Return to Castle Wolfenstein: Różnice pomiędzy wersjami
Znacznik: edytor źródłowy |
(lepiej) Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{inkubator otwarty}} |
{{inkubator otwarty}} |
||
{{T||Powrót Do Zamku Kamiennego Wilka potocznie Wolf}} gra z gatunku [[FPS]] (Fest Pierdolnij Strzałę). Została wydana po cieszącej się sławą grze [[Wolfenstein 3D|Wolfenstein Czy De]]. |
|||
== '''Return To Castle Wolfenstein''' == |
|||
== Fabuła == |
|||
<br /> |
|||
W marcu 1943 r. wojska szwabskie dostały nieźle po dupsku w [[Afryka|Północnej Czarnolandii]] oraz pod Stalingradem, więc specjalna dywizja [[SS|esesmańców]] rozpoczęła badania igrające z porządkiem świata. 100 dekad temu był sobie koleś o imieniu Henias I. Miał on podejrzane kontakty z ciemnymi siłami dzięki którym uzyskał on wieczny żywot. Z powodu swojej nieśmiertelności zazdrościł mu pewien Szymon Wędrujący który wtrącił go w otchłań. Esesmańcy z tak zwanego Paranormalnego Dywizjonu uznali, że przechytrzą oni prawa natury i przywrócą go z powrotem na świat, chcąc perfidnie wykorzystać jego umiejętności magiczne. Jednakże oto pojawia się koleś o polskich korzeniach zwany Wiliam B.J. Blazkowicz, |
|||
'''Return To Castle Wolfenstein (Powrót Do Zamku Kamiennego Wilka potocznie Wolf)'''–Gra z gatunku FPS (Fest Pierdolnij Strzałę).Została wydana po cieszącej się jakąś sławą grze Wolfenstein Czy De.<br /> |
|||
który niczym James Bond ma pokrzyżować plany szwabów. Jednak po zsyłce <s>na Sybir</s> do zamku kamieni coś poszło nie tak i wraz ze swoim kumplem zwanym Agentem 1 zostali zamknięci w zimnej celi. Agent 1 został skazany na śmierć, natomiast Willy nie dał się szwabom. Wystrugał sobie nożyk, przykleił się do sufitu i czekał na szwabskiego żołnierza który zdziwił się kiedy Willy zrobił mu wycinankę łowicką na twarzy i rozpoczął ucieczkę do zamku. |
|||
<br /> |
|||
== Główny bohater == |
|||
Willy jest tajnym agentem, który musi wykonywać rozkazy położonych od niego wyżej w łańcuchu pokarmowym. Jego głównym celem jest eliminacja wszystkiego co szwabskie. Dzięki swojej stalowej nodze posiadł wiele zadziwiających umiejętności. Jeśli kopniemy nią w dynamit i przytrzymamy klawisz, noga będzie jedyną częścią ciała, jaka pozostanie w całości. Jest również człowiekiem-pająkiem, potrafi wspinać się po drabinie trzymając broń w obu dłoniach. Poza stalową nogą ma również [[Rosjanie|nieznaną grupę krwi]]. Potrafi wypić 10 win i nawet się nie zachwiać, podczas gdy Ty po dwóch już byś leżał. Jest również bardzo przywiązany do swej broni. Jeśli spadając z dużej wysokości postanowimy ją przeładować to nawet jeśli widzimy, że broń leży na ziemi Willy i tak swoimi mocami ją przeładuje. <!-- ktoś wie o co mogło tu chodzić? --> |
|||
== Broń == |
|||
Jako że gołymi rękami Willy Blaszka sobie nie poradzi przygotowano cały arsenał bronii: |
|||
* {{t|Nóż}} nie pokroisz nim chleba i nie rzucisz nim ale na początek musi wystarczyć. |
|||
* {{t|Luger}} ośmiostrzałowy pistolecik który poraża swoją głośnością. Aby wrogowie nie usłyszeli jak próbujesz posłać im parę kuleczek szwabowi możesz założyć tłumik. |
