Call of Duty: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(wymowa)
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 188.146.161.206. Autor wycofanej wersji to 80.50.127.210.)
Linia 4: Linia 4:
{{cytat|Za russike za matrland!|Typowy rusek o Rosji podczas walki.}}
{{cytat|Za russike za matrland!|Typowy rusek o Rosji podczas walki.}}


'''Call of Duty''' (z ang. Wezwanie do Obowiązku, choć dopuszczalne jest tłumaczenie telefon z WKU) – czytaj 'Kał od Dupy' - gra strategiczna o [[II wojna światowa|II wojnie światowej]] błędnie uważana za strzelankę (ale ma pewne jej elementy jak expienie na przeciwnikach). Bliżej jej do [[Hearts of Iron]] niż do [[Counter Strike|CS-a]] (mimo że ma grafikę 3D jak CS).
'''Call of Duty''' (z ang. Wezwanie do Obowiązku, choć dopuszczalne jest tłumaczenie telefon z WKU) – gra strategiczna o [[II wojna światowa|II wojnie światowej]] błędnie uważana za strzelankę (ale ma pewne jej elementy jak expienie na przeciwnikach). Bliżej jej do [[Hearts of Iron]] niż do [[Counter Strike|CS-a]] (mimo że ma grafikę 3D jak CS).


==Frakcje występujące w grze==
==Frakcje występujące w grze==

Wersja z 18:49, 8 lip 2010

Germans.

Typowy Anglik/Amerykanin o Niemcach.

Amerikana.

Typowy Niemiec o aliantach.

Za russike za matrland!

Typowy rusek o Rosji podczas walki.

Call of Duty (z ang. Wezwanie do Obowiązku, choć dopuszczalne jest tłumaczenie telefon z WKU) – gra strategiczna o II wojnie światowej błędnie uważana za strzelankę (ale ma pewne jej elementy jak expienie na przeciwnikach). Bliżej jej do Hearts of Iron niż do CS-a (mimo że ma grafikę 3D jak CS).

Frakcje występujące w grze

Bronie

Tylko takie co występowały w II wojnie światowej.

  • Alianci używają Thompsonów PPSH-y Garandów i innych gówien którymi młócili niszczyli i anihilowali Niemców.
  • Kar98 strzelający pociskami i miażdżący łeb aliantom
  • Gevehr 40 strzelający 10 nabojami i zacinający się po pierwszym strzale. Odblokowywał się po uderzeniu w ziemię.
  • MP40 nazywany przez wszystkich Mauserem każdy strzał naciąga gumkę która napędza każdy następny pocisk
  • Czasami znajdzie się jeszcze Niemiec któremu w ręce wpadł mp44 ale to rzadkość a zwłaszcza w 1940 roku, ponieważ został on opracowany w roku 1943 ale Niemcy są mocni.
  • Komintern (alianci) używają jedynie PPSH-y i tego co zostanie po Niemcach bo bieda w kraju i nie stać ich na ammo.

Stategia przejścia gry

Istnieje. Jest prostsza niż myślisz: Klikasz TAB i wszystko robisz co ci tam pisze. Lub używasz cheatów...

Fabuła

Fabuła w tej grze jest bardzo przewidywalna - jeśli choć raz przeczytałeś podręcznik do historii, to żadne zwroty akcji cię nie zaskoczą. Chociaż mimo wszystko w jednej misji walczysz w afryce w 1942 a w następnej uwalniasz Warszawę w 1944 a w jeszcze następnej uwalniasz plac czerwony w 1943 ale to nic. Jak w każdej grze wojennej musi być lądowanie na jakiejś plaży tak więc w każdej części poza Modern Warfare 1 i 2 lądujemy na jakiejkowiek plaży.

I coś na koniec

  1. W tej grze nie ma kampanii wrześniowej (czyli TKS-ami i PZL.37 Łoś sobie nie pogramy...)
  2. Co prawda istnieje Call of Duty: Modern Warfare (z wyposażeniem z przełomu wieków XX i XXI), ale nie jest uznawana przez tró graczy za część Call of Duty (akcja Modern Warfare nie rozgrywa się podczas II wojny światowej)