Fallout 3: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
 
M (→‎Zobacz też: Fallout: New Vegas)
Znacznik: edytor wizualny
 
(Nie pokazano 75 wersji utworzonych przez 46 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:F3-VATS.jpg|250px|thumb|A ty w którą część ciała chcesz dziś oberwać?]]
'''Fallout 3''' - kolejna część [[Fallout|Falałta]]. Przenosi nas do świata po [[Apokalipsa|<del>happy</del> endzie]] atomowym. Tym razem wcielimy się w „Przybysza z Krypty”. Znowu musimy z{{cenzura3}}ć po <del>świecie</del> stołecznych pustkowiach i wykonywać nudne zadania. Oczywiście będą przeszkadzać nam liczne bugi.
'''Fallout 3''' – kolejna część [[Fallout|Falałta]], która przenosi nas do świata po [[Koniec świata|<del>happy</del> endzie]] atomowym. Znowu musimy z{{cenzura1}}ć po <del>świecie</del> [[Warszawa|stołecznych pustkowiach]] i wykonywać nudne zadania. Oczywiście będą przeszkadzać nam liczne bugi oraz brak możliwości strzelania przeciwnikom w krocze (Bethesda kupiła sobie prawa do Falałtów i ocenzurowała silnik gry, aby w mordowanie mutantów mogły legalnie bawić się dzieci).


== Fabuła ==
== [[Noob]] w {{PAGENAME}} ==
* Nie umie wyjść z krypty.
Pewnego dnia w Krypcie budzi nas „koleżanka”, która daje nam pistolet i każe s{{Cenzura3}}ć. Okazuje się, że nasz ojciec nas porzucił i tym zdenerwował Nadzorce. Udaje na się uciec i lądujemy <del>na zadupiu</del> w Megatonie. tam informują nas o podróży naszego ojca. Konkretów dowiadujemy się od Doktor Li. Po nudnych, 4 zadaniach udaje nam się odnaleźć ojca w Krypcie <del>[[666]]</del> 112. Wmawia nam coś o '''Projekcie Oczyszczenie''', o naszej matce, o darmowej wodzie i coś o naszym zadaniu. Nagle, gdy już udało nam się doprowadzić oczyszczalnik do stanu używalności, zjawia się zła '''Enklawa'''. Nasz ojciec postanawia popełnić samobójstwo by uratować projekt. Uciekamy z doktorkami do '''Cytadeli''' i znowu atakujemy oczyszczalnik. W końcówce możemy sami wpisać magiczne liczby '''2 1 6''' lub poprosić o to Sare Lyons. Osoba, która to zrobi, oczywiście zginie.
* Gdy już wyjdzie, zamiast do Megatony trafia do Tuneli Yao Guai.
* Nie zbiera stimpak'ów i Rad-X'ów.
* Nie umie wyjąć broni…
* …a gdy jednak mu się to uda, to nie potrafi jej schować.
* Ginie w walce z radrakanami.
* Nie umie korzystać z systemu VATS.
* Zbiera przedwojenne pieniądze i spamuje na forum „''Cz3mU Ni3 m0g3 nIc kUpIC!!!!??!?!?!?!?!?!?1/1/!!??!1''”.
* Zabija postacie z głównego wątku i dziwi się, że fabuła nie idzie do przodu.
* Gubi się w Dużym Mieście.
* Detonuje bombę w Megatonie i dziwi się, że traci karmę.
* Nie wie jak nauczyć się zakładać Pancerz Wspomagany.
* Znajduje UFO i spamuje na forum jakim to jest wielkim odkrywcą.
* Zbiera wszystkie śmieci i myśli, że wolne chodzenie to błąd w grze.
* Supermutanty atakuje kijem bejsbolowym.
* Nie umie wejść do ruin Waszyngtonu.
* Gdy umiera, twierdzi, że to błąd gry.
* Strzela do wroga z VATS, gdy ma szansę trafienia 3%.
* Strzela na nadlatujący granat, by do niego nie doleciał.
* Myśli, że napromieniowanie znika z czasem.
* Wszystkie punkty „Special” ładuje w siłę.
* Nie wie do czego służy Retoryka i ma jej 17 punktów.
* Ciągle wybiera jednego perka.
* Mówi, że radrakany są groźne.
* Zabija dobre postacie i dziwi się, czemu traci karmę.
* Rzuca granatami nie używając VATS.
* Strzela miniatomówką do ognistej mrówki, która jest 2 metry od niego.
* Dziwi się, gdy ma okaleczone nogi i chodzi jak kaleka.
* Gdy zabija Lucasa Simmsa dziwi się, czemu cała wioska się na niego rzuca.
* Próbuje zabić wszyskie dzieci w Latarence.
* Próbuje zabić Fawkesa, ale '''dość szybko''' orientuje się, że nie jest to takie łatwe jak mu się wydawało.
* Myśli że snajperkę w całej grze ma tylko Tenpenny.
* Bierze Med-x i Odlot, i śmieje się, że jest narkomanem.
* Myśli, że skoro 1 Med-x daje 25% odp. na obrażenia, to jak wstrzyknie sobie 4 to będzie miał 100% odporności.
* Gdy znajdzie rozbite UFO i blaster obcych koło Greener Pastures, myśli że odkrył coś, o czym nie wiedział nikt i podnieca się.
* Zbiera do ekwipunku śmieci typu puszka, a potem dziwi się, że ma za duże obciążenie i nie może biegać.
* Ma umiejętność broni palnej na 10 i dziwi się, że celownik od karabinu snajperskiego tak się trzęsie.
* Marnuje amunicję od Blastera Obcych.
* Chcąc szybko dojść do celu używa Q i odchodzi od komputera, a potem dziwi się, że zabiły go muchy mięsne i zablokował się na drzewie.
* Strzela z grubasa w zamkniętych pomieszczeniach.
* Sprzedaje całą amunicję i broń, żeby mieć pieniądze na projekt sziszkebaba.
* Wszystkie punkty umiejętności daje w Bronie Ciężkie, co z tego, że nie stać go na rakiety do wyrzutni.
* Pije i ćpa bez umiaru a potem się dziwi że jest uzależniony.
* Nie robi questów pobocznych na przynoszenie innym potrzebnych rzeczy, a potem płacze, bo nie wie gdzie zdobyć na szybko forsę.
* Rusza na wycieczkę krajoznawczą na cmentarzysko szponów lub do Starego Onley bez dobrej spluwy i stimpaków. Potem narzeka, że szybko zginął.
* Poszukuje RNK…
* …albo Minutemanów…
* …albo Mistrza.
* Nie rozumie, że schłodzona nuka-cola odradza więcej punktów życia.
* Nie umie obsługiwać minimapy.
* Pyta się na forach jak sprawdza się parametry postaci w Pip-Boyu.
* Nie zbiera spinek, a potem się dziwi, czemu nie może otwierać zamków.
* Nie rozumie systemu karmy w grze i myśli, że chodzi tu o jedzenie.
* Szuka innych graczy.
* Nie robi zapisów i płacze, że przeszedł przez pół mapy i wywaliło mu grę i musi robić misję ponownie.
* Szuka lokacji dostępnych w rozszerzeniach w grze podstawowej.
* Kilka losowo w okna w opcjach dialogowych i dziwi się, czemu postać nagle go atakuje.