|||
* {{t|Colt 45}} Ww zależności od sytuacji zajmuje jedną lub dwie ręce. Może dlatego, że można mieć aż dwie sztuki naraz. |
|||
* {{t|MP40}} podpierdala naboje lugra. Mieści w sobie aż 4 razy więcej naboi od niego. Pierwsza maszynówka z jaką będziesz mieć styczność zakładając, że nie jesteś [[cheater|niedobrym oszustem]]. |
|||
* {{t|Thompson}} niezbyt cicha broń, idealna do budzenia szwabów. Kradnie naboje Colta. |
|||
* {{t|Sten}} chorowita broń. Po wystrzeleniu kilku strzałów dostaje gorączki i musisz poczekać aż wyzdrowieje. |
|||
* {{t|Karabin Mauser}} broń teoretycznie snajperska. Teoretycznie ponieważ aby móc wycelować i walnąć szwaba z większej odległości musisz łazić aż znajdziesz do niego niekompletny teleskop potocznie zwany lunetą. Przydaje się w pomieszczeniach o dużej liczbie szwabów na metr kwadratowy. Ma cholernie dużą prędkość przesyłu danych, ponieważ strzelając do szwaba możemy uszkodzić również szwaba za nim stojącego. |
|||
* {{t|Karabin OSA Snooper}} drugi karabin snajperski. Ma moc która umożliwia widzenie w ciemności czyli po prostu pół teleskopu z noktowizją. Wyposażony jest również w tłumik, aby strzały nie przerywały niczyjej drzemki. |
|||
* {{t|Karabin FG42}} posiada funkcję „włącz krzyżyk”. Po jej włączeniu pojawia się krzyż wpisany w koło którym możemy celować do szwaba, ale zapomnij o jakimkolwiek przybliżeniu. |
|||
* {{t|Granat Ręczny}} zapewnia rozrywkę. Rzucony w kierunku szwabów sprawia, że nagle budzą się w nich zapędy piłkarskie. Niestety NPC najczęściej kopią granat w ścianę, która odbija go z powrotem. |
|||
* {{t|Granat}} kolejny rodzaj granatu. Nazywany cytrynką, ma te same właściwości co granat ręczny. |
|||
* {{t|Dynamit}} broń z zegarem typu ustaw i spier{{cenzura3}}. Ma skłonności do pracy w zespole, jeśli kilka ładunków jest obok siebie pierwszy pociągnie za sobą resztę. Strzelając również w niego doprowadzimy do wybuchu. Nie, lepiej nie robić tego z bliskiej odległości. |
|||
* {{t|Panzerfaust}} wojenna wersja bazooki. Zastanawiające, że Willy jest w stanie przeżyć wystrzelenie kilku pocisków w ścianę obok, a po szwabie zostaje kupka kości. |
|||
* {{t|Venom}} typowy rozpier{{cenzura3}}acz. Mieści w sobie 500 strzałów, ale po wystrzeleniu nieco ponad 100 strzałów dostaje kataru i odmawia plucia ołowiem. |
|||
* {{t|Flamethrower}} jak sama nazwa wskazuje maszyna do produkcji skwarków. Uwaga na kieliszki, wywołuje u szwabów emisję krzyku o wysokiej częstotliwości i amplitudzie. |
|||
* {{t|Tesla Gun}} broń elektryka. Sprawia, że zaatakowany tą bronią zostaje odepchnięty na pewną odległość i przez chwilę uśmiecha się do ciebie nie mogąc się ruszyć. |
|||
* {{t|Noga}} jak wiadomo kiedyś nawet naboje się kończą. W kryzysowych sytuacjach możemy zadawać kopniaki. Standardowa dawka śmiertelna to dwa stalowe kopniaki. |
|||
== Po czym poznać,że jesteś uzależniony od Wolfa == |
|||
* W swoim mieszkaniu niczego nie otwierasz kluczem a drzwi otwierasz za pomocą przycisków lub dźwigni. |
