Poradnik:Jak zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 22:02, 31 gru 2008 autorstwa 83.18.146.226 (dyskusja) (Zmieniam telegazeta na teletekst telegazeta to zarejestrowanan nazwa TVP SA)

Jak zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć – poradnik

  1. Myślisz nad typem gry.
  2. Robisz RPG.
  3. Myślisz nad fabułą.
  4. Robisz MMORPG.
  5. Myślisz nad sposobem kreowania postaci.
  6. Robisz grafę tak beznadziejną, że możliwość pokolorowania bohatera to aż za dużo.
  7. Myślisz nad mapami.
  8. Parę domków i droga.
  9. Myślisz nad potworami.
  10. Robisz jednego 200 razy na zasadzie kopiuj+wklej i zmieniasz wygląd każdej kopii.
  11. Myślisz nad interfacem.
  12. Robisz taki, aby załapali go grający od roku.
  13. Myślisz nad servem.
  14. Grę zrobiłeś tak beznadziejną, że można w nią grać na stronach Teletekstu.
  15. Myślisz nad nazwą.
  16. Bierzesz słownik anatomii po angielsku i szukasz jakiejś nazwy (tak postąpili twórcy "kości piszczelowej").
  17. Kość udowa? Brzmi tak fajnie, że nikt nie będzie tego tłumaczył.
  18. Myślisz, jak by zarobić.
  19. Jeśli ktoś nie zapłacił za grę, to jest jak beznogi na bieżni.
  20. Dodajesz odmóżdżarkę.
  21. Wpuszczasz w neta.
  22. Czas zmienić tożsamość i wyjechać do Chin. Twoja gra spowodowała wylew trolli na forach internetowych.
  23. Rozważasz Japonię. Drugie pokémony powinny się nieźle sprzedać.
  24. Pisząc ten artykuł uświadamiasz sobie, że nie jest aż tak śmieszny.
  25. Idziesz zmieszać wodór z kobaltem.
  26. A może wodzionki???
  27. Idziesz grać w Tibię i po odmóżdżeniu napada cię ochota na stworzenie gry. Tylko jakiej?

Zobacz też

Szablon:Ok