Użytkownik:Przechu/Bigroom House

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
To jest najnowsza wersja artykułu edytowana „08:13, 19 maj 2018” przez „ZelDelet (dyskusja • edycje)”.
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)

EVERYBODY FUCKING JUMP! dun dun dun dun dun tytytyty

Big Room House o sobie

Co za hałas

Przeciętny człowiek o Bigroomie

We're the fucking animals

Zwierzęta o Bigroomie

Bigroom House Big Room House (pol. dom z dużym pokojem) – jeden z podgatunków muzyki elektronicznej domowej. Cechuje się wielkim minimalizmem i prostotą, tak więc jest był on tworzony przez wielu ludzi

Historia[edytuj • edytuj kod]

Według niektórych źródeł, naukowcy i producenci muzyczni z tajnego laboratorium postanowili połączyć sobie cechy z różnych gatunków muzyki elektronicznej. Powstały gatunek muzyczny nie miał nazwy, ale ze względu testowania go w domu z dużymi pokojami postanowiono nazwać go po prostu "Big Room House". Niektórzy twierdzą też, że nazwa wzięła się od zawierania dużej małej ilości dźwięków z pogłosem lub jak kto woli "Reverbem".

Struktura[edytuj • edytuj kod]

Big Room House zawsze lub prawie zawsze ma taką samą budowę utworu. Jest to recepta by stać się bogatym DJ-em.

  • Intro – składa się z kicka stopy łupania i powtarzającej się milion razy cichej melodii raz zgłaśniając raz ściszając.
  • Breakdown – nie musi on być długi, przed nim musi być bardzo niski bas schodzący w dół lub coś innego tylko by zakończyć intro i je oddzielić od reszty utworu, co jest wymagane. Jest to zwykle prosta melodia złożona z plucka z pogłosem.
  • Narastanie – melodia z breakdowna robi się głośna i zapętla się aż do kolejnej sekwencji.
  • Build Up – trzeba dać teraz werbel. Po szesnastym uderzeniu zwiększa się szybkość uderzenia dwukrotnie, potem czterokrotnie dodając przy okazji dźwięki lub pisk z wzrastającą wysokością do góry. Nie musi być to identycznie zrobione tak jak tu jest podane, może mieć 4 uderzenia, potem 32, ale jedno jest pewne – Build Up musi mieć co najmniej 15 sekund. Ma to na celu zniecierpliwić słuchacza czekającego na drop.
  • Drop –