|||
* Rozbijasz ściany i niszczysz obrazy bo sądzisz, że jest za nimi skarb albo wejście do ukrytego pomieszczenia. |
|||
* Nie chodzisz na cmentarz bez broni bo boisz się, że nagle zaczną wyskakiwać trupy. |
|||
* Gdy masz odpalić petardę krzyczysz: „rocket test, rocket test completed” albo „rocket exploder two minute”. |
|||
== |
== Styl gry n00ba == |
||
* Używa cyjanku potasu myśląc że zaatakuje nim wroga. |
|||
* Zostawia nóż na specjalną okazję bo myśli,że może nim rzucić i nie chce go tak szybko stracić. |
|||
<br /> |
|||
* W cichych misjach używa Panzerfausta, Mausera, MP40 lub Thompsona i dziwi się, że przegrał z powodu uruchomienia alarmu. |
|||
Pewien marzec w roku 1943 kiedy to wojska szwabskie dostały nieźle po dupsku w [http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Afryka Północnej Czarnolandii] oraz pod Stalingradem. Specjalna dywizja esesmańców rozpoczęła badania igrające z porządkiem świata. |
|||
* Mając mniej niż 25 HP strzela z bliska do szwaba z Panzerfausta i dziwi się,że kończy grę. |
|||
Mianowicie 100 dekad (dekada dla niewiedzących wynosi jakieś 10 lat) temu był sobie koleś o imieniu Heniek. Jako,że był on pierwszy wołali na niego Henias I. Miał on podejrzane kontakty z ciemnymi siłami dzięki którym uzyskał on wieczny żywot. Z powodu swojej nieśmiertelnośći zazdrościł mu pewien Szymon Wędrujący który wtrącił go w otchłań.Esesmańcy z tak zwanego Paranormalnego Dywizjonu uznali,że przechytrzą oni prawa naturalne i przywrócą go z powrotem na świat. Chcąc perfidnie wykorzystać jego umięjętności magiczne. Jednakże oto pojawia się koleś o polskich korzeniach tak zwany Wiliam B.J. Blazkowicz który niczym James Bond ma pokrzyżować niecne plany szwabów. Jednak po zsyłce <s>na Syberie</s> do zamku kamieni wraz ze swoim kumplem zwanym Agentem 1 coś poszło nie tak i zostali zamknięci w zimnej celi. Agent 1 został skazany na śmierć. Natomiast Willy nie dał się szwabom. Wystrugał sobie nożyk przykleił się do sufitu i czekał na szwabskiego żołnierza który zdziwił się kiedy Willy zrobił mu wycinankę na twarzy. Uzbrojony musiał spierdalać z zamku kamieni. |
|||
* Atakuje nożem Superżołnierza. |
|||
* Stojąc przed alarmem uruchamia go bo myśli, że w ten sposób przywołuje wsparcie. |
|||
== '''Główny bohater''' == |
|||
<br /> |
|||
Willy jest kolesiem posiadającym stalową nogę. Ale o tym później. Jako tajny agent musi wykonywać rozkazy położonych od niego<br /> |
|||
wyżej w łańcuchu pokarmowym. Jego głównym celem jest eliminacja wszystkiego co szwabskie. |
|||
== '''Broń''' == |
|||
<br /> |
|||
Jako że gołymi rękami Willy Blaszka sobie nie poradzi przygotowano cały arsenał bronii:<br /> |
|||
'''Nóż'''–Nie pokroisz nim chleba i nie rzucisz nim ale na początek musi wystarczyć.<br /> |
|||
'''Luger'''–Ośmiostrzałowy pistolecik który poraża swoją głośnością.Aby jednak wrogowie(czyli szwaby) nie usłyszeli jak <br /> |
|||
próbujesz posłać parę kuleczek szwabowi możesz założyć tłumik.<br /> |
|||
