Mega Man (postać)
Ten artykuł dotyczy postaci. Zobacz też Mega Man. |
Pikseloza.
- Przeciętny człowiek o Megamanie
Aaa, pokonałem Cutmana bez utraty piksela energii!
- Przeciętny człowiek po dłuższej chwili grania w Megamana
Megaman, Rockman – robot z serii gier o tym samym tytule. Ma niebieskie wdzianko z jeszcze bardziej niebieskimi majtami. Potrafi zmienić kolor, ale tylko po pokonaniu innego -mana. Jego bronią jest megabuster, który strzela kropelkami białego płynu i przelatuje przez gumowe ściany. Jego numer seryjny z to 001.
Poprzednik Megamana
Blues, Breakman, Protoman – jego numer seryjny to 000. Ma czerwone wdzianko i żółty szaliczek. Przez pierwsze dwie części nie wiemy o jego istnieniu, później okazuje się, iż zły Dr. Wily dał mu czarne okulary i tarcze z polskich sił policyjnych, przez co Piotruś stał się zły. W trzeciej części walczymy z nim wiele razy, ale ten ma problemy z nietrzymaniem moczu i zawsze ucieka. Tak, to z tego powodu ma wcześniej biały szalik przyjął barwę żółtą. W części 9. i 10. możemy nim sterować, a jego tarcza ma wadę i działa tylko w określonym momencie.
Następcy Megamana
- 002 Roll – siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna... Nic specjalnego, decha-robot.
- 003 Cutman – psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są, o zgrozo, nożyczki.
- 004 Gutsman – polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka, którą długo trenował przed komputerem.
- 005 Iceman – Eskimos z kompleksem niskości. Mimo wzrostu jest jednym z trudniejszych bossów. Jego bronią jest Winterfresh.
- 006 Bombman – znany z gry Bomberman. Jak sama nazwa wskazuje, rzuca skarpetami z siarką i lontem.
- 007 Fireman – jego ulubionym przedmiotem są zapałki i „kot do palenia”. Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa.
- 008 Elecman – gej, ma nawet własną wieżę, gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman, to strzela piorunami.
- 009 Metalman – stworzony by pokonać Megamana pracownik fabryki żyletek (które swoją drogą są OP), którymi w nas rzuca. Dorabia jako dentysta
- 010 Airman – pierwotnie wiatrak w pracowni Wily'ego, oficjalnie jednak miał zniszczyć protagonistę zmuszając do nałożenia swetra.
- 011 Bubbleman – zielony nurek, pierwszy robot stworzony do walki pod wodą przez wielu uznawany za najgorszego.
- 012 Quickman – bardzo szybki odludek, który ukrył się w podziemnym laboratorium, aby wiecznie testować swoją prędkość. Prawdopodobnie jest to Australijczyk.
- 013 Crash/Clashman – homoseksualista skaczący w pizdu i rzucający w nas bombami. Ma na kasku takie fajne coś.
- 014 Flashman – fotograf nadużywający pewnej funkcji, a tak na prawdę ma za zadanie zabić Megamana.
- 015 Heatman – Chodząca zapalniczka rzucająca w nas płomieniami. Mimo, że wygląda jak dziecko lubi palić papierosy.
- 016 Woodman – Drewniana figurka potrafiąca wywołać jesień. Wily zrobił go z drewna, bo zabrakło mu metalu, którego użył do stworzenia niepotrzebnych detali w swojej twierdzy.
- 017 Needleman – górnik pracujący w elektrowni (mimo, że jego baza to plac budowy) używający kolców aby wydobywać minerały. I wszystko stało się jasne.
- 018 Magnetman – magnes na lodówkę. Używa stereotypowych magnesów aby coś przenieść lub zniszczyć, na przykład ciebie.
- 019 Geminiman – narcyz przeglądający się w swoim klonie. Potrafi stworzyć laser odbijający się od ścian, czyli praktycznie światło.
- 020 Hardman – klasyfikuje gleby i wygląda jak wielki klocek lego. Ten z dziurką na górze i na dole.
- 021 Topman – fanatyk bączków, ma ogromne oczy od pewnej zielonej roślinki rosnącej w jego poziomie. Miał kręcić się tak bardzo, żeby wykręcić się na inne planety i zabierać z nich surowce.
- 022 Snakeman – znany też jako OutOfIdeaman. Jego opis mówiący o tym, że zajmuje się zwiedzaniem ciasnych szczelin sugeruje, że jest gwiazdą porno.
- 023 Sparkman – robol w elektrowni. Zamiast rąk ma igły a zamiast tułowia śrubę.
- 024 Shadowman – nie dość, że Ninja, to jeszcze Kosmita. Rzuca w nas shurikenami.
- 025 Brightman - chodząca żarówka. Używany jest podczas ekspedycji, jakby nie można było użyć zwykłej latarki.
- 026 Toadman - prawdopodobnie najłatwiejszy boss w całej serii gier. Wyglądem przypomina on żabę, mimo iż miała to być ropucha. Rolniczek potrafiący wytańczyć nam kwaśny deszcz.
- 027 Drillman - Wnerwiony górnik z wielkim wiertłem na łbie i rękach. W pewnym stopniu przypomina Crashmana.
- 028 Pharaohman - Najfaniejszy (ignorując fanboy'ów Metalmana) robot na świecie. Został stworzony aby odwalać czarną robotę podczas zwiedzania piramid.
- 029 Ringman - Ulubiony robot Sonica. Rzuca ostrymi jak brzytwa pierścieniami zachowującymi się jak bumerang.
- 030 Dustman - Konserwator powierzchni płaskich, po chłopskiemu - woźny. Mimo iż ma działko zamiast ręki, w ogóle go nie uzywa. Biedny, i po co mu to było?