Volkswagen Golf: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 12: | Linia 12: | ||
- Nie - to mój Golf III jest ładniejszy, |
- Nie - to mój Golf III jest ładniejszy, |
||
- A ja Wam mówię że mój Golf III jest ładniejszy. |
- A ja Wam mówię że mój Golf III jest ładniejszy. |
||
Po czym obydwaj wciągją wspólnie kreskę pokoju. |
|||
== Gadżety == |
== Gadżety == |
||
Linia 21: | Linia 22: | ||
* Czarne szyby; |
* Czarne szyby; |
||
* Dużą, głośną i bezsensowną końcówkę wydechu; |
* Dużą, głośną i bezsensowną końcówkę wydechu; |
||
* [[Subwoofer]] zbudowany w oparciu o [[ |
* [[Subwoofer]] zbudowany w oparciu o wzmacniacz [[Unitra]] i kolumnę [[Tonsil]] o łącznej mocy przekraczającej moc alternatora; |
||
* Nieczynne wloty powietrza na przedniej masce; |
* Nieczynne wloty powietrza na przedniej masce; |
||
* Naklejkę trójwymiarową imitującą wgniecenie karoserii; |
* Naklejkę trójwymiarową imitującą wgniecenie karoserii; |
||
* [[Kołpak]]i zakupione w [[Tesco]] za 10 [[ |
* [[Kołpak]]i zakupione w [[Tesco]] za 10 [[złotych]]; |
||
* Klatka bezpieczeństwa z atestem firmy „pan Wiesław”; |
* Klatka bezpieczeństwa z atestem firmy „pan Wiesław”; |
||
* Profesjonalną wlepę imitującą sportowy wlew paliwa; |
* Profesjonalną wlepę imitującą sportowy wlew paliwa; |
||
* Instalację [[LPG]] montowaną u pana Henia w trzeciej chałupie za sołtysem; |
|||
== |
== Tuning == |
||
Najczęstsze sposoby na poprawienie osiągów to: |
Najczęstsze sposoby na poprawienie osiągów to: |
||
* Strumienice [[moc]]y (+10KM); |
* Strumienice [[moc]]y (+10KM); |
||
Linia 45: | Linia 47: | ||
* Siekiera w bagażniku (+2KM, +2 do obrony domu przed gangsterami) |
* Siekiera w bagażniku (+2KM, +2 do obrony domu przed gangsterami) |
||
Oraz sportowe hamulce – Umalowane czerwonym lub żółtym sprayem tarcze + klocki Lego z seri do lat 3 , przewody w oplocie sparcialo gumowym ,wzmacniacz siły hamowania czyli nic innego jak aluminiowa nakladka na pedal hamulca (opcjonalnie gaz i sprzeglo) itp itd etc i w cholerę... |
Oraz sportowe hamulce – Umalowane czerwonym lub żółtym sprayem tarcze + klocki + ceramiczne bębny chamulcowe. Lego z seri do lat 3 , przewody w oplocie sparcialo gumowym ,wzmacniacz siły hamowania czyli nic innego jak aluminiowa nakladka na pedal hamulca (opcjonalnie gaz i sprzeglo) itp itd etc i w cholerę... |
||
== Eksploatacja == |
== Eksploatacja == |
||
Auto tak proste w obsłudze i naprawie, że do jego naprawa nie wymaga asysty |
Auto tak proste w obsłudze i naprawie, że do jego naprawa nie wymaga asysty MacGyver'a. |
||
Należy zwracać szczególną uwagę na wymianę części (akumulator, klocki, szczęki, olej itp.) ponieważ w ten sposób ich wymiana może przekroczyć wartość całego "pojazdu". |
Należy zwracać szczególną uwagę na wymianę części (akumulator, klocki, szczęki, olej itp.) ponieważ w ten sposób ich wymiana może przekroczyć wartość całego "pojazdu". |
||
Bitexowanie podwozia, aby podłoga nie odpadła. |
|||
[[Kategoria:Samochody]] |
[[Kategoria:Samochody]] |
Wersja z 22:04, 16 gru 2009
VW Golf – niezwykle popularny samochód koncernu Volkswagen,. Golfa uznać można za auto uniwersalne i kultowe. Golfem w wersji GTI 2.0 jeździ niejeden inteligent, w 1.9TDI toczy się dziadek, natomiast w 2.8VR6 spotkamy maniaka prędkości.