'''Colt 45'''–W zależności od sytuacji zajmuje jedną lub dwie ręce. Może dlatego,że można mieć aż dwie sztuki naraz.<br /> |
|||
'''MP40'''–Podpierdala naboje lugra. Mieści w sobie aż 4 razy więcej naboi od niego. Pierwsza maszynówka z jaką będziesz mieć<br /> |
|||
styczność zakładając,że nie jesteś [http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/cheater niedobrym i oszukańczym graczem].<br \> |
|||
'''Thompson'''–Broń która sprawia,że posyłając strzały narażasz na pobudkę szwaba jest dość głośna. Raczej nie na ciche misje.<br /> |
|||
Podpierdala naboje Colta. Może wystrzelić w kosmos aż 30 naboji.<br /> |
|||
'''Sten'''–Chorowita broń. Po wystrzeleniu kilku strzałów dostaje gorączki i musisz poczekać aż wyzdrowieje.<br /> |
|||
'''Karabin Mauser'''–Broń teoretycznie snajperska.Teoretycznie ponieważ aby móc wycelować i walnąć szwaba z większej<br /> odległości musisz łazić aż znajdziesz do niego niekompletny teleskop potocznie zwany lunetą. Dobrze przydaje się<br /> w pomieszczeniu o dużej liczbie szwabów na metr kwadratowy. Nie używaj go na dworze!! Ma cholernie dużą prędkość przesyłu danych<br /> |
|||
ponieważ strzelając do szwaba możemy uszkodzić również szwaba za nim stojącego.<br /> |
|||
'''Karabin OSA Snooper'''–Drugi karabin snajperski. Ma moc która umożliwia widzenie w ciemności czyli po prostu pół teleskopu<br /> |
|||
z noktowizją. Posiada aż 5 strzałów. Jednakże wyposażony jest również w tłumik aby strzały nie przerywały drzemki.<br /> |
|||
'''Karabin FG42'''–Posiada funkcję włącz krzyżyk.Wtedy po jej włączeniu pojawia się krzyż wpisany w koło którym możemy<br /> |
|||
napier.. celować do szwaba.Ale zapomnij o jakimkolwiek przybliżeniu!!!<br /> |
|||
'''Granat Ręczny'''–Zapewnia rozrywkę dla szwaba. Rzucony w kierunku szwaba sprawia,że nagle budzą się w nim <br />zapędy piłkarskie.Rzucony w jego kierunku przeważnie odbija się od ściany kopnięty przez przeciwnika wracając w jego kierunku.<br /> |
|||
Po takiej rozrywce szwab jest uśmiechnięty i rozerwany. Dosłownie.<br /> |
|||
'''Po prostu granat'''–Kolejny rodzaj granatu. Jest zwany cytrynką. Taka oto cytrynka ma te same właściwości co granat<br /> ręczny.<br /> |
|||
'''Dynamit'''–Broń z zegarem typu ustaw i spierdalaj. Czas ustawialny jest na od 5 do 45 sekund. Przeważnie szwab <br />zdąży spieprzyć ale jeśli rzucimy obok granat wypierdoli przed czasem. Można również podejrzewać,go o współprace w zespole.<br /> |
|||
Jeśli ładunków jest kilka obok siebie pierwszy wubuchający pociągnie za sobą resztę. Również strzelając w niego doprowadzimy<br /> |
|||
do jego wybuchu ale lepiej nie robić tego w jego bliskiej odległości.<br /> |
|||
'''Panzerfaust'''–Wojenna wersja bazooki. Zastanawiające,że po wystrzeleniu w ścianę jesteśmy w stanie przeżyć strzał a nawet kilka!.Zazwyczaj po szwabie zostaje kupka kości.<br /> |
|||
'''Venom'''–Typowa rozpierdalaczka.Mieści w sobie 500 strzałów na serie jednakże jest chorowita.Po wystrzeleniu nieco ponad<br /> |
|||
