Nekrobiznes

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 16:13, 3 sty 2010 autorstwa Kacpo (dyskusja • edycje) (Nowa strona)
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)
Plik:219157a2826b172 pizza.jpg
Grunt to dobre rynki zbytu

Oddaj pan trumnę i kup u nas bo pogrzebu nie będzie.

Nekrobiznesmen w akcji

Kurwa, ja mam 1000 złotych za skórę, nie mam czasu na gadanie bo Pavulon mi stygnie

Praca w nekrobiznesie bywa stresująca

(...)Szpital św. Alfonsa oferuje tanie zwłoki 100 rubli za skórę. Oferujemy najlepsze trupy zabijane wyłącznie pawulonikiem piąteczką

Nekrobiznes od lat

Nekrobiznes – zespolone ze sobą działania człowieka mające na celu wytwarzanie finalnych produktów żywnościowych, począwszy od pozyskania surowców pierwotnych, a na gotowej żywności na stole konsumenta skończywszy.

Zakres nekrobiznesu

  • Pozyskiwanie skór
  • Pochówek skór
  • Sprzedaż akcesoriów takich jak trumny, urny, itd.
  • Produkcja preparatów
  • Produkcja kosmetyków
  • Nekroturystyka
  • Przetwórstwo na produkty spożywcze

Marketing w nekrobiznesie

thumb|right|200px|Po prostu biznes Misją usługodawców, agentów i dystrybutorów jest ułatwienie dostępności do towarów na rynkach docelowych. Pośrednicy zostają popchnięci do następujących działań:

  • Nawiązywanie kontaktów handlowych ze służbą zdrowia
  • Zbieranie informacji na temat zapotrzebowania naukowców na towar
  • Dostosowanie podaży do wymagań klientów, standaryzację produktów, pakowanie, magazynowanie, itd.
  • Zapewnienie legalności spółce, dbanie o brak rozgłosu i dobre stosunki z policją
  • Ewentualnie negocjacje z klientami

Podstawowi pośrednicy

Rozwój nekrobiznesu

thumb|right|200px|Łowcy skór Statystycznie w jednej sekundzie ginie prawie dwoje ludzi z racji czego na działalność nekrobiznesmenów jest niezwykle duże zapotrzebowanie. W samych USA nekrobiznes przynosi zyski rzędu 11 miliardów dolarów. Można by pomyśleć, że jest to spokojna praca, w końcu ludzie i tak będą umierać. Jeżeli tak myślisz to widać, że żaden z ciebie przedsiębiorca. Należy iść z duchem czasu, samemu zadbać aby ludzi ginęło więcej i więcej. Szczególnie w łodzi przemysł ten rozwinął się do niewyobrażalnych rozmiarów. Dzięki takim łódzkim legendom jak Anioł Śmierci, Skórołapka, Mengele i doktor Potasik rokowania przedsiębiorstw pogrzebowych wystrzeliły momentalnie w górę. W przeciągu dwóch dekad udało im się wywindować ceny skór z 5 zł do 1800 zł. Progonozuje się, że w 2012 nekrobiznes stanie się najbardziej opłacalnym interesem na świecie, a grabarz Kazio będzie grał w golfa z Bilem Gatesem.