Anthrax: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 3: | Linia 3: | ||
== Historia == |
== Historia == |
||
Po nagraniu pierwszej miernej płyty z pierwotnego, młodzieżowego składu wyleciało parę osób. Nagrali nową, by nareszcie odnieść jakiś sukces. I odnieśli! Kolejna płyta okazała się wielkim hitem, a utwór o domku zamieszkiwanym przez szaleńców podbijał miejscowy rynek fonograficzny (ów rynek był większy nawet od [[Stadion Dziesięciolecia|Stadionu X-lecia]]!). |
Po nagraniu pierwszej miernej płyty z pierwotnego, młodzieżowego składu wyleciało parę osób. Nagrali nową, by nareszcie odnieść jakiś sukces. I odnieśli Modę na Sukces! Kolejna płyta okazała się wielkim hitem, a utwór o domku zamieszkiwanym przez szaleńców podbijał miejscowy rynek fonograficzny (ów rynek był większy nawet od [[Stadion Dziesięciolecia|Stadionu X-lecia]]!). |
||
W 1987 roku nagrali najlepszą płytę w swojej historii, po której zostali zaliczeni do [[Wielka Czwórka Thrash Metalu|Wielkiej Czwórki Thrash Metalu]]. Reszta to komercha. Eksperymenty z hip-hopem (niczym popowy Mezo) i siarskie koszulki „Nota” z napisem Public Enemy sprawiają, że zespoł traci uznanie w oczach [[metalowcy|metali]]. Niby nagrali jeszcze dobrą płytę, ale ''skończyli się na [[Kill 'Em All]]''. |
W 1987 roku nagrali najlepszą płytę w swojej historii, po której zostali zaliczeni do [[Wielka Czwórka Thrash Metalu|Wielkiej Czwórki Thrash Metalu]]. Reszta to komercha. Eksperymenty z hip-hopem (niczym popowy Mezo) i siarskie koszulki „Nota” z napisem Public Enemy sprawiają, że zespoł traci uznanie w oczach [[metalowcy|metali]]. Niby nagrali jeszcze dobrą płytę, ale ''skończyli się na [[Kill 'Em All]]''. |
Wersja z 21:30, 12 lis 2011
Anthrax – amerykański zespół thrash / speed / vegetarian progressive / celtic / glasgow / rangers metalowy. Bardzo znany w latach 80., później zaczął robić siarę.
Historia
Po nagraniu pierwszej miernej płyty z pierwotnego, młodzieżowego składu wyleciało parę osób. Nagrali nową, by nareszcie odnieść jakiś sukces. I odnieśli Modę na Sukces! Kolejna płyta okazała się wielkim hitem, a utwór o domku zamieszkiwanym przez szaleńców podbijał miejscowy rynek fonograficzny (ów rynek był większy nawet od Stadionu X-lecia!).
W 1987 roku nagrali najlepszą płytę w swojej historii, po której zostali zaliczeni do Wielkiej Czwórki Thrash Metalu. Reszta to komercha. Eksperymenty z hip-hopem (niczym popowy Mezo) i siarskie koszulki „Nota” z napisem Public Enemy sprawiają, że zespoł traci uznanie w oczach metali. Niby nagrali jeszcze dobrą płytę, ale skończyli się na Kill 'Em All.
Sukcesy
- Największym sukcesem zespołu jest niewątpliwie to, że zagrał w Świecie według Bundych.
Dyskografia
- Fistful of Metal (1984)
- Spreading the Disease (1985)
- Among The Living (1987)
- State of Euphoria (1988)
- Persistence of Bajm (1990)
- Sound of Red Nose (1993)
- Stomp 442(1995)
- Volume 8: The Threat Is Real (1998)
- We've Come For You All (2003)
- De Grejter of Tu Ewils (2004)
- Żywi 2 (2005)
- Worse-shit Mjuzik (2011)