Nysa (samochód): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to RoodyAlien. Ofiarą rewertu jest 89.228.5.74.)
M (lit./ort/int.)
Linia 9: Linia 9:


==Geneza powstania==
==Geneza powstania==
Nysę zrobiono dlatego, że Ludziom Władzy strasznie się nudziło rządzieniem państwem zwanym Polska, bo wiedzieli, że to państwo prędzej czy później i tak upadnie. Aby mnieć coś do roboty postanowili zrobić se samochód, którym by jeździli na popijawy.
Nysę zrobiono dlatego, że Ludziom Władzy strasznie się nudziło rządzeniem państwem zwanym Polska, bo wiedzieli, że to państwo prędzej czy później i tak upadnie. Aby mieć coś do roboty postanowili zrobić se samochód, którym by jeździli na popijawy.
Ze złomu, który był w piwnicy Mieszka I postanowili zrobić samochód zwany Nysa.
Ze złomu, który był w piwnicy Mieszka I postanowili zrobić samochód zwany Nysa.


Linia 15: Linia 15:
* Po niewielkiej stłuczce cała Nysa przeważnie idzie do kasacji.
* Po niewielkiej stłuczce cała Nysa przeważnie idzie do kasacji.
* Pasy bezpieczeństwa są wykonane ze zużytych taśm magnetofonowych.
* Pasy bezpieczeństwa są wykonane ze zużytych taśm magnetofonowych.
* Poduszki powietrzne to samonadymające się prezerwatywy.
* Poduszki powietrzne to samo-nadymające się prezerwatywy.
* Karoseria jest przeważnie malowana farbami plakatowymi lub akwarelami.
* Karoseria jest przeważnie malowana farbami plakatowymi lub akwarelami.
* Aby móc prowadzić Nysę trzeba mnieć kartę rowerową lub kartę na hulajnogę.
* Aby móc prowadzić Nysę trzeba mieć kartę rowerową lub kartę na hulajnogę.
* W czasie jazdy zdarza się, że odpadają koła.
* W czasie jazdy zdarza się, że odpadają koła.
* Samochód ten nie posiada drzwi. Wchodzi się do niego przez komin lub rurę wydechową.
* Samochód ten nie posiada drzwi. Wchodzi się do niego przez komin lub rurę wydechową.
Linia 23: Linia 23:
* Nysa skręca tylko lewo lub tylko w prawo (zależy od modelu wersja angielska na Mozambik).
* Nysa skręca tylko lewo lub tylko w prawo (zależy od modelu wersja angielska na Mozambik).
* Fotel kierującego jest tak daleko oddalony od kierownicy, że kierowca musi nauczyć się prowadzenia nogami.
* Fotel kierującego jest tak daleko oddalony od kierownicy, że kierowca musi nauczyć się prowadzenia nogami.
* Wśrodku zawsze pachnie świeżym gnojem, stosowano też odświeżacze „Świat ścieków komunalnych”.
* W środku zawsze pachnie świeżym gnojem, stosowano też odświeżacze „Świat ścieków komunalnych”.
* Pod siedzeniami były skrzynie pełne ogórkowych mentosów.
* Pod siedzeniami były skrzynie pełne ogórkowych mentosów.
* Starą i nienadającą się do jazdy Nysę zostawia się na placu zabaw, aby dzieciaki miały frajdę i miały się czym bawić.
* Starą i nienadającą się do jazdy Nysę zostawia się na placu zabaw, aby dzieciaki miały frajdę i miały się czym bawić.

Wersja z 14:43, 6 lip 2011

Nysa – skubany wóz ze złomu, czasami nawet radio-wóz, czyli kiedy jedzie nim milicja. Nysa, kiedy jest naprawiona, powinna skrzypieć i śmierdzieć Syreną. Pobieżnie podobna do Żuka. Nysa produkowana była w starych, opuszczonych fabrykach po których biegały szczury.

Twórcy Nysy

  • Projektant pojazdu - Władysław Jagiełło
  • Pomocnik projektanta - Zygmunt Stary
  • Odpowiedzialny za części - Mieszko I
  • Kierowanie produkcją - Bolesław Chrobry
  • Kolorystyka karoserii - Kazimierz Wielki ("...zastał Nysę polakierowaną, a zostawił zardzewiałą...")

Geneza powstania

Nysę zrobiono dlatego, że Ludziom Władzy strasznie się nudziło rządzeniem państwem zwanym Polska, bo wiedzieli, że to państwo prędzej czy później i tak upadnie. Aby mieć coś do roboty postanowili zrobić se samochód, którym by jeździli na popijawy. Ze złomu, który był w piwnicy Mieszka I postanowili zrobić samochód zwany Nysa.

Parę słów o Nysie

  • Po niewielkiej stłuczce cała Nysa przeważnie idzie do kasacji.
  • Pasy bezpieczeństwa są wykonane ze zużytych taśm magnetofonowych.
  • Poduszki powietrzne to samo-nadymające się prezerwatywy.
  • Karoseria jest przeważnie malowana farbami plakatowymi lub akwarelami.
  • Aby móc prowadzić Nysę trzeba mieć kartę rowerową lub kartę na hulajnogę.
  • W czasie jazdy zdarza się, że odpadają koła.
  • Samochód ten nie posiada drzwi. Wchodzi się do niego przez komin lub rurę wydechową.
  • Z foteli wyłażą sprężyny, które drapią pasażerów.
  • Nysa skręca tylko lewo lub tylko w prawo (zależy od modelu wersja angielska na Mozambik).
  • Fotel kierującego jest tak daleko oddalony od kierownicy, że kierowca musi nauczyć się prowadzenia nogami.
  • W środku zawsze pachnie świeżym gnojem, stosowano też odświeżacze „Świat ścieków komunalnych”.
  • Pod siedzeniami były skrzynie pełne ogórkowych mentosów.
  • Starą i nienadającą się do jazdy Nysę zostawia się na placu zabaw, aby dzieciaki miały frajdę i miały się czym bawić.

Kto jeździł Nysą

  • MILICJA