Wychowanie do życia w rodzinie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M („Użytkownik:Kadrian/brudnopis” przeniesiono do „Wychowanie do życia w rodzinie”: Gotowe!)
Linia 9: Linia 9:
*'''ucieczka z lekcji -''' klasyczny i szeroko stosowany sposób, zaletą jest szybkość i skuteczność, ale wadą jest ryzyko, że podpadniemy nauczycielowi prowadzącemu<ref>Najgorzej, gdy ten nauczyciel uczy nas innych przedmiotów</ref> oraz szansa na użycie przez wychowawce umiejętności ''Summon Parents'', na mniej rozgarniętych nauczycieli/rodziców skutkuje tłumaczenie ''Przecież ja chodzę do szkoły, by się uczyć, a nie rozmawiać o takich bzdetach!'';
*'''ucieczka z lekcji -''' klasyczny i szeroko stosowany sposób, zaletą jest szybkość i skuteczność, ale wadą jest ryzyko, że podpadniemy nauczycielowi prowadzącemu<ref>Najgorzej, gdy ten nauczyciel uczy nas innych przedmiotów</ref> oraz szansa na użycie przez wychowawce umiejętności ''Summon Parents'', na mniej rozgarniętych nauczycieli/rodziców skutkuje tłumaczenie ''Przecież ja chodzę do szkoły, by się uczyć, a nie rozmawiać o takich bzdetach!'';
*'''w stylu [[al-kaida|Al-Kaidy]]-''' sposób bardzo rzadko stosowany, głównie ze względu na ogromne konsekwencje, jednak posiada 100% skuteczność. Wyciągamy z plecaka broń<ref>Chyba każdy uczeń ma przy sobie coś do obrony</ref> i zaczynamy uciekać ze szkoły. Po drodze strzelamy do wszystkich krzyczących ''Stój!'' (a w szczególności rozwalamy woźną/woźnego), potem mamy chwilę wolności. Jej długość jest zależna od naszych umiejętności ukrycia. UWAGA! Wpadka może skończyć się tak jak pokazane jest to na obrazku obok.
*'''w stylu [[al-kaida|Al-Kaidy]]-''' sposób bardzo rzadko stosowany, głównie ze względu na ogromne konsekwencje, jednak posiada 100% skuteczność. Wyciągamy z plecaka broń<ref>Chyba każdy uczeń ma przy sobie coś do obrony</ref> i zaczynamy uciekać ze szkoły. Po drodze strzelamy do wszystkich krzyczących ''Stój!'' (a w szczególności rozwalamy woźną/woźnego), potem mamy chwilę wolności. Jej długość jest zależna od naszych umiejętności ukrycia. UWAGA! Wpadka może skończyć się tak jak pokazane jest to na obrazku obok.
<br><br>
{{Przedmioty szkolne}}


==Przypisy==
==Przypisy==
<references/>
<references/>

[[kategoria:Szkoła|Wdż]]

Wersja z 22:23, 8 cze 2011

Plik:Akcja policji.jpg
Tak może się zakończyć próba ucieczki z WDŻ.
Zdjęcie przeciętnej uczennicy po Nagłym bólu brzucha.

Wychowanie do życia w rodzinie - lekcja podczas której młodzież uczy się m.in. prawidłowego funkcjonowania w rodzinie, czy wyrażania swoich uczuć. Nierzadko w czasie takich zajęć możemy dowiedzieć się jak zrobić sobie rodzinkę co nieco o antykoncepcji.

Jak uniknąć lekcji

Uczniowie zwykle gdy nadchodzi WDŻ wyrażają ogromną niechęć w uczestniczeniu w tejże lekcji. Wyjątkiem są lekcje o rozmnażaniu i zapobieganiu. Jednak nie z powodu ciekawości uczniów, ale po to, by dowiedzieć się jak nauczyciel wyjdzie z tej kłopotliwej sytuacji i uświadomi (już dawno uświadomioną) młodzież.
Oto kilka sposobów by uniknąć WDŻ-u:

  • nagły ból brzucha - skutkuje to natychmiastowym zwolnieniem do domu[1], skuteczność tego sposobu jest bardzo wysoka, wadą jest to, że tego sposobu mogą używać tylko kobiety;
  • ucieczka z lekcji - klasyczny i szeroko stosowany sposób, zaletą jest szybkość i skuteczność, ale wadą jest ryzyko, że podpadniemy nauczycielowi prowadzącemu[2] oraz szansa na użycie przez wychowawce umiejętności Summon Parents, na mniej rozgarniętych nauczycieli/rodziców skutkuje tłumaczenie Przecież ja chodzę do szkoły, by się uczyć, a nie rozmawiać o takich bzdetach!;
  • w stylu Al-Kaidy- sposób bardzo rzadko stosowany, głównie ze względu na ogromne konsekwencje, jednak posiada 100% skuteczność. Wyciągamy z plecaka broń[3] i zaczynamy uciekać ze szkoły. Po drodze strzelamy do wszystkich krzyczących Stój! (a w szczególności rozwalamy woźną/woźnego), potem mamy chwilę wolności. Jej długość jest zależna od naszych umiejętności ukrycia. UWAGA! Wpadka może skończyć się tak jak pokazane jest to na obrazku obok.



Szablon:Przedmioty szkolne

Przypisy

  1. Ciekawe, czemu nauczyciele nie wpadli na to, że łatwiej jest usiedzieć z bólem na lekcji niż wałęsać się po środkach komunikacji miejskiej?
  2. Najgorzej, gdy ten nauczyciel uczy nas innych przedmiotów
  3. Chyba każdy uczeń ma przy sobie coś do obrony