Volkswagen Garbus: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Sir Damiinho. Autor wycofanej wersji to 81.168.242.217.)
Linia 4: Linia 4:
== Dane techniczne ==
== Dane techniczne ==
* Silnik – wodny 10 [[litr|l]] v2, zasilanie gazem
* Silnik – wodny 10 [[litr|l]] v2, zasilanie gazem
* Moc maksymalna – 100 [[Koń|Koni]] (ale i tak nie wejdzie ani jeden)
* Moc maksymalna – 100 i[[Koń|Koni]] i 2 źrebiaki (ale i tak nie wejdzie ani jeden)
* Moment obrotowy – 0,01 Mn
* Moment obrotowy – 0,01 Mn
* Światła xenonowe (tylko w tedy gdy sie pomaluje szybke farbami plakatowymi na niebiesko)
* Wspomaganie kierownicy (gdy se nogą pomożesz)
* 0 - 100 km/h – 15 lat
* 0 - 100 km/h – 15 lat
* V-max – 150 km/h (250 km/h ze stromej górki)
* V-max – 150 km/h (250 km/h ze stromej górki)
* droga hamowania z 100 km/h – 80 [[metr|m]]
* droga hamowania z 100 km/h – 80 [[metr|m]]
* Pojemność bagażnika – 50 l wódki, 20 l soku z mandarynek i 10 l piwa
* Pojemność bagażnika – 50 l wódki, 20 l soku z mandarynek i 10 l piwa
* Średnie spalanie – 5 l/5 km
* Średnie spalanie – 100litrów na 100km i wiadro
* W standardzie kierownica, hamulce, 2 siedzenia, [[silnik]] i 2 tony blach
* W standardzie kierownica, hamulce, 2 siedzenia, [[silnik]], 2 tony blach i komplet zdartych opon zimowych
* Dodatkowo za dopłatą dodatkowe 2 siedzenia z tyłu, klimatyzacja na gaz, monofoniczne radio, 10 litrów wódki, dodatkowy bagażnik z tyłu o pojemności 5 l
* Dodatkowo za dopłatą dodatkowe 2 siedzenia z tyłu, klimatyzacja na gaz, monofoniczne radio, 10 litrów wódki, dodatkowy bagażnik z tyłu o pojemności 5 l
* Cena – 10 tys koron czeskich
* Cena – 10 tys koron czeskich

Wersja z 18:15, 23 wrz 2008

Plik:Garbus.jpg
Tak wygląda Garbus

Garbussamochód powstały na zlecenie Hitlera w 1930 roku. Miał być wykonany przez Ferdynanda Porsche, wówczas współpracujący z Mercedesem. Miała to być wszechstronna, bezpieczna i dynamiczna limuzyna. Niestety, gdy w 1934 roku Ferdynand Porsche wykonał projekt, okazało się, że ten samochód jest ciasny, wolny i niebezpieczny. Dlatego Garbus powstał na nowo w 1936 roku, a wszedł do seryjnej produkcji w 1938 roku. Tym razem przygotowała go wówczas nikomu znana firma VW.

Dane techniczne

  • Silnik – wodny 10 l v2, zasilanie gazem
  • Moc maksymalna – 100 iKoni i 2 źrebiaki (ale i tak nie wejdzie ani jeden)
  • Moment obrotowy – 0,01 Mn
  • Światła xenonowe (tylko w tedy gdy sie pomaluje szybke farbami plakatowymi na niebiesko)
  • Wspomaganie kierownicy (gdy se nogą pomożesz)
  • 0 - 100 km/h – 15 lat
  • V-max – 150 km/h (250 km/h ze stromej górki)
  • droga hamowania z 100 km/h – 80 m
  • Pojemność bagażnika – 50 l wódki, 20 l soku z mandarynek i 10 l piwa
  • Średnie spalanie – 100litrów na 100km i wiadro
  • W standardzie kierownica, hamulce, 2 siedzenia, silnik, 2 tony blach i komplet zdartych opon zimowych
  • Dodatkowo za dopłatą dodatkowe 2 siedzenia z tyłu, klimatyzacja na gaz, monofoniczne radio, 10 litrów wódki, dodatkowy bagażnik z tyłu o pojemności 5 l
  • Cena – 10 tys koron czeskich
  • Napęd na koło zapasowe

Szablon:Stubmot