Fallout 3: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
 
M
Linia 1: Linia 1:
'''Fallout 3''' - kolejna część [[Fallout|Falałta]]. Przenosi nas do świata po [[Apokalipsa|<del>happy</del> endzie]] atomowym. Tym razem wcielimy się w „Przybysza z Krypty”. Znowu musimy z{{cenzura3}}ć po <del>świecie</del> stołecznych pustkowiach i wykonywać nudne zadania. Oczywiście będą przeszkadzać nam liczne bugi.
{{t}}kolejna część [[Fallout|Falałta]]. Przenosi nas do świata po [[Koniec świata|<del>happy</del> endzie]] atomowym. Tym razem wcielimy się w „Przybysza z Krypty”. Znowu musimy z{{cenzura3}}ć po <del>świecie</del> stołecznych pustkowiach i wykonywać nudne zadania. Oczywiście będą przeszkadzać nam liczne bugi.


== Fabuła ==
== Fabuła ==
Linia 5: Linia 5:


== Postacie ==
== Postacie ==
*'''Przybysz z Krypty''' - nasza postać. Lata jak idiota po pustkowiach i wypełnia głupie questy.
* '''Przybysz z Krypty''' nasza postać. Lata jak idiota po pustkowiach i wypełnia głupie questy.
*'''James''' - ojciec naszej postaci. Ucieka z Krypty 101, by trafić do Krypty 112. Mózg Projektu Oczyszczenie. Ginie śmiercią samobójczą, aby nie dać go odpalić komuś innemu.
* '''James''' ojciec naszej postaci. Ucieka z Krypty 101, by trafić do Krypty 112. Mózg Projektu Oczyszczenie. Ginie śmiercią samobójczą, aby nie dać go odpalić komuś innemu.
*'''Amanta''' - nasza „koleżanka”. Córka nadzorcy.
* '''Amanta''' nasza „koleżanka”. Córka nadzorcy.
*'''Nadzorca''' - ojciec Amanty. Uwielbia nas, jest dobry i miły. Lubi nas tak, że gdy odeszliśmy zwariował.
* '''Nadzorca''' ojciec Amanty. Uwielbia nas, jest dobry i miły. Lubi nas tak, że gdy odeszliśmy zwariował.
*'''Nestor Lyons''' - mistrz, przywódca, prezes i dyrektor '''Bractwa Stali'''. Nie lubi '''Enklawy'''.
* '''Nestor Lyons''' mistrz, przywódca, prezes i dyrektor '''Bractwa Stali'''. Nie lubi '''Enklawy'''.
*'''Sara Lyons''' - córka Nestora Lyonsa. Kapitan Dumy Lyonsa. Można ją wysłać do oczyszczalnika. Tuż przed jej (albo twoją) śmiercią chce się z tobą umówić na randkę.
* '''Sara Lyons''' córka Nestora Lyonsa. Kapitan Dumy Lyonsa. Można ją wysłać do oczyszczalnika. Tuż przed jej (albo twoją) śmiercią chce się z tobą umówić na randkę.
*'''Prezydent Eden''' - prezydent [[Stanów Zjednoczonych|USA]], które już nie istnieje. Jest komputerem, przywódcą Enklawy i prowadzi radio Enklawy.
* '''Prezydent Eden''' prezydent [[USA]], które już nie istnieje. Jest komputerem, przywódcą Enklawy i prowadzi radio Enklawy.
*'''Doktor Li''' - kobieta. Członek Projektu Oczyszczenie. Ona powie nam gdzie jest nasz ojciec.
* '''Doktor Li''' kobieta. Członek Projektu Oczyszczenie. Ona powie nam gdzie jest nasz ojciec.
*'''Three [[Pies|Dog]]''' - Nazywa się tak dlatego, że wychowały go trzy psy. Jest [[DJ]]'em radia GNS i skieruje nas do Doktor Li. Ma kumpli w '''Bractwie Stali'''.
* '''Three [[Pies|Dog]]''' Nazywa się tak dlatego, że wychowały go trzy psy. Jest [[DJ]]'em radia GNS i skieruje nas do Doktor Li. Ma kumpli w '''Bractwie Stali'''.
*'''Agatha''' - kolejna właścicielka radia. Gra na skrzypcach. Mieszka na pustkowiach. Jest stara.
* '''Agatha''' kolejna właścicielka radia. Gra na skrzypcach. Mieszka na pustkowiach. Jest stara.