== Postacie ==
== Zobacz też ==
* [[Fallout]]
*'''Przybysz z Krypty''' - nasza postać. Lata jak idiota po pustkowiach i wypełnia głupie questy.
* [[Fallout 2]]
*'''James''' - ojciec naszej postaci. Ucieka z Krypty 101, by trafić do Krypty 112. Mózg Projektu Oczyszczenie. Ginie śmiercią samobójczą, aby nie dać go odpalić komuś innemu.
*[[Fallout: New Vegas]]
*'''Amanta''' - nasza „koleżanka”. Córka nadzorcy.
* [[Fallout 4]]
*'''Nadzorca''' - ojciec Amanty. Uwielbia nas, jest dobry i miły. Lubi nas tak, że gdy odeszliśmy zwariował.
*'''Nestor Lyons''' - mistrz, przywódca, prezes i dyrektor '''Bractwa Stali'''. Nie lubi '''Enklawy'''.
*'''Sara Lyons''' - córka Nestora Lyonsa. Kapitan Dumy Lyonsa. Można ją wysłać do oczyszczalnika. Tuż przed jej (albo twoją) śmiercią chce się z tobą umówić na randkę.
*'''Prezydent Eden''' - prezydent [[Stanów Zjednoczonych|USA]], które już nie istnieje. Jest komputerem, przywódcą Enklawy i prowadzi radio Enklawy.
*'''Doktor Li''' - kobieta. Członek Projektu Oczyszczenie. Ona powie nam gdzie jest nasz ojciec.
*'''Three [[Pies|Dog]]''' - Nazywa się tak dlatego, że wychowały go trzy psy. Jest [[DJ]]'em radia GNS i skieruje nas do Doktor Li. Ma kumpli w '''Bractwie Stali'''.
*'''Agatha''' - kolejna właścicielka radia. Gra na skrzypcach. Mieszka na pustkowiach. Jest stara.