Modele
Producent twierdzi, że auto produkowane było w wielu wersjach (pomijając modele). Ze śmiałych obserwacji wynika, że one wszystkie to GTI 2.8 VR6 16V DOHC Turbo Intercooler Kompressor G60 20V V6. Tak bynajmniej wynika ze specyfikacji znaczkowo-oklejeniowej tylnej klapy.
Najnowszy model
Sportowe zawieszenie – radykalna gleba -80/-60, od starego modelu twardsze sprężyny, sztywniejsze amortyzatory, poliuretanowe tuleje wahaczy i drążków stabilizatora. Oryginalnie zawias jest zbyt miękki i nie pozwala nam wyczuć mikropęknięć asfaltu. Analogicznie wysokość zawieszenia jest dużo większa, i jak to się mówi, jeśli na żyletce nie wisi, to za wysoko... (+20 do handlingu, -60% mobilność, +100 lans.
Tuning
Golfy są na 1 miejscu (przed Hondą Civic) na liście najczęściej buraczanych (tuningowanych) aut. To auto które najczęściej zbiera komentarze w stylu... (sytuacja z trzema włascicielami Golfa pod sklepem) - Mój Golf III jest ładniejszy, - Nie - to mój Golf III jest ładniejszy, - A ja Wam mówię że mój Golf III jest ładniejszy. Po czym obydwaj wciągją wspólnie kreskę pokoju.
Gadżety
Golf powinien posiadać:
- naklejkę na tylnej szybie Tjunink/Turbo/Alpajn/Pajonier;
- Plastikowe, chromowane lusterka typu M3;
- Neony;
- Niebieskie postojówki;
- Czarne szyby;
- Dużą, głośną i bezsensowną końcówkę wydechu;
- Subwoofer zbudowany w oparciu o wzmacniacz Unitra i kolumnę Tonsil o łącznej mocy przekraczającej moc alternatora;
- Nieczynne wloty powietrza na przedniej masce;
- Naklejkę trójwymiarową imitującą wgniecenie karoserii;
- Kołpaki zakupione w Tesco za 10 złotych;
- Klatka bezpieczeństwa z atestem firmy „pan Wiesław”;
- Profesjonalną wlepę imitującą sportowy wlew paliwa;
- Instalację LPG montowaną u pana Henia w trzeciej chałupie za sołtysem;
Tuning
Najczęstsze sposoby na poprawienie osiągów to:
- Strumienice mocy (+10KM);
- Magnetyzery mocy (teraźniejsze są tak dopracowane że każdy dodaje +40KM);
- Sportowe w pełni profesjonalne filtry stodołowe (kawałek dziurawej rury obłożony słomą)(+10KM);
- Dysze spryskiwaczy z diodami led (+8KM szt.);
- Naklejki sponsorów (+1KM szt.);
- Białe tarcze zegarów (+5KM, 40km/h zawyża);
- Lotka, spojler, skrzydło (+20KM, -30km/h, +3obrażenia u przechodniów, + 10% intensywność kontroli drogowych);
- Sportowy wydech (końcowy) (+25KM);
- Dodatkowe zegary AutoGauge (+2KM szt);
- Przyciemnione szyby (+ 10KM);
- Emblemat GTI (+ 145KM) lub TDI (+ 150KM);
- Instalacja podtlenku LPG (na śrubkę) (+0,000001KM);
- Ksenonowe reflektory (jonizują powietrze +13,5KM).
- Siekiera w bagażniku (+2KM, +2 do obrony domu przed gangsterami)
Oraz sportowe hamulce – Umalowane czerwonym lub żółtym sprayem tarcze + klocki + ceramiczne bębny chamulcowe. Lego z seri do lat 3 , przewody w oplocie sparcialo gumowym ,wzmacniacz siły hamowania czyli nic innego jak aluminiowa nakladka na pedal hamulca (opcjonalnie gaz i sprzeglo) itp itd etc i w cholerę...
Eksploatacja
Auto tak proste w obsłudze i naprawie, że do jego naprawa nie wymaga asysty MacGyver'a. Należy zwracać szczególną uwagę na wymianę części (akumulator, klocki, szczęki, olej itp.) ponieważ w ten sposób ich wymiana może przekroczyć wartość całego "pojazdu". Bitexowanie podwozia, aby podłoga nie odpadła.