Seria 81: Różnice pomiędzy wersjami
M |
Znacznik: edytor wizualny |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
== Charakterystyka == |
== Charakterystyka == |
||
''Wygodzie pasażerów'' służy nowoczesna [[klimatyzacja]] w postaci otworów w dachu i straszliwy hałas wydawany podczas ruszania i hamowania. Cechą charakterystyczną jest, że w przypadku zablokowania drzwi, otwiera je całkowicie i zamyka takim hukiem, że blokujący jest wysyłany głębiej do wagonu (tj. do drzwi po stronie przeciwnej) albo na peron, w zależności od położenia blokującego. Z urazami kwalifującym do wizyty na [[SOR|SORze]]. Ostatnio zostały upiększone poprzez zmienienie niebieskiego paska na żółty, ponieważ ''są wtedy bardziej warszawskie''. Ich naprawa wymaga poziomu fachu [[Sąsiedzi|Pata i Mata]]. Ulubiony pociąg miłośników metra, choć Warszawa ze wstydu ukryła je na I linii metra. Ten wstyd jest tak wielki, że zamówiono nawet czeską ''Varsovię'', aby zmienić je na żyletki ''Gilette''. |
''Wygodzie pasażerów'' służy nowoczesna [[klimatyzacja]] w postaci otworów w dachu i straszliwy hałas wydawany podczas ruszania i hamowania. Cechą charakterystyczną jest, że w przypadku zablokowania drzwi, otwiera je całkowicie i zamyka takim hukiem, że blokujący jest wysyłany głębiej do wagonu (tj. do drzwi po stronie przeciwnej) albo na peron, w zależności od położenia blokującego. Z urazami kwalifującym do wizyty na [[SOR|SORze]]. Ostatnio zostały upiększone poprzez zmienienie niebieskiego paska na żółty, ponieważ ''są wtedy bardziej warszawskie''. Ich naprawa wymaga poziomu fachu [[Sąsiedzi|Pata i Mata]]. Ulubiony pociąg miłośników metra, choć Warszawa ze wstydu ukryła je na I linii metra. Ten wstyd jest tak wielki, że zamówiono nawet czeską ''Varsovię'', aby zmienić je na żyletki <s>''Gilette''.</s> Otóż nie tym razem! 13 składów trafiło do wschodniego sąsiada a jeden skurczybyk najstarszy zachował się i kursuje 3 razy w tygodniu aby wk{{Cenzura3}}ać pasażerów. A "neoruski" gniją na Kabatach. |
||
== Zobacz też == |
== Zobacz też == |
Aktualna wersja na dzień 22:34, 29 lut 2024
Seria 81 – rodzina wagonów centymetra wyprodukowana przez Метровагонмаш[1]. Jeśli obudzisz się na zimnej posadzce widząc to cudo, możesz być pewien trzech rzeczy: nos trzeba będzie nastawić, portfela już nie odzyskasz i jest to z całą pewnością kraj Układu Warszawskiego.
Charakterystyka[edytuj • edytuj kod]
Wygodzie pasażerów służy nowoczesna klimatyzacja w postaci otworów w dachu i straszliwy hałas wydawany podczas ruszania i hamowania. Cechą charakterystyczną jest, że w przypadku zablokowania drzwi, otwiera je całkowicie i zamyka takim hukiem, że blokujący jest wysyłany głębiej do wagonu (tj. do drzwi po stronie przeciwnej) albo na peron, w zależności od położenia blokującego. Z urazami kwalifującym do wizyty na SORze. Ostatnio zostały upiększone poprzez zmienienie niebieskiego paska na żółty, ponieważ są wtedy bardziej warszawskie. Ich naprawa wymaga poziomu fachu Pata i Mata. Ulubiony pociąg miłośników metra, choć Warszawa ze wstydu ukryła je na I linii metra. Ten wstyd jest tak wielki, że zamówiono nawet czeską Varsovię, aby zmienić