Tlenek diazotu

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Szablon:Trodzaj paliwa, które niegdyś było pieczołowicie strzeżoną tajemnicą NASA. Obecnie ten skomplikowany system zasilania silnika w wysokooktanowe paliwo jest na wyposażeniu każdego wypasionego dresowozu. Głównym zadaniem tego systemu jest utrzymywanie wskazówki obrotomierza w górnych warstwach atmosfery.

Zalety używania podtlenku azotu

  • szacun na dzielni,
  • z wydechu wydobywa się piękny wysoki ton, który działa jak afrodyzjak na lachony,
  • pełny obrót wskazówki obrotomierza,
  • bajerancki koreczek podkreślający sportowy charakter pojazdu.

Wady używania podtlenku azotu

  • zmniejszenie ładowności bagażnika uniemożliwiające zainstalowanie wypasionej tuby,
  • zwiększenie masy pojazdu (problem ten rozwiązuje się przez wymontowanie klimatyzacji, co zwiększa osiągi bolidu i jest doskonałym pretekstem do jazdy z łokciem na zewnątrz),
  • trasa przejazdu musi być zaplanowana tak, aby nie było na niej żadnych wzniesień (zwłaszcza gdy ilość paliwa rozruchowego/benzyny spowodowała zapalenie się kontrolki rezerwy w ubiegły wtorek),
  • konieczność przyswojenia trudnego słowa homologacja.


Nuvola apps edu science.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny chemii. Jeżeli cierpisz na alkanolepsjęrozbuduj go.