100 strzałów zapada na gorączkę. Jednakże jeśli strzelasz do szwaba możesz mieć pewność,że będziesz mógł sprawdzić czy<br /> nie miał niedoboru actimela i innych produktów mlecznych.<br /> |
|||
'''Flamethrower Miotacz ognia'''–Jak sama nazwa wskazuje miota zabójcze płomienie.Po zaatakowaniu u szwaba budzi się nagle<br /> |
|||
instynkt śpiewacza.Zmienia się w ognisty głos.Prawdopodobnie mógłby swym krzykiem porozbijać niejedno szkło.Uwaga <br />na kieliszki!<br /> |
|||
'''Tesla Gun'''–Broń elektryka.Sprawia,że zaatakowany tą bronią szwab zostaje odepchnięty na pewną odległość stając przedtem<br /> jak słup soli. Jeśli myślisz,że masz paralizator w domu i jesteś pro to zapomnij o tym. Przydaje się do defibrylacji.<br /> |
|||
'''Noga'''–Jak wiadomo kiedyś nawet naboje sie kończą.W kryzysowych sytuacjach może zadawać kopniaki.Standardowo starczą dwa<br /> |
|||
aby pokrzyżować szwabowi jakiekolwiek plany na wieczór.<br /> |
|||
<br /> |
|||
== '''Kilka słów o Willym''' == |
|||
<br /> |
|||
Willy posiada jak już pisałem wcześniej stalową nogę.Jeśli kopniemy nią w dynamit i przytrzymamy dalej klawisz kopnięcia<br /> |
|||
jego noga pozostanie jako jedyna w całości.Jest również człowiekiem-pająkiem.Potrafi wspinać się po drabinie trzymając broń<br /> |
|||
drabinę i nie spierdolić się z niej.Poza stalową nogą ma również nieznaną grupę krwi.Potrafi wypić jedno po drugim 10 win a i tak nawet się nie chwieje.Ty po dwoch już byś leżał ale jego to nie rusza.Jest również bardzo przywiązany do swej broni.<br /> |
|||
Jeśli spadając z dużej wysokości postanowimy ją przeładować to nawet jeśli widzimy,że bron leży na ziemii Willy i tak swoimi mocami |
|||
ją przeładuje.<br /> |
|||
<br /> |
|||
== '''Po czym poznać,że jesteś uzależniony od Wolfa''' == |
|||
<br /> |
|||
W swoim mieszkaniu niczego nie otwierasz kluczem a drzwi otwierasz za pomocą przycisków lub dźwigni.<br /> |
|||
Rozbijasz ściany i niszczysz obrazy bo sądzisz,że jest za nimi skarb albo wejście do ukrytego pomieszczenia.<br /> |
|||
Nie chodzisz na cmentarz bez bronii bo boisz się,że nagle zaczną wyskakiwać trupy.<br /> |
|||
Gdy masz odpalić petardę krzyczysz: Rocket test,Rocket test completed albo Rocket exploder two minute.<br /> |
|||
<br /> |
|||
== '''Styl gry n00ba''' == |
|||
<br /> |
|||
Używa cyjanku potasu myśląc że zaatakuje nim wroga.<br /> |
|||
Zostawia nóż na specjalną okazję bo myśli,że może nim rzucić i nie chce go tak szybko stracić.<br /> |
|||
W cichych misjach używa panzerfausta,mausera,MP40 i Thompsona i dziwi się,że przegrał z powodu uruchomienia alarmu.<br /> |
|||
Mając mniej niż 25 HP strzela z bliska do szwaba z panzerfausta i dziwi się,że kończy grę.<br /> |
|||
Atakuje nożem Superżołnierza.<br /> |
|||
Stojąc przed alarmem uruchamia go bo myśli,że w ten sposób przywołuje wsparcie.<br /> |
|||
[[Kategoria:Artykuły w inkubatorze – gry komputerowe]] |
[[Kategoria:Artykuły w inkubatorze – gry komputerowe]] |
Wersja z 17:07, 6 sty 2016
Szablon:T gra z gatunku FPS (Fest Pierdolnij Strzałę). Została wydana po cieszącej się sławą grze Wolfenstein Czy De.
