie 3 razy pod rząd zabity przez pociąg;
  • Będąc zabitym przez snajpera kilka razy pod rząd, zaczyna wyzywać w ojczystym języku i posądza o posiadanie aimbota;
  • Jako Demoman wali sobie 3 miny pod nogi;
  • Daje się nabrać na „Press F10”;
  • Robi „Rocket jumpy” mając 10 hp, gdyż uważa, że to najlepszy sposób na ucieczkę;
  • Zawsze gra tą samą klasą, co większość lepszych graczy;
  • Widział sztuczkę z pociągiem i próbuje ją powtórzyć;
  • Szpiegiem broni punkt bazowy podczas, gdy jego drużyna wygrywa rundę zdobywając ostatni control point;
  • Jako Pyro, goni wszystko i wszystkich na otwartych przestrzeniach;
  • Jako Engineer, stawia swój zasobnik tak, by zasłaniał pole ostrzału swojej własnej wieżyczki;
  • Bierze Medyka nawet, jak już jest 5;
  • Gdy widzi, że leczony zabił większość przeciwników, raszuje z piłką do kości na pozostałych;
  • Używa komendy do odblokowania osiągnięć i żali się, że mu wszystkie znikają;
  • Jeśli gra na ff, zawsze dobija rannego kolegę z teczką;
  • Buduje działko na planszach typu surf lub achievment;
  • Jako Heavy mając kanapkę próbuje zabić za pomocą niej przeciwnika;
  • Daje się zabić za pomocą Taunta;
  • Jako Heavy lata za innymi tylko z rękawicami bokserskimi w celu zdobycia krytyków na 5 sekund;
  • Stara się zabić miotaczem ognia osoby stojace 100 metrow od niego;
  • Myśli, że jak usunie model postaci to będzie niewidzialny;
  • Na mapie Sawmill daje się zdominować przez piłę;
  • Będąc Szpiegiem, dziwi się dlaczego nie da się przebrać za działko strażnicze;
  • Będąc Medykiem, raszuje na drużynę przeciwną z karabinu strzykawkowego i piłą do kości;
  • Używa Blutsaugera mając 10 hp;
  • Jeśli ma Dzwon Zmarłego, wyłącza go tuż po włączeniu;
  • Na mapie Well daje się zdominować przez pociąg;
  • Jako Gruby daje się zabić mini-działkiem strażniczym;
  • Jako Snajper raszuje z Pistoletem Maszynowym;
  • Jako Inżynier stoi na linii ognia swojej wieżyczki;
  • Nie wie, jak zdejmować sapery z budynków;
  • Zabija Ostateczną Nagrodą od frontu i myśli, że jest przebrany, po czym zabija go działko;
  • Uważa, że Mosiężna Bestia jest beznadziejna;
  • Zjada Tabliczkę Ladyczeko mając koło siebie Medyka;
  • Jako Skaut raszuje na Grubego z Medykiem;
  • Robi Kamikadze Żołnierzem, gdy dookoła nie ma żadnego przeciwnika;
  • Na mapie Frontier daje się zabić szczękami ładunku;
  • Używa Ubercharge na innym Medyku;
  • Próbuje użyć Ubercharge na wieżyczce strażniczej;
  • Przebrany za Grubego, campuje w kącie i dziwi się, że został wykryty;
  • Nie umie zdobywać punktów kontrolnych;
  • Daje się zabić piłką z Piaskuna, pistoletem, l'etrangerem, dubeltówką na dystansie i Pistoletem Sygnałowym na raz;
  • Nie wie, że niewidzialnego Szpiega widać, gdy się obleje i pali;
  • Dziwi się, że nie jest nieśmiertelny kiedy trzyma Uberpiłę;
  • Na mapie cp_degrootkeep bierze grubego z pięściami ze stali;
  • Jako inżynier stawia wyjście teleportu przy swoim spawnie, a wejście przy spawnie przeciwnika;
  • Pyta się, jak zrobić 10 działek na raz;
  • Będąc f2p, próbuje wymieniać się z innymi graczami;
  • Daje ubercharge przebranemu szpiegowi z przeciwnej drużyny, po czym rzuca w niego wyzwiskami, bo do nikogo nie strzela;
  • Po wydropieniu skrzynki nr #30 albo #40, wymienia ją za machinę, albo flogistynator;
  • Próbuje ugasić kogoś, kto ma unusuala z efektem palenia;
  • Jeśli to weteran Dooma po otrzymaniu Tomisława dla Grubego od razu przetapia go (bo nie ma sześciu luf).


Przypisy

  1. Chodzi o osobniki poniżej 15. roku życia