Fiat 126p: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Szoferka. Autor wycofanej wersji to 83.168.84.254.)
(wyjaśnienie nazwy)
Linia 1: Linia 1:
[[grafika:126-katalog.jpg|right|thumb|200px|Pierwsza część z zestawu do samodzielnego składania]]
[[grafika:126-katalog.jpg|right|thumb|200px|Pierwsza część z zestawu do samodzielnego składania]]
[[Grafika:126df.JPG|thumb|right|200px|Projekt Fiata 126p]]
[[Grafika:126df.JPG|thumb|right|200px|Projekt Fiata 126p]]
'''Fiat 126p''' – polski samochód na licencji [[Fiat]]a, produkowany przez [[Fabryka Samochodów Małolitrażowych|FSM]]. Posiada klasę bezpieczeństwa identyczną z marką [[Volvo]]: w obydwu przypadkach [[strefa zgniotu]] kończy się na silniku.
'''Fiat 126p''' – Fatalna Imitacja Auta Turystycznego. 1-osobowy, 2-drzwiowy, 6-ciokrotnie przepłacony. Polski samochód na licencji [[Fiat]]a, produkowany przez [[Fabryka Samochodów Małolitrażowych|FSM]]. Posiada klasę bezpieczeństwa identyczną z marką [[Volvo]]: w obydwu przypadkach [[strefa zgniotu]] kończy się na silniku.


==Zalety==
==Zalety==

Wersja z 22:00, 19 gru 2007

Pierwsza część z zestawu do samodzielnego składania
Projekt Fiata 126p

Fiat 126p – Fatalna Imitacja Auta Turystycznego. 1-osobowy, 2-drzwiowy, 6-ciokrotnie przepłacony. Polski samochód na licencji Fiata, produkowany przez FSM. Posiada klasę bezpieczeństwa identyczną z marką Volvo: w obydwu przypadkach strefa zgniotu kończy się na silniku.

Zalety

  • Bagażnik z przodu chroniący bagaże przed zderzeniem tylnym.
  • W luksusowych wersjach ogrzewanie tylnej szyby, które w zimie zapobiegało zamarzaniu rąk pchających go osób.
  • Bogate wyposażenie, obejmujące między innymi kierownicę, przednią szybę i powietrze w kabinie.
  • Samochód czysto rodzinny, posiada dwa rzędy foteli.
  • Rejestrowany na siedem osób, a przy odrobinie szczęścia uda się zapakować teściową do bagażnika.
  • Idealny dla zioma z boiska – szpanerski, szybki, zbajerowany na fulla. Panienki na niego lecą.

Wady

  • Tylna kanapa pozwalającą symulować pojazd rodzinny z mizernym skutkiem.
  • Cztery koła, co jest niezmiernie ważne przy pchaniu pojazdu w zimie.
  • Układ elektryczny samodecydujący, czy danego dnia kierowca użyje swojego Fiata, czy nie.
  • Często rdzewieją szyby z przodu.
  • Niedoskonały układ kierowniczy – wibracje z jezdni przenoszone są na kierowcę.
  • Czasem klima sie zacina (działa tylko w zimie).

Galeria

Zobacz też

Słownik
Zobacz w słowniku:
Fiat 126p
NonNews
Zobacz w NonNews temat:

Szablon:Ok