Mega Man 2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Kat)
M (red.)
Linia 1: Linia 1:
{{t|Mega Man 2, tajemnica doktora Łajli}}kolejna część gry z serii klasycznego Mega Mana. Tak samo, jak poprzednik, produkt firmy Capcom na Famicoma opowiadający o Nie do Końca Wielkim Przedwiecznym rozwalającym swoich robobraci i ratującym świat przed emerytem.
{{t|Mega Man 2, tajemnica doktora Łajli}}kolejna część gry z serii klasycznego [[MegaMan|Mega Mana]]. Tak samo, jak poprzednik, produkt firmy Capcom na Famicoma opowiadający o Nie do Końca Wielkim Przedwiecznym rozwalającym swoich robobraci i ratującym świat przed emerytem.

==O grze==
== O grze ==
Mega Man, skroiwszy maszynki Wilego, odebrał od niego przysięgę, że nie będzie więcej złoczynił. Jak prawdziwy złoczyńca, oczywiście skłamał, uciekł i ponowił plany zawładnięcia światem z nowymi 8 robocikami, nowym UFO i większym zamkiem z tajną skrytką. Wyszły też na jaw zaskakujące fakty: staruszek z UFO <del>nie</del> jest kosmitą!
Mega Man, skroiwszy maszynki Wilego, odebrał od niego przysięgę, że nie będzie więcej złoczynił. Jak prawdziwy złoczyńca, oczywiście skłamał, uciekł i ponowił plany zawładnięcia światem z nowymi 8 robocikami, nowym UFO i większym zamkiem z tajną skrytką. Wyszły też na jaw zaskakujące fakty: staruszek z UFO <del>nie</del> jest kosmitą!