Fabuła
W marcu 1943 r. wojska szwabskie dostały nieźle po dupsku w Północnej Czarnolandii oraz pod Stalingradem, więc specjalna dywizja esesmańców rozpoczęła badania igrające z porządkiem świata. 100 dekad temu był sobie koleś o imieniu Henias I. Miał on podejrzane kontakty z ciemnymi siłami dzięki którym uzyskał on wieczny żywot. Z powodu swojej nieśmiertelności zazdrościł mu pewien Szymon Wędrujący który wtrącił go w otchłań. Esesmańcy z tak zwanego Paranormalnego Dywizjonu uznali, że przechytrzą oni prawa natury i przywrócą go z powrotem na świat, chcąc perfidnie wykorzystać jego umiejętności magiczne. Jednakże oto pojawia się koleś o polskich korzeniach zwany Wiliam B.J. Blazkowicz,
który niczym James Bond ma pokrzyżować plany szwabów. Jednak po zsyłce na Sybir do zamku kamieni coś poszło nie tak i wraz ze swoim kumplem zwanym Agentem 1 zostali zamknięci w zimnej celi. Agent 1 został skazany na śmierć, natomiast Willy nie dał się szwabom. Wystrugał sobie nożyk, przykleił się do sufitu i czekał na szwabskiego żołnierza który zdziwił się kiedy Willy zrobił mu wycinankę łowicką na twarzy i rozpoczął ucieczkę do zamku.
Główny bohater
Willy jest tajnym agentem, który musi wykonywać rozkazy położonych od niego wyżej w łańcuchu pokarmowym. Jego głównym celem jest eliminacja wszystkiego co szwabskie. Dzięki swojej stalowej nodze posiadł wiele zadziwiających umiejętności. Jeśli kopniemy nią w dynamit i przytrzymamy klawisz, noga będzie jedyną częścią ciała, jaka pozostanie w całości. Jest również człowiekiem-pająkiem, potrafi wspinać się po drabinie trzymając broń w obu dłoniach. Poza stalową nogą ma również nieznaną grupę krwi. Potrafi wypić 10 win i nawet się nie zachwiać, podczas gdy Ty po dwóch już byś leżał. Jest również bardzo przywiązany do swej broni. Jeśli spadając z dużej wysokości postanowimy ją przeładować to nawet jeśli widzimy, że broń leży na ziemi Willy i tak swoimi mocami ją przeładuje.
Broń
Jako że gołymi rękami Willy Blaszka sobie nie poradzi przygotowano cały arsenał bronii:
- Szablon:T nie pokroisz nim chleba i nie rzucisz nim ale na początek musi wystarczyć.
- Szablon:T ośmiostrzałowy pistolecik który poraża swoją głośnością. Aby wrogowie nie usłyszeli jak próbujesz posłać im parę kuleczek szwabowi możesz założyć tłumik.
- Szablon:T Ww zależności od sytuacji zajmuje jedną lub dwie ręce. Może dlatego, że można mieć aż dwie sztuki naraz.
- Szablon:T podpierdala naboje lugra. Mieści w sobie aż 4 razy więcej naboi od niego. Pierwsza maszynówka z jaką będziesz mieć styczność zakładając, że nie jesteś niedobrym oszustem.
- Szablon:T niezbyt cicha broń, idealna do budzenia szwabów. Kradnie naboje Colta.
- Szablon:T chorowita broń. Po wystrzeleniu kilku strzałów dostaje gorączki i musisz poczekać aż wyzdrowieje.
