NonNews:Masakra w supermarkecie

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
To jest najnowsza wersja artykułu edytowana „13:40, 2 maj 2020” przez „Ostrzyciel nożyczek (dyskusja • edycje)”.
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)

10 listopada 2007

W chińskim Czungkingu w supermarkecie doszło do zadeptania na śmierć 3 osób i do ranienia 31 osób z powodu promocji.

Oficjalną przyczyną tejże tragedii jest to, że chorzy psychicznie klienci zbyt dosłownie potraktowali nazwę Wal-Mart, twierdząc, iż walenie jest najlepszą metodą kupowania.

Nieoficjalnie winien całemu zdarzeniu jest kierownik sklepu, który chciał zadziałać na szkodę firmy i ograniczyć ilość sprzedanych produktów, zabijając większość niedoszłych klientów. Gdy premier RP dowiedział się o tym, kazał zatrudnić go na stanowisku Koordynatora d/s Dopłat Unijnych dla Rolnictwa.

Niedoszli numerolodzy przepowiadają, że świat skończy się:

  • Gdy Media Markt znowu wyruszy z hasłem „Powinni tego zabronić!”
  • Gdy Wal-Mart obniży ceny wszystkich produktów w wigilię o 50% w ramach świątecznej promocji.

Źródło[edytuj • edytuj kod]