{{gry fabularne}}
== Miejsca ==
*'''Krypta 101''' - odwiedzamy je tylko dwa razy. Tu zaczynamy. Mieszka tu wesoły Nadzorca.
*'''Megatona''' - pseudo miasto. W samym środku jest bomba atomowa. Możemy dostać tu dom jeżeli ją rozbroimy, dostaniemy także walącego [[suchar|suchary]] robota.
*'''Tenpenny Tower''' - miasto w wieży, albo wieża w mieście. Dostaniemy tu apartament z takim samym robotem jak w Megatonie, ale musimy ją zniszczyć bombą atomową.
*'''Rivet City''' - tylna część lotniskowca, mieszkają tu wszyscy, których w{{cenzura3}}i z wszystkich innych miast.
*'''Latarenka''' - miasto dzieci.
*'''Duże Miasto''' - miasto dorosłych z Latarenki.
*'''Cytadela''' - to tu mieści się wspaniałe '''Bractwo Stali''' nie mogą tu wejść cywile, prócz ciebie.


[[Kategoria:Komputerowe gry fabularne]]
== Frakcje ==
*'''Bractwo Stali''' - sekta [[metal|metali]]. Zabijają supermutantów. Naszą Pancerze Wspomagane i wyglądają SW33T4sNi3.
*'''Wygnańcy Bractwa Stali''' - ci, którzy opuścili bractwo stali, by zbierać złom. Nie wiedzieli jak się nazwać, więc nazwali się wygnańcami. Oni również używają Pancerzy Wspomaganych.
*'''Enklawa''' - niepodległe [[Stany Zjednoczone]], których nie ma. Nie lubią '''Bractwa Stali''' i naukowców. I oni noszą Pancerze Wspomagane.
*'''Kompania Szpon''' - najemnicy, którzy przyjmują zlecenia, których nie przyjmują inni najemnicy. Oni jedyni nie noszą Pancerzy Wspomaganych. Co za cioty.


[[it:Fallout 3]]
== [[Noob|N00b]] ==
[[pt:Fallout 3]]
*Nie umie wyjść z krypty.
[[ru:Fallout 3]]
*Gdy już wyjdzie nie trafia do Megatony.
*Wbiega w promieniowanie.
*Nie zbiera stimpak'ów i Rad-X'ów.
*Nie umie wyjąć broni...
*...a gdy wyjmie nie umie schować.
*Ginie w walce z radrakanami.
*Nie umie korzystać z systemu VATS.
*Nie zmienia broni.
*Zbiera przedwojenne pieniądze i spamuje na forum „Cz3mU Ni3 m0g3 nIc kUpIC!!!!??!?!?!?!?!?!?1/1/!!??!1”.
*Nie otwiera zamków.
*Nie hakuje komputerów.
*Zabija postacie z głównego wątku i dziwi się, że fabuła nie idzie do przodu.
*Gubi się w Dużym Mieście.
*Nie korzysta z szybkiej podróży.
*Detonuje bombę w Megatonie i dziwi się, że traci karmę.
*Jeśli umie ją zdetonować.
*Nie wie jak nauczyć się zakładać Pancerz Wspomagany.
*Znajduje UFO i spamuje na forum jakim to jest wielkim odkrywcą.
*Zbiera wszystkie śmieci i myśli, że wolne chodzenie to błąd w grze.
*Strzela z wiatrówki.
*Supermutanty atakuje kijem beisbolowym.
*Nie umie wejść do ruin Waszyngtonu.
*Nie zbiera towarzyszy.
*Gdy umiera, twierdzi, że to błąd gry.


{{przypisy}}
{{Gry fabularne}}
[[Kategoria:Komputerowe gry fabularne]]

Aktualna wersja na dzień 02:52, 8 lis 2022

A ty w którą część ciała chcesz dziś oberwać?

Fallout 3 – kolejna część Falałta, która przenosi nas do świata po happy endzie atomowym. Znowu musimy zCenzura1.svgć po świecie stołecznych pustkowiach i wykonywać nudne zadania. Oczywiście będą przeszkadzać nam liczne bugi oraz brak możliwości strzelania przeciwnikom w krocze (Bethesda kupiła sobie prawa do Falałtów i ocenzurowała silnik gry, aby w mordowanie mutantów mogły legalnie bawić się dzieci).