- Szablon:T broń teoretycznie snajperska. Teoretycznie ponieważ aby móc wycelować i walnąć szwaba z większej odległości musisz łazić aż znajdziesz do niego niekompletny teleskop potocznie zwany lunetą. Przydaje się w pomieszczeniach o dużej liczbie szwabów na metr kwadratowy. Ma cholernie dużą prędkość przesyłu danych, ponieważ strzelając do szwaba możemy uszkodzić również szwaba za nim stojącego.
- Szablon:T drugi karabin snajperski. Ma moc która umożliwia widzenie w ciemności czyli po prostu pół teleskopu z noktowizją. Wyposażony jest również w tłumik, aby strzały nie przerywały niczyjej drzemki.
- Szablon:T posiada funkcję „włącz krzyżyk”. Po jej włączeniu pojawia się krzyż wpisany w koło którym możemy celować do szwaba, ale zapomnij o jakimkolwiek przybliżeniu.
- Szablon:T zapewnia rozrywkę. Rzucony w kierunku szwabów sprawia, że nagle budzą się w nich zapędy piłkarskie. Niestety NPC najczęściej kopią granat w ścianę, która odbija go z powrotem.
- Szablon:T kolejny rodzaj granatu. Nazywany cytrynką, ma te same właściwości co granat ręczny.
- Szablon:T broń z zegarem typu ustaw i spier. Ma skłonności do pracy w zespole, jeśli kilka ładunków jest obok siebie pierwszy pociągnie za sobą resztę. Strzelając również w niego doprowadzimy do wybuchu. Nie, lepiej nie robić tego z bliskiej odległości.
- Szablon:T wojenna wersja bazooki. Zastanawiające, że Willy jest w stanie przeżyć wystrzelenie kilku pocisków w ścianę obok, a po szwabie zostaje kupka kości.
- Szablon:T typowy rozpieracz. Mieści w sobie 500 strzałów, ale po wystrzeleniu nieco ponad 100 strzałów dostaje kataru i odmawia plucia ołowiem.
- Szablon:T jak sama nazwa wskazuje maszyna do produkcji skwarków. Uwaga na kieliszki, wywołuje u szwabów emisję krzyku o wysokiej częstotliwości i amplitudzie.
- Szablon:T broń elektryka. Sprawia, że zaatakowany tą bronią zostaje odepchnięty na pewną odległość i przez chwilę uśmiecha się do ciebie nie mogąc się ruszyć.
- Szablon:T jak wiadomo kiedyś nawet naboje się kończą. W kryzysowych sytuacjach możemy zadawać kopniaki. Standardowa dawka śmiertelna to dwa stalowe kopniaki.
Po czym poznać,że jesteś uzależniony od Wolfa
- W swoim mieszkaniu niczego nie otwierasz kluczem a drzwi otwierasz za pomocą przycisków lub dźwigni.
- Rozbijasz ściany i niszczysz obrazy bo sądzisz, że jest za nimi skarb albo wejście do ukrytego pomieszczenia.
- Nie chodzisz na cmentarz bez broni bo boisz się, że nagle zaczną wyskakiwać trupy.
- Gdy masz odpalić petardę krzyczysz: „rocket test, rocket test completed” albo „rocket exploder two minute”.
Styl gry n00ba
- Używa cyjanku potasu myśląc że zaatakuje nim wroga.
- Zostawia nóż na specjalną okazję bo myśli,że może nim rzucić i nie chce go tak szybko stracić.
- W cichych misjach używa Panzerfausta, Mausera, MP40 lub Thompsona i dziwi się, że przegrał z powodu uruchomienia alarmu.
- Mając mniej niż 25 HP strzela z bliska do szwaba z Panzerfausta i dziwi się,że kończy grę.
- Atakuje nożem Superżołnierza.
- Stojąc przed alarmem uruchamia go bo myśli, że w ten sposób przywołuje wsparcie.