===Frajerzy do obicia===
=== Frajerzy do obicia ===
{{Box|Podana kolejność bossów jest czysto przypadkowa i nawet autor nie próbował ich tak przejść. Po prostu napisał o nich tak, jak sobie o nich przypomniał.}}
{{Box|Podana kolejność bossów jest czysto przypadkowa i nawet autor nie próbował ich tak przejść. Po prostu napisał o nich tak, jak sobie o nich przypomniał.}}
:* {{t|Air Man}}wielki wiatrak skrzyżowany z samolotem, przez co nie umie latać. Dmucha w nas chmurkami Bóg wie z czego zrobionymi. Jest słabszy niż jego własny poziom (który jest na poziomie trudności Japończyka). Nie lubi liści.
* {{t|Air Man}}wielki wiatrak skrzyżowany z samolotem, przez co nie umie latać. Dmucha w nas chmurkami Bóg wie z czego zrobionymi. Jest słabszy niż jego własny poziom (który jest na poziomie trudności Japończyka). Nie lubi liści.
:* {{t|[[Metalowcy|Metal Man]]}}robotnik z fabryki zębatek, w której pracują jakieś pajace, włączając jego. Jedna z map na której potrzebna jest nieskończoność bezsensownych skoków. Ciska w nas OP zębatkami, którymi można rzucać w 8 stron, a poza tym są słabością 4 bossów. Słabo mu na widok bumerangów i własnego metalu.
* {{t|[[Metalowcy|Metal Man]]}}robotnik z fabryki zębatek, w której pracują jakieś pajace, włączając jego. Jedna z map na której potrzebna jest nieskończoność bezsensownych skoków. Ciska w nas OP zębatkami, którymi można rzucać w 8 stron, a poza tym są słabością 4 bossów. Słabo mu na widok bumerangów i własnego metalu.
:* {{t|Wood Man}}siła, wytrzymałość i mądrość kawałka drewna, z którego jest zrobiony. Całą mapę idziemy po jakiejś dżungli łojąc zwierzątka<ref>a gdzie zwierzakoobrońcy?</ref>, by potem liście jakieś nas przykryły. Słaby na cięcie i ciepło.
* {{t|Wood Man}}siła, [[Wytrzymałość materiałów|wytrzymałość]] i mądrość kawałka drewna, z którego jest zrobiony. Całą mapę idziemy po jakiejś dżungli łojąc zwierzątka<ref>A gdzie [[Ekologia|zwierzakoobrońcy]]?</ref>, by potem liście jakieś nas przykryły. Słaby na cięcie i ciepło.
:* {{t|<del>Hitler</del> Heat Man}}robi w jakiejś hucie koło wulkanu z mnóstwem latającego gówna. Zapalniczka słaba na bąble.
* {{t|<del>Hitler</del> Heat Man}}robi w jakiejś hucie koło wulkanu z mnóstwem latającego gówna. Zapalniczka słaba na bąble.
:* {{t|Quick Man}}ślepy entuzjasta bumerangów<ref>które niestety już nie są ślepe</ref>, laserów z opcją ''1-hit KO'' i kopii Proto Mana. Podczas walki często biega w ścianie i bardzo wysoko skacze. Kiedy włączymy smugi cudownym sposobem wzrok mu wraca i widzi, że w jego kierunku leci bomba.
* {{t|Quick Man}}ślepy entuzjasta bumerangów<ref>Które niestety już nie są ślepe</ref>, laserów z opcją ''1-hit KO'' i kopii Proto Mana. Podczas walki często biega w ścianie i bardzo wysoko skacze. Kiedy włączymy smugi cudownym sposobem wzrok mu wraca i widzi, że w jego kierunku leci bomba.
:* {{t|Bubble Man}}nurek głębinowy lubiący kolce na suficie. A tu na złość wszędzie woda i księżycowa grawitacja! W jego poziomie znów występują zwierzęta<ref>zwierzakoobrońcy nadal nie reagują</ref> i mini-UFO z kolcami. Na szczęście jest słaby jak bąbelki którymi strzela z głowy. Rdzewieje od metalu.
* {{t|Bubble Man}}nurek głębinowy lubiący kolce na suficie. A tu na złość wszędzie woda i księżycowa grawitacja! W jego poziomie znów występują zwierzęta<ref>Zwierzakoobrońcy nadal nie reagują</ref> i mini-UFO z kolcami. Na szczęście jest słaby jak bąbelki którymi strzela z głowy. Rdzewieje od metalu.
:* {{t|Flash Man}}bardzo lubi światło i z tego powodu upodobał sobie ciemną kopalnię śliskich kryształów. Ale ją oświetlił! Jego świecące umiejętności tak cię oświecą, że ze wstydu zatrzymasz się w miejscu, a on będzie miał czas, żeby chybić strzelając w ciebie futurystyczną śrutówką. Kolejny słaby na metal.
