Autosan H9: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 11: Linia 11:
Wspinaczka przy wsiadaniu
Wspinaczka przy wsiadaniu


W H9-21 z drzwiami jak z teściową - nie p******niesz, to się nie zamkną (a że szyby wylecą to szczegół)
W H9-21 z drzwiami jak z teściową - nie p{{cenzura1}}niesz, to się nie zamkną (a że szyby wylecą to szczegół)


W H9-35 harmonijka zgapiona od Ikarusa wiecznie się nie domyka, przez co pasażerowie mają zapewnioną klimatyzację nawet jak nie jest potrzebna
W H9-35 harmonijka zgapiona od Ikarusa wiecznie się nie domyka, przez co pasażerowie mają zapewnioną klimatyzację nawet jak nie jest potrzebna

Wersja z 19:45, 6 wrz 2011

Szablon:Tprodukt autobusopodobny z fabryki w Sanoku.

Wersje

Szablon:Trozpadający się autobus turystyczny, używany najczęściej przez PKS-y w całym kraju, a także przez prywatnych pseudoprzewoźnikow.

Szablon:Twersja miejska i wiejska, w godzinie szczytu pęka w szwach. Ma tendencje do łamania się w pół. Jedyną tablicą, z której nie zmyje się farba w czasie jazdy w deszczu, jest ta nad głową kierowcy, bo pozostałe są wciśnięte w różne części karoserii tego potworka[1]

Cechy charakterystyczne

Wspinaczka przy wsiadaniu

W H9-21 z drzwiami jak z teściową - nie pCenzura1.svgniesz, to się nie zamkną (a że szyby wylecą to szczegół)

W H9-35 harmonijka zgapiona od Ikarusa wiecznie się nie domyka, przez co pasażerowie mają zapewnioną klimatyzację nawet jak nie jest potrzebna

Przypisy

  1. jedynie MZK Jelenia Góra przerobiło egzemplarz #662 na filmy, przez co dechy z zewnątrz zniknęły; egzemplarz złamał się w pół w czasie jazdy w wyniku przeciążenia konstrukcji nie przystosowanej do takiego obciążenia