Tlenek diazotu

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Podtlenek LPG - rodzaj paliwa, które niegdyś było pieczołowicie strzeżoną tajemnicą NASA. Obecnie ten skomplikowany system zasilania silnika w wysokooktanowe paliwo jest na wyposażeniu każdego wypasionego dresowozu. Głównym zadaniem tego systemu jest utrzymywanie wskazówki obrotomierza w górnych warstwach atmosfery.


Zalety używania podtlenku LPG:

- szacun na dzielni,

- z wydechu wydobywa się piękny wysoki ton, który działa jak afrodyzjak na lachony,

- pełny obrót wskazówki obrotomierza,

- bajerancki koreczek podkreślający sportowy charakter pojazdu,


Wady używania podtlenku LPG:

- zmniejszenie ładowności bagażnika uniemożliwiające zainstalowanie wypasionej tuby,

- zwiększenie masy pojazdu ( problem ten rozwiązuje się przez wymontowanie klimatyzacji, co zwiększa osiągi bolidu i jest doskonałym pretekstem do jazdy z łokciem na zewnątrz),

- trasa przejazdu musi być zaplanowana tak, aby nie było na niej żadnych wzniesień ( zwłaszcza gdy ilość paliwa rozruchowego/benzyny spowodowała zapalenie się kontrolki rezerwy w ubiegły wtorek),

- konieczność przyswojenia trudnego słowa "homologacja",