T-Mobile: Różnice pomiędzy wersjami
M (sory, ale jednak stare jest lepsze) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''T-Mobile''' (znany również jako „timobajl”, wśród wieśniaków „temobile”) – niemiecka, ale również polskojęzyczna sieć komórkowa, która |
'''T-Mobile''' (znany również jako „timobajl”, wśród wieśniaków „temobile”) – niemiecka, ale również polskojęzyczna sieć komórkowa, która ma za zadanie <del>po</del>łączyć Europę, a w ostateczności – cały świat. Sieć w Polsce istnieje od czerwca [[2011]], kiedy to weszła w miejsce urodzonej na polskim łonie, poczciwej sieci Era. |
||
==Historia== |
==Historia== |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
==Oferta== |
==Oferta== |
||
Klienci, mogą się cieszyć rażąco różowym wystrojem salonów oraz ekspedientkami niemieckiej urody, a także rozdawanymi przez promotorów sieci gadżetami typu notes, ołówek i kolorowy długopis (najczęściej różowy). Chwalą się również sprzętami wysokiej klasy, które są w stanie wyświetlić ich reklamy w średnich detalach oraz mają możliwość zagrania w [[Angry Birds]] na detalach możliwie najniższych (grafika wyłączona) przy których utrzymuje prędkość ok. 14 FPS, choć wciąż trwają prace mające na celu zmniejszyć ilość FPS'ów poniżej 10 (osiągnięte jedynie w sprzętach sieci [[TuBiedronka]]). |
|||
{{przypisy}} |
{{przypisy}} |
Wersja z 10:56, 3 kwi 2012
T-Mobile (znany również jako „timobajl”, wśród wieśniaków „temobile”) – niemiecka, ale również polskojęzyczna sieć komórkowa, która ma za zadanie połączyć Europę, a w ostateczności – cały świat. Sieć w Polsce istnieje od czerwca 2011, kiedy to weszła w miejsce urodzonej na polskim łonie, poczciwej sieci Era.
Historia
Zalążki sieci powstały już dawno temu, kiedy to niemiecka państwowa telefonia, Deutsche Telekom, postanowiła zostać potentatem na rynku komórkowym. W szybkim tempie różowy kolor, zwany w strukturach hipsterskich – magentą, zalał pół Europy. W roku 2011, w styczniu, Miroslav Rakowsky, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej poinformował, że Era w Polsce się kończy i następuje nowa Era... tfu, T-Mobile. Po 6. czerwca, gdy wszystkie szyldy zostały już przemalowane, po pierwszej fali napływu klientów [1], nastała w polskiej telewizji fala reklam nowego potentata na rynku szarych tylko z koloru komórek. Hasło kampanii wzywało lud do jednoczenia się w chwilach, które łączą [2]. I owszem, ludzie zaczęli się łączyć... w nienawiści do stacji telewizyjnych, które całe wakacje katowały widzów reklamami owego operatora.
Oferta
Klienci, mogą się cieszyć rażąco różowym wystrojem salonów oraz ekspedientkami niemieckiej urody, a także rozdawanymi przez promotorów sieci gadżetami typu notes, ołówek i kolorowy długopis (najczęściej różowy). Chwalą się również sprzętami wysokiej klasy, które są w stanie wyświetlić ich reklamy w średnich detalach oraz mają możliwość zagrania w Angry Birds na detalach możliwie najniższych (grafika wyłączona) przy których utrzymuje prędkość ok. 14 FPS, choć wciąż trwają prace mające na celu zmniejszyć ilość FPS'ów poniżej 10 (osiągnięte jedynie w sprzętach sieci TuBiedronka).