== Miejsca ==
== Miejsca ==
*'''Krypta 101''' - odwiedzamy je tylko dwa razy. Tu zaczynamy. Mieszka tu wesoły Nadzorca.
* '''Krypta 101''' odwiedzamy je tylko dwa razy. Tu zaczynamy. Mieszka tu wesoły Nadzorca.
*'''Megatona''' - pseudo miasto. W samym środku jest bomba atomowa. Możemy dostać tu dom jeżeli ją rozbroimy, dostaniemy także walącego [[suchar|suchary]] robota.
* '''Megatona''' pseudo miasto. W samym środku jest bomba atomowa. Możemy dostać tu dom jeżeli ją rozbroimy, dostaniemy także walącego [[suchar|suchar]]y robota.
*'''Tenpenny Tower''' - miasto w wieży, albo wieża w mieście. Dostaniemy tu apartament z takim samym robotem jak w Megatonie, ale musimy ją zniszczyć bombą atomową.
* '''Tenpenny Tower''' miasto w wieży, albo wieża w mieście. Dostaniemy tu apartament z takim samym robotem jak w Megatonie, ale musimy ją zniszczyć bombą atomową.
*'''Rivet City''' - tylna część lotniskowca, mieszkają tu wszyscy, których w{{cenzura3}}i z wszystkich innych miast.
* '''Rivet City''' tylna część lotniskowca, mieszkają tu wszyscy, których w{{cenzura3}}i z wszystkich innych miast.
*'''Latarenka''' - miasto dzieci.
* '''Latarenka''' miasto dzieci.
*'''Duże Miasto''' - miasto dorosłych z Latarenki.
* '''Duże Miasto''' miasto dorosłych z Latarenki.
*'''Cytadela''' - to tu mieści się wspaniałe '''Bractwo Stali''' nie mogą tu wejść cywile, prócz ciebie.
* '''Cytadela''' to tu mieści się wspaniałe '''Bractwo Stali''' nie mogą tu wejść cywile, prócz ciebie.


== Frakcje ==
== Frakcje ==
*'''Bractwo Stali''' - sekta [[metal|metali]]. Zabijają supermutantów. Naszą Pancerze Wspomagane i wyglądają SW33T4sNi3.
* '''Bractwo Stali''' sekta [[metalowcy|metali]]. Zabijają supermutantów. Naszą Pancerze Wspomagane i wyglądają SW33T4sNi3.
*'''Wygnańcy Bractwa Stali''' - ci, którzy opuścili bractwo stali, by zbierać złom. Nie wiedzieli jak się nazwać, więc nazwali się wygnańcami. Oni również używają Pancerzy Wspomaganych.
* '''Wygnańcy Bractwa Stali''' ci, którzy opuścili bractwo stali, by zbierać złom. Nie wiedzieli jak się nazwać, więc nazwali się wygnańcami. Oni również używają Pancerzy Wspomaganych.
*'''Enklawa''' - niepodległe [[Stany Zjednoczone]], których nie ma. Nie lubią '''Bractwa Stali''' i naukowców. I oni noszą Pancerze Wspomagane.
* '''Enklawa''' niepodległe Stany Zjednoczone, których nie ma. Nie lubią '''Bractwa Stali''' i naukowców. I oni noszą Pancerze Wspomagane.
*'''Kompania Szpon''' - najemnicy, którzy przyjmują zlecenia, których nie przyjmują inni najemnicy. Oni jedyni nie noszą Pancerzy Wspomaganych. Co za cioty.
* '''Kompania Szpon''' najemnicy, którzy przyjmują zlecenia, których nie przyjmują inni najemnicy. Oni jedyni nie noszą Pancerzy Wspomaganych. Co za cioty.