* {{t|Flash Man}}bardzo lubi światło i z tego powodu upodobał sobie ciemną kopalnię śliskich kryształów. Ale ją oświetlił! Jego świecące umiejętności tak cię oświecą, że ze wstydu zatrzymasz się w miejscu, a on będzie miał czas, żeby chybić strzelając w ciebie futurystyczną śrutówką. Kolejny słaby na metal.
:* {{t|Crash Man}}wkurzający jak muzyczka w jego poziomie. Strzela w nas bombami przyklejającymi się do ścian. W jego poziomie jest drabina do kosmicznej próżni, w której go spotkamy. Wynika to z tego, że jest wrażliwy na powietrze.
* {{t|Crash Man}}wkurzający jak muzyczka w jego poziomie. Strzela w nas bombami przyklejającymi się do ścian. W jego poziomie jest drabina do kosmicznej próżni, w której go spotkamy. Wynika to z tego, że jest wrażliwy na powietrze.
:* {{t|Wielki Smok}}pierwszy robocik prywatnej ochrony Wilego w dwójce. Strzela w nas ogniem, ogniem i jeszcze raz dziurami.
* {{t|Wielki Smok}}pierwszy robocik prywatnej ochrony Wilego w dwójce. Strzela w nas ogniem, ogniem i jeszcze raz dziurami.
:* {{t|Morderczy Pokój}}wielki myślący pokoik z kwadracikami, które po połączeniu się tworzą armię latających sześcianów <del>niewrażliwych na żadną dostępną broń. Wiej!</del> słabymi na cokolwiek masz.
* {{t|Morderczy Pokój}}wielki myślący pokoik z kwadracikami, które po połączeniu się tworzą armię latających sześcianów <del>niewrażliwych na żadną dostępną broń. Wiej!</del> słabymi na cokolwiek masz.
:* {{t|Guts Man po zjedzeniu czerwonego grzyba z [[Super Mario Bros.]]}}występuje <del>na farmie kolców</del> w ściekach z wielorybami mającymi funkcję ''1-hit KO''. strzela w nas kulkami, Metami i nie lubi bumerangów.
* {{t|Guts Man po zjedzeniu czerwonego grzyba z [[Super Mario Bros.]]}}występuje <del>na farmie kolców</del> w ściekach z wielorybami mającymi funkcję ''1-hit KO''. strzela w nas kulkami, Metami i nie lubi bumerangów.
:* {{t|Morderczy Pokój 2}}6 alarmów za ściankami łamalnymi Crash Bomberem, na co też są wrażliwe. Zwykle <del>nooby</del> gracze<ref>nooby nie pokonają nawet smoka</ref> po rozwaleniu wszystkich ścianek ragequitują, bo zauważają, że zabrakło im amunicji.
* {{t|Morderczy Pokój 2}}6 alarmów za ściankami łamalnymi Crash Bomberem, na co też są wrażliwe. Zwykle <del>nooby</del> gracze<ref>Nooby nie pokonają nawet smoka</ref> po rozwaleniu wszystkich ścianek ragequitują, bo zauważają, że zabrakło im amunicji.
:* {{t|Wily Machine 2}}w tym poziomie są kolumny tepiące do kopii pierwszych 8 bossów, nie dropiącymi broni, ale apteczki. Po zgnojeniu ich jeszcze raz udajemy się na walkę z 2 wielkimi cosiami strzelającymi wielkimi kulkami. Po przegranej Wily ucieka w głębiny swego zameczku.
* {{t|Wily Machine 2}}w tym poziomie są kolumny tępiące do kopii pierwszych 8 bossów, nie dropiącymi broni, ale apteczki. Po zgnojeniu ich jeszcze raz udajemy się na walkę z 2 wielkimi cosiami strzelającymi wielkimi kulkami. Po przegranej Wily ucieka w głębiny swego zameczku.
:* {{t|Zielony Ludek/Morderczy Pokój 3}}jaskinia pełna kwasów z drzwiami do walki w próżni z kosmitą, którego jedyną słabością są bąbelki. Po wygranej okazuje się, że... To było kłamstwo! Wily siedzi po prawej, próżnia to projekcja, a kosmita to tylko alarmik strzelający kulkami! Czyli kosmici nie istnieją!
* {{t|Zielony Ludek/Morderczy Pokój 3}}jaskinia pełna kwasów z drzwiami do walki w próżni z kosmitą, którego jedyną słabością są bąbelki. Po wygranej okazuje się, że... To było kłamstwo! Wily siedzi po prawej, próżnia to projekcja, a kosmita to tylko alarmik strzelający kulkami! Czyli kosmici nie istnieją!
{{Przypisy}}
{{Przypisy}}
[[Kategoria:Gry komputerowe]]
[[Kategoria:Gry komputerowe]]

