Ikarus: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 8: | Linia 8: | ||
*Ikarusy potrafią w 1 sekundę rozpędzić się do 120km/h i wyhamować do 0km/h |
*Ikarusy potrafią w 1 sekundę rozpędzić się do 120km/h i wyhamować do 0km/h |
||
*Ikarus ma 20 biegową skrzynię biegów (10 w przód i 10 w tył) |
*Ikarus ma 20 biegową skrzynię biegów (10 w przód i 10 w tył) |
||
*W Ikarusach hałasuje bardziej niż w [[tramwaj|tramwaju]] |
*W Ikarusach hałasuje bardziej niż w [[tramwaj|tramwaju]] |
||
*Ikarusy są w stanie wyjechać na [[Mount Everest]] na luzie. |
|||
== Zobacz także == |
== Zobacz także == |
Wersja z 19:00, 2 lut 2008
Ikarus – cud techniki, najbardziej przyjazny pasażerom pojazd w komunikacji miejskiej. Obecnie jest razem ze swoim kolegą Jelczem wypierany z miast przez beznadziejne autobusy Volvo i Mercedes.
Konstrukcja i inne takie
Ikarusy posiadają super drzwi harmonijkowe oraz extra przeszkloną kabinę kierowcy niektóre też w 2/3 długości mają karuzelę.
Ciekawostki
- Do Ikarusa zawsze wejdzie o 10 osób więcej niż się wydaje
- Ikarusy potrafią w 1 sekundę rozpędzić się do 120km/h i wyhamować do 0km/h
- Ikarus ma 20 biegową skrzynię biegów (10 w przód i 10 w tył)
- W Ikarusach hałasuje bardziej niż w tramwaju
- Ikarusy są w stanie wyjechać na Mount Everest na luzie.