Ikarus: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 8: Linia 8:
*Ikarusy potrafią w 1 sekundę rozpędzić się do 120km/h i wyhamować do 0km/h
*Ikarusy potrafią w 1 sekundę rozpędzić się do 120km/h i wyhamować do 0km/h
*Ikarus ma 20 biegową skrzynię biegów (10 w przód i 10 w tył)
*Ikarus ma 20 biegową skrzynię biegów (10 w przód i 10 w tył)
*W Ikarusach hałasuje bardziej niż w [[tramwaj|tramwaju]].
*W Ikarusach hałasuje bardziej niż w [[tramwaj|tramwaju]]
*Ikarusy są w stanie wyjechać na [[Mount Everest]] na luzie.


== Zobacz także ==
== Zobacz także ==

Wersja z 19:00, 2 lut 2008

Ikarus – cud techniki, najbardziej przyjazny pasażerom pojazd w komunikacji miejskiej. Obecnie jest razem ze swoim kolegą Jelczem wypierany z miast przez beznadziejne autobusy Volvo i Mercedes.

Plik:Ikarusy.jpg
Piękne Ikarusy na zajezdni bronią sie przed Volvami i Mercedesami

Konstrukcja i inne takie

Ikarusy posiadają super drzwi harmonijkowe oraz extra przeszkloną kabinę kierowcy niektóre też w 2/3 długości mają karuzelę.

Ciekawostki

  • Do Ikarusa zawsze wejdzie o 10 osób więcej niż się wydaje
  • Ikarusy potrafią w 1 sekundę rozpędzić się do 120km/h i wyhamować do 0km/h
  • Ikarus ma 20 biegową skrzynię biegów (10 w przód i 10 w tył)
  • W Ikarusach hałasuje bardziej niż w tramwaju
  • Ikarusy są w stanie wyjechać na Mount Everest na luzie.

Zobacz także