DPNI DOLKOM: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(kategoryzacja)
(→‎Historia: drobne merytoryczne)
Linia 2: Linia 2:


== Historia ==
== Historia ==
Firma a raczej warsztacik powstał na skutek kumercjalizacji PKP w 2000 roku. Od tego czasu modernizują co popadnie i jak popadnie na Dolnym Śląsku i nie tylko. Efektem ich prac polegających głównie na "śtukowaniu szyn", dokładaniu podkładów drewnianych do obecnych zgniłych, najczęściej jeszcze bardziej zgniłymi są "naprawione" szlaki kolejowe na [[Dolny Śląsk|Durnym Śląsku]], po których jeździ się wolniej niż przed remontem. Mimo świetnej jakości wykonania robót, nie są doceniani u siebie więc uciekają na Śląsk.
Firma a raczej warsztacik powstał na skutek kumercjalizacji PKP w 2000 roku. Od tego czasu modernizują co popadnie i jak popadnie na Dolnym Śląsku i nie tylko. Efektem ich prac polegających głównie na "śtukowaniu szyn" oraz dokładaniu podkładów drewnianych do obecnych zgniłych, (najczęściej dokładane są jeszcze bardziej zgniłe) są "naprawione" szlaki kolejowe na [[Dolny Śląsk|Durnym Śląsku]], po których jeździ się wolniej niż przed remontem. Mimo świetnej jakości wykonania robót, nie są doceniani u siebie więc uciekają na Śląsk.


== Ciekawostki==
== Ciekawostki==

Wersja z 17:02, 4 maj 2014

DOLKOM - wrocławska i nie tylko zbieranina roboli udających specjalistów ds utrzymania i napraw infrastruktury kolejowej. Znani z psucia wszelkich swoich napraw.

Historia

Firma a raczej warsztacik powstał na skutek kumercjalizacji PKP w 2000 roku. Od tego czasu modernizują co popadnie i jak popadnie na Dolnym Śląsku i nie tylko. Efektem ich prac polegających głównie na "śtukowaniu szyn" oraz dokładaniu podkładów drewnianych do obecnych zgniłych, (najczęściej dokładane są jeszcze bardziej zgniłe) są "naprawione" szlaki kolejowe na Durnym Śląsku, po których jeździ się wolniej niż przed remontem. Mimo świetnej jakości wykonania robót, nie są doceniani u siebie więc uciekają na Śląsk.

Ciekawostki

Mają mnóstwo nowoczesnego sprzętu oraz bazę materiałową. Najczęściej jednak używają białoruśki Żdzisia oraz Kraza od Zbysia. Tak naprawili linię kolejową do Jeleniej Dziury, zapewniając dodatkowe wrażenia dla pasażerów jadących po "skaczących torach" oraz linię do Łopola, że po modernizacji mimo wprowadzeniu magicznych 160 km/h pod Lipkami "pędzi się" aż 80 km/h. Szablon:Ciężarówki