== [[Noob|N00b]] ==
== [[Noob]] w {{PAGENAME}} ==
*Nie umie wyjść z krypty.
* Nie umie wyjść z krypty.
*Gdy już wyjdzie nie trafia do Megatony.
* Gdy już wyjdzie, nie trafia do Megatony.
*Wbiega w promieniowanie.
* Wbiega w promieniowanie.
*Nie zbiera stimpak'ów i Rad-X'ów.
* Nie zbiera stimpak'ów i Rad-X'ów.
*Nie umie wyjąć broni...
* Nie umie wyjąć broni...
*...a gdy wyjmie nie umie schować.
*...a gdy jednak mu się to uda, to nie potrafi jej schować.
*Ginie w walce z radrakanami.
* Ginie w walce z radrakanami.
*Nie umie korzystać z systemu VATS.
* Nie umie korzystać z systemu VATS.
*Nie zmienia broni.
* Nie zmienia broni.
*Zbiera przedwojenne pieniądze i spamuje na forum „Cz3mU Ni3 m0g3 nIc kUpIC!!!!??!?!?!?!?!?!?1/1/!!??!1”.
* Zbiera przedwojenne pieniądze i spamuje na forum „''Cz3mU Ni3 m0g3 nIc kUpIC!!!!??!?!?!?!?!?!?1/1/!!??!1''”.
*Nie otwiera zamków.
* Nie otwiera zamków.
*Nie hakuje komputerów.
* Nie hakuje komputerów.
*Zabija postacie z głównego wątku i dziwi się, że fabuła nie idzie do przodu.
* Zabija postacie z głównego wątku i dziwi się, że fabuła nie idzie do przodu.
*Gubi się w Dużym Mieście.
* Gubi się w Dużym Mieście.
*Nie korzysta z szybkiej podróży.
* Nie korzysta z szybkiej podróży.
*Detonuje bombę w Megatonie i dziwi się, że traci karmę.
* Detonuje bombę w Megatonie i dziwi się, że traci karmę.
*Jeśli umie ją zdetonować.
* Jeśli umie ją zdetonować.
*Nie wie jak nauczyć się zakładać Pancerz Wspomagany.
* Nie wie jak nauczyć się zakładać Pancerz Wspomagany.
*Znajduje UFO i spamuje na forum jakim to jest wielkim odkrywcą.
* Znajduje UFO i spamuje na forum jakim to jest wielkim odkrywcą.
*Zbiera wszystkie śmieci i myśli, że wolne chodzenie to błąd w grze.
* Zbiera wszystkie śmieci i myśli, że wolne chodzenie to błąd w grze.
*Strzela z wiatrówki.
* Strzela z wiatrówki.
*Supermutanty atakuje kijem beisbolowym.
* Supermutanty atakuje kijem bejsbolowym.
*Nie umie wejść do ruin Waszyngtonu.
* Nie umie wejść do ruin Waszyngtonu.
*Nie zbiera towarzyszy.
* Nie zbiera towarzyszy.
*Gdy umiera, twierdzi, że to błąd gry.
* Gdy umiera, twierdzi, że to błąd gry.




{{przypisy}}
{{Gry fabularne}}
{{Gry fabularne}}
[[Kategoria:Komputerowe gry fabularne]]
[[Kategoria:Komputerowe gry fabularne]]

Wersja z 22:45, 7 lis 2012

Szablon:Tkolejna część Falałta. Przenosi nas do świata po happy endzie atomowym. Tym razem wcielimy się w „Przybysza z Krypty”. Znowu musimy zCenzura2.svgć po świecie stołecznych pustkowiach i wykonywać nudne zadania. Oczywiście będą przeszkadzać nam liczne bugi.

Fabuła

Pewnego dnia w Krypcie budzi nas „koleżanka”, która daje nam pistolet i każe sCenzura2.svgć. Okazuje się, że nasz ojciec nas porzucił i tym zdenerwował Nadzorce. Udaje na się uciec i lądujemy na zadupiu w Megatonie. tam informują nas o podróży naszego ojca. Konkretów dowiadujemy się od Doktor Li. Po nudnych, 4 zadaniach udaje nam się odnaleźć ojca w Krypcie 666 112. Wmawia nam coś o Projekcie Oczyszczenie, o naszej matce, o darmowej wodzie i coś o naszym zadaniu. Nagle, gdy już udało nam się doprowadzić oczyszczalnik do stanu używalności, zjawia się zła Enklawa. Nasz ojciec postanawia popełnić samobójstwo by uratować projekt. Uciekamy z doktorkami do Cytadeli i znowu atakujemy oczyszczalnik. W końcówce możemy sami wpisać magiczne liczby 2 1 6 lub poprosić o to Sare Lyons. Osoba, która to zrobi, oczywiście zginie.

