NonNews:Tramwajowa katastrofa na Śląsku: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
 
(Brak różnic)

Wersja z 17:36, 24 wrz 2006

24 września 2006

24 Września 2006 roku naszej ery o godzinie ok. 16:15:54:730 tramwaj 105n zderzył się z Karlikiem. Spowodowało to zablokowanie całej sieci tramwajowej od Bytomia aż do Wodzisława. Są ofiary.

To się stało przy dawnej zajezdni Łagiewniki. Wtedy to Karlik wjechał w tyłek Stopiątce. Stopiątka stała wtedy na zwrotnicy prowadzącej do zajezdni (od strony Bytomia) i zawadzała drogę do Bytomia. Następnie stopiątka się wykoleiła, co oznaczało krach na giełdach Arablandów.

Został zablokowany ruch od Placu Sikorskiego w Bytomiu do Chorzowa Metalowców, ale gdy tam wykoleił się inny Karlik, to wszystkie tramwaje zawracały na Stadionie Śląskim. A pasażerowie na przystankach stali niedoinformowani jak tłumoki i czekali na tramwaj.

To potwierdza, że po rządach Marka Belki Tramwaje Śląskie A. G. ucierpiały najbardziej ze wszystkich innych tramwajów na świecie. Miłośnicy Jazdy Tramwajami Bez Biletów byli wyjątkowo zawiedzieni. Właściciel Tramwajów Śląskich (Narodowy Bank Polski) komentuje: "Kurde, a mogliśmy dać trochę pieniędzy na tą spółkę".

Obecnie wiadomo, że liczba ofiar wacha się (to rośnie, to maleje) międy 6 Miliardami a "od tego drzewa do Pałacu Prezydenta". Oficjalne dane nie są (i nie będą) znane.

Źródło

  • Własne obserwacje, 24 września 2006.