Noob w Fallout 3[edytuj • edytuj kod]

  • Nie umie wyjść z krypty.
  • Gdy już wyjdzie, zamiast do Megatony trafia do Tuneli Yao Guai.
  • Nie zbiera stimpak'ów i Rad-X'ów.
  • Nie umie wyjąć broni…
  • …a gdy jednak mu się to uda, to nie potrafi jej schować.
  • Ginie w walce z radrakanami.
  • Nie umie korzystać z systemu VATS.
  • Zbiera przedwojenne pieniądze i spamuje na forum „Cz3mU Ni3 m0g3 nIc kUpIC!!!!??!?!?!?!?!?!?1/1/!!??!1”.
  • Zabija postacie z głównego wątku i dziwi się, że fabuła nie idzie do przodu.
  • Gubi się w Dużym Mieście.
  • Detonuje bombę w Megatonie i dziwi się, że traci karmę.
  • Nie wie jak nauczyć się zakładać Pancerz Wspomagany.
  • Znajduje UFO i spamuje na forum jakim to jest wielkim odkrywcą.
  • Zbiera wszystkie śmieci i myśli, że wolne chodzenie to błąd w grze.
  • Supermutanty atakuje kijem bejsbolowym.
  • Nie umie wejść do ruin Waszyngtonu.
  • Gdy umiera, twierdzi, że to błąd gry.
  • Strzela do wroga z VATS, gdy ma szansę trafienia 3%.
  • Strzela na nadlatujący granat, by do niego nie doleciał.
  • Myśli, że napromieniowanie znika z czasem.
  • Wszystkie punkty „Special” ładuje w siłę.
  • Nie wie do czego służy Retoryka i ma jej 17 punktów.
  • Ciągle wybiera jednego perka.
  • Mówi, że radrakany są groźne.
  • Zabija dobre postacie i dziwi się, czemu traci karmę.
  • Rzuca granatami nie używając VATS.
  • Strzela miniatomówką do ognistej mrówki, która jest 2 metry od niego.
  • Dziwi się, gdy ma okaleczone nogi i chodzi jak kaleka.
  • Gdy zabija Lucasa Simmsa dziwi się, czemu cała wioska się na niego rzuca.
  • Próbuje zabić wszyskie dzieci w Latarence.
  • Próbuje zabić Fawkesa, ale dość szybko orientuje się, że nie jest to takie łatwe jak mu się wydawało.
  • Myśli że snajperkę w całej grze ma tylko Tenpenny.
  • Bierze Med-x i Odlot, i śmieje się, że jest narkomanem.
  • Myśli, że skoro 1 Med-x daje 25% odp. na obrażenia, to jak wstrzyknie sobie 4 to będzie miał 100% odporności.
  • Gdy znajdzie rozbite UFO i blaster obcych koło Greener Pastures, myśli że odkrył coś, o czym nie wiedział nikt i podnieca się.
  • Zbiera do ekwipunku śmieci typu puszka, a potem dziwi się, że ma za duże obciążenie i nie może biegać.
  • Ma umiejętność broni palnej na 10 i dziwi się, że celownik od karabinu snajperskiego tak się trzęsie.
  • Marnuje amunicję od Blastera Obcych.
  • Chcąc szybko dojść do celu używa Q i odchodzi od komputera, a potem dziwi się, że zabiły go muchy mięsne i zablokował się na drzewie.
  • Strzela z grubasa w zamkniętych pomieszczeniach.
  • Sprzedaje całą amunicję i broń, żeby mieć pieniądze na projekt sziszkebaba.
  • Wszystkie punkty umiejętności daje w Bronie Ciężkie, co z tego, że nie stać go na rakiety do wyrzutni.
  • Pije i ćpa bez umiaru a potem się dziwi że jest uzależniony.
  • Nie robi questów pobocznych na przynoszenie innym potrzebnych rzeczy, a potem płacze, bo nie wie gdzie zdobyć na szybko forsę.
  • Rusza na wycieczkę krajoznawczą na cmentarzysko szponów lub do Starego Onley bez dobrej spluwy i stimpaków. Potem narzeka, że szybko zginął.
  • Poszukuje RNK…
  • …albo Minutemanów…
  • …albo Mistrza.
  • Nie rozumie, że schłodzona nuka-cola odradza więcej punktów życia.
  • Nie umie obsługiwać minimapy.
  • Pyta się na forach jak sprawdza się parametry postaci w Pip-Boyu.
  • Nie zbiera spinek, a potem się dziwi, czemu nie może otwierać zamków.
  • Nie rozumie systemu karmy w grze i myśli, że chodzi tu o jedzenie.
  • Szuka innych graczy.
  • Nie robi zapisów i płacze, że przeszedł przez pół mapy i wywaliło mu grę i musi robić misję ponownie.
  • Szuka lokacji dostępnych w rozszerzeniach w grze podstawowej.
  • Kilka losowo w okna w opcjach dialogowych i dziwi się, czemu postać nagle go atakuje.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]