Bravo Girl: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 1: Linia 1:
'''Bravo Girl''' jest przedstawicielem [[Literatura fachowa|literatury fachowej]], przeznaczona głownie dla inteligenckiej warstwy społecznej. Czasopismo to powstało pod koniec ubiegłego stulecia i przywędrowawszy do nas na niemieckiej licencji zaczęło opanowywać polski rynek poligraficzny.
Czasopismo dla niewyzytych sexualnie dziewcząt w wieku od 11 do 15 lat... później dziewczyny zaczynają czytać "Dziewczynę". W piśmie tym możemy dowiedzieć sie np. czy lepiej uzywac tamponow z czy bez skrzydelek... mozemy równiez przeczytać o fascynujących wydarzeniach z życia gwiazd! W rubryce [[PYTANIA BEZ SKRĘPOWANIA]] dziewczynki (oraz inni chłopcy) mogą zadac nurtujące ich pytania np. Co zrobic kiedy moje stopy śmierdzą? gazeta jest pełna suuuuperanckich ploteczek! naprawde bardzo polecamy!!!

Czasopismo od początków działalności zadziwiało wszystkich wysoką merytorycznością tekstów w nim zamieszczanych i tym że poruszało ważne tematy otaczającej rzeczywistości, czasami ocierając się o skandal. Artykuły zamieszczane w czasopiśmie traktowały najczęściej o ostatnich wydarzeniach w świecie kultury i nauki, także często na łamach pisma można przeczytać felietony polityczne, opowiadania najznamienitszych pisarzy polskich i zagranicznych oraz filozoficzne dysputy.

Mimo tak znamienitych cech, pismo nie mogło utrzymać się na rynku, adresowane do wąskiej grupy odbiorców niestety przynosiło straty. Wtedy spece od marketingu postanowili zmienić profil na bardziej mainstreamowy. Bravo po wielkiej akcji marketingowej zostało skierowane do młodzieży. Przyniosło to wielkie zyski, aczkolwiek kosztem jakości pisma, które stało się zwykłym tabloidalnym tworem, ogłupiającą, medialną papką dla mas.

Wersja z 20:53, 30 mar 2006

Bravo Girl jest przedstawicielem literatury fachowej, przeznaczona głownie dla inteligenckiej warstwy społecznej. Czasopismo to powstało pod koniec ubiegłego stulecia i przywędrowawszy do nas na niemieckiej licencji zaczęło opanowywać polski rynek poligraficzny.

Czasopismo od początków działalności zadziwiało wszystkich wysoką merytorycznością tekstów w nim zamieszczanych i tym że poruszało ważne tematy otaczającej rzeczywistości, czasami ocierając się o skandal. Artykuły zamieszczane w czasopiśmie traktowały najczęściej o ostatnich wydarzeniach w świecie kultury i nauki, także często na łamach pisma można przeczytać felietony polityczne, opowiadania najznamienitszych pisarzy polskich i zagranicznych oraz filozoficzne dysputy.

Mimo tak znamienitych cech, pismo nie mogło utrzymać się na rynku, adresowane do wąskiej grupy odbiorców niestety przynosiło straty. Wtedy spece od marketingu postanowili zmienić profil na bardziej mainstreamowy. Bravo po wielkiej akcji marketingowej zostało skierowane do młodzieży. Przyniosło to wielkie zyski, aczkolwiek kosztem jakości pisma, które stało się zwykłym tabloidalnym tworem, ogłupiającą, medialną papką dla mas.