Dziecko: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 1: Linia 1:
[[Image:Warcraft_ork.jpg |thumb|Irakijskie dziecko w inkubatorze]]
[[Image:Warcraft_ork.jpg |thumb|Irakijskie dziecko w inkubatorze]]<code>''Dzieci to zło wcielone.''</code>
<code>''Dzieci to zło wcielone.''</code>
:<code>[[Sigmund Freud|Sigmund „Wiemcomyślisz” Freud]] o dzieciach</code>
:<code>[[Sigmund Freud|Sigmund „Wiemcomyślisz” Freud]] o dzieciach</code>



Wersja z 17:47, 2 maj 2007

Irakijskie dziecko w inkubatorze

Dzieci to zło wcielone.

Sigmund „Wiemcomyślisz” Freud o dzieciach

Małe dzieci nie dają spać. Duże nie dają żyć.

Stare przysłowie ciemnogrodzkie

Wszystkie dzieci są nasze.

Kidnapper o dzieciach

Dziecko (Gówniarz, Smarkacz, Bachor) – pierwsze stadium rozwoju Homo Sapiens (człowieka), zazwyczaj małe, płaczące i nie do zniesienia. Dorosły człowiek jest w stanie je opanować, lecz w większej grupie mają przewagę, krzyczą, drapią, skamlą; wówczas trzeba użyć siły (najczęściej w postaci klapsa), wtedy następuje kulminacja ryków i krzyków, lecz po chwili ta metoda zaczyna skutkować. Powyżej 10 roku życia większość dzieci się podciera, a nawet potrafi sama się umyć.

Dzieci biorą się zwykle ze związku matki i bociana, tudzież z kapusty. Wierzą w św. Mikołaja i nie lubią szpinaku. O seksie wiedzą często więcej niż dorośli.

Dzieci występują w wielu rozmiarach i wariacjach. Dzieli się je na dwie grupy główne, w zależności od płci. Istnieje wiele podgrup, najpowszechniejsze to: synusie mamusi i córeczki tatusiów.

Rozważano użycie dzieci jako agregaty prądotwórcze, próbując wykorzystać ich wrodzoną zdolność do wyrażania się przy pomocy dźwięków o ogromnym nasyceniu decybeli. Niestety badania nie doprowadziły do pożądanych skutków.

Prawa dziecka

Prawo podstawowe

Podstawowym twierdzeniem dotyczącym dzieci jest tzw. prawo dziecka, wyrażone równością

dziecko + zapałki = pożar

To proste twierdzenie pociąga wiele ważnych w różnych dziecinach technologii i nauki implikacji, m.in. :


Inne prawa

  • Współczynnik niedojrzałości względnej – Równanie , jeśli brać pod uwagę wiek, może dać różne wyniki, np:




Wiek dziecka a jego umiejętności a trudności wychowawcze

  • 1 rok: Dziecko umie tylko płakać, przez co wychowywanie go jest bardzo trudne.
  • 2 lata: Dziecko umie też domagać się różnych rzeczy, do tego potrafi chodzić. Wychowywanie staje się jeszcze trudniejsze.
  • 3 lata: Potrafi wleźć niemal wszędzie. Wychowywanie jest horrorem.
  • 4 lata: Dziecko słucha poleceń. Da się przeżyć.
  • 5 lat: Dziecko zaczyna zadawać trudne pytania, np. skąd się wzięło (i nie wierzy, że z kapusty albo od bociana). Gdy mu odpowiemy na poprzednie pytanie, pyta, co to sex.
  • 6 lat: Dziecko idzie do przedszkola. Ono i osoba wychowująca dostają kręćka.
  • 7 lat: Dziecko idzie do szkoły. Ono i osoba wychowująca dostają jeszcze większego kręćka.
  • 8 lat: Pierwsza Komunia. Siąść i płakać.
  • 9 lat: Dziecko nadal zadaje trudne pytania.
  • 10 lat: Czwarta klasa. Trzy razy więcej książek, trzy razy większy wydatek.
  • 11 lat: Dziecko odkrywa istnienie telefonu. Rachunki wzrastają 3-krotnie.
  • 12 lat: Odkrycie środków komunikacji miejskiej oraz używek.
  • 13 lat: Gimnazjum. Jeszcze więcej książek, jeszcze większy wydatek.
  • 14 lat: b. d. Po powrocie do domu trzeba sprzątać po imprezie.
  • 15 lat: b. d. Spraszanie do domu płci przeciwnej (rada: NIGDY nie pozwalaj mu/jej zanocować, gdyż może to zaowocować "dodatkowym" nabytkiem w rodzinie).
  • 16 lat: b. d. Wypady na całonocne imprezy (trochę spokoju).
  • 17 lat: b. d. Syn pokonuje już ojca na rękę (utrata najlepszego argumentu).
  • 18 lat: Dziecko jest już duże i powinno poradzić sobie w życiu samo. Jeśli sobie nie radzi, to po prostu jest głupie.

Porada dla wszystkich mam: Kompot z rabarbaru smażymy od 3 do 5 minut.

Zobacz też:

NonNews
Zobacz w NonNews temat:

Szablon:Stubbio