Wersja z 12:46, 18 gru 2013

Szablon:Tkolejna część gry z serii klasycznego Mega Mana. Tak samo, jak poprzednik, produkt firmy Capcom na Famicoma opowiadający o Nie do Końca Wielkim Przedwiecznym rozwalającym swoich robobraci i ratującym świat przed emerytem.

O grze

Mega Man, skroiwszy maszynki Wilego, odebrał od niego przysięgę, że nie będzie więcej złoczynił. Jak prawdziwy złoczyńca, oczywiście skłamał, uciekł i ponowił plany zawładnięcia światem z nowymi 8 robocikami, nowym UFO i większym zamkiem z tajną skrytką. Wyszły też na jaw zaskakujące fakty: staruszek z UFO nie jest kosmitą!

Frajerzy do obicia

Szablon:Box

  • Szablon:Twielki wiatrak skrzyżowany z samolotem, przez co nie umie latać. Dmucha w nas chmurkami Bóg wie z czego zrobionymi. Jest słabszy niż jego własny poziom (który jest na poziomie trudności Japończyka). Nie lubi liści.
  • Szablon:Trobotnik z fabryki zębatek, w której pracują jakieś pajace, włączając jego. Jedna z map na której potrzebna jest nieskończoność bezsensownych skoków. Ciska w nas OP zębatkami, którymi można rzucać w 8 stron, a poza tym są słabością 4 bossów. Słabo mu na widok bumerangów i własnego metalu.
  • Szablon:Tsiła, wytrzymałość i mądrość kawałka drewna, z którego jest zrobiony. Całą mapę idziemy po jakiejś dżungli łojąc zwierzątka[1], by potem liście jakieś nas przykryły. Słaby na cięcie i ciepło.
  • Szablon:Trobi w jakiejś hucie koło wulkanu z mnóstwem latającego gówna. Zapalniczka słaba na bąble.
  • Szablon:Tślepy entuzjasta bumerangów[2], laserów z opcją 1-hit KO i kopii Proto Mana. Podczas walki często biega w ścianie i bardzo wysoko skacze. Kiedy włączymy smugi cudownym sposobem wzrok mu wraca i widzi, że w jego kierunku leci bomba.
  • Szablon:Tnurek głębinowy lubiący kolce na suficie. A tu na złość wszędzie woda i księżycowa grawitacja! W jego poziomie znów występują zwierzęta[3] i mini-UFO z kolcami. Na szczęście jest słaby jak bąbelki którymi strzela z głowy. Rdzewieje od metalu.
  • Szablon:Tbardzo lubi światło i z tego powodu upodobał sobie ciemną kopalnię śliskich kryształów. Ale ją oświetlił! Jego świecące umiejętności tak cię oświecą, że ze wstydu zatrzymasz się w miejscu, a on będzie miał czas, żeby chybić strzelając w ciebie futurystyczną śrutówką. Kolejny słaby na metal.
  • Szablon:Twkurzający jak muzyczka w jego poziomie. Strzela w nas bombami przyklejającymi się do ścian. W jego poziomie jest drabina do kosmicznej próżni, w której go spotkamy. Wynika to z tego, że jest wrażliwy na powietrze.
  • Szablon:Tpierwszy robocik prywatnej ochrony Wilego w dwójce. Strzela w nas ogniem, ogniem i jeszcze raz dziurami.
  • Szablon:Twielki myślący pokoik z kwadracikami, które po połączeniu się tworzą armię latających sześcianów niewrażliwych na żadną dostępną broń. Wiej! słabymi na cokolwiek masz.
  • Szablon:Twystępuje na farmie kolców w ściekach z wielorybami mającymi funkcję 1-hit KO. strzela w nas kulkami, Metami i nie lubi bumerangów.
  • Szablon:T6 alarmów za ściankami łamalnymi Crash Bomberem, na co też są wrażliwe. Zwykle nooby gracze[4] po rozwaleniu wszystkich ścianek ragequitują, bo zauważają, że zabrakło im amunicji.
  • Szablon:Tw tym poziomie są kolumny tępiące do kopii pierwszych 8 bossów, nie dropiącymi broni, ale apteczki. Po zgnojeniu ich jeszcze raz udajemy się na walkę z 2 wielkimi cosiami strzelającymi wielkimi kulkami. Po przegranej Wily ucieka w głębiny swego zameczku.
  • Szablon:Tjaskinia pełna kwasów z drzwiami do walki w próżni z kosmitą, którego jedyną słabością są bąbelki. Po wygranej okazuje się, że... To było kłamstwo! Wily siedzi po prawej, próżnia to projekcja, a kosmita to tylko alarmik strzelający kulkami! Czyli kosmici nie istnieją!

Przypisy

  1. A gdzie zwierzakoobrońcy?
  2. Które niestety już nie są ślepe
  3. Zwierzakoobrońcy nadal nie reagują
  4. Nooby nie pokonają nawet smoka