Postacie

  • Przybysz z Krypty – nasza postać. Lata jak idiota po pustkowiach i wypełnia głupie questy.
  • James – ojciec naszej postaci. Ucieka z Krypty 101, by trafić do Krypty 112. Mózg Projektu Oczyszczenie. Ginie śmiercią samobójczą, aby nie dać go odpalić komuś innemu.
  • Amanta – nasza „koleżanka”. Córka nadzorcy.
  • Nadzorca – ojciec Amanty. Uwielbia nas, jest dobry i miły. Lubi nas tak, że gdy odeszliśmy zwariował.
  • Nestor Lyons – mistrz, przywódca, prezes i dyrektor Bractwa Stali. Nie lubi Enklawy.
  • Sara Lyons – córka Nestora Lyonsa. Kapitan Dumy Lyonsa. Można ją wysłać do oczyszczalnika. Tuż przed jej (albo twoją) śmiercią chce się z tobą umówić na randkę.
  • Prezydent Eden – prezydent USA, które już nie istnieje. Jest komputerem, przywódcą Enklawy i prowadzi radio Enklawy.
  • Doktor Li – kobieta. Członek Projektu Oczyszczenie. Ona powie nam gdzie jest nasz ojciec.
  • Three Dog – Nazywa się tak dlatego, że wychowały go trzy psy. Jest DJ'em radia GNS i skieruje nas do Doktor Li. Ma kumpli w Bractwie Stali.
  • Agatha – kolejna właścicielka radia. Gra na skrzypcach. Mieszka na pustkowiach. Jest stara.

Miejsca

  • Krypta 101 – odwiedzamy je tylko dwa razy. Tu zaczynamy. Mieszka tu wesoły Nadzorca.
  • Megatona – pseudo miasto. W samym środku jest bomba atomowa. Możemy dostać tu dom jeżeli ją rozbroimy, dostaniemy także walącego suchary robota.
  • Tenpenny Tower – miasto w wieży, albo wieża w mieście. Dostaniemy tu apartament z takim samym robotem jak w Megatonie, ale musimy ją zniszczyć bombą atomową.
  • Rivet City – tylna część lotniskowca, mieszkają tu wszyscy, których wCenzura2.svgi z wszystkich innych miast.
  • Latarenka – miasto dzieci.
  • Duże Miasto – miasto dorosłych z Latarenki.
  • Cytadela – to tu mieści się wspaniałe Bractwo Stali nie mogą tu wejść cywile, prócz ciebie.

Frakcje

  • Bractwo Stali – sekta metali. Zabijają supermutantów. Naszą Pancerze Wspomagane i wyglądają SW33T4sNi3.
  • Wygnańcy Bractwa Stali – ci, którzy opuścili bractwo stali, by zbierać złom. Nie wiedzieli jak się nazwać, więc nazwali się wygnańcami. Oni również używają Pancerzy Wspomaganych.
  • Enklawa – niepodległe Stany Zjednoczone, których nie ma. Nie lubią Bractwa Stali i naukowców. I oni noszą Pancerze Wspomagane.
  • Kompania Szpon – najemnicy, którzy przyjmują zlecenia, których nie przyjmują inni najemnicy. Oni jedyni nie noszą Pancerzy Wspomaganych. Co za cioty.

Noob w Fallout 3

  • Nie umie wyjść z krypty.
  • Gdy już wyjdzie, nie trafia do Megatony.
  • Wbiega w promieniowanie.
  • Nie zbiera stimpak'ów i Rad-X'ów.
  • Nie umie wyjąć broni...
  • ...a gdy jednak mu się to uda, to nie potrafi jej schować.
  • Ginie w walce z radrakanami.
  • Nie umie korzystać z systemu VATS.
  • Nie zmienia broni.
  • Zbiera przedwojenne pieniądze i spamuje na forum „Cz3mU Ni3 m0g3 nIc kUpIC!!!!??!?!?!?!?!?!?1/1/!!??!1”.
  • Nie otwiera zamków.
  • Nie hakuje komputerów.
  • Zabija postacie z głównego wątku i dziwi się, że fabuła nie idzie do przodu.
  • Gubi się w Dużym Mieście.
  • Nie korzysta z szybkiej podróży.
  • Detonuje bombę w Megatonie i dziwi się, że traci karmę.
  • Jeśli umie ją zdetonować.
  • Nie wie jak nauczyć się zakładać Pancerz Wspomagany.
  • Znajduje UFO i spamuje na forum jakim to jest wielkim odkrywcą.
  • Zbiera wszystkie śmieci i myśli, że wolne chodzenie to błąd w grze.
  • Strzela z wiatrówki.
  • Supermutanty atakuje kijem bejsbolowym.
  • Nie umie wejść do ruin Waszyngtonu.
  • Nie zbiera towarzyszy.
  • Gdy umiera, twierdzi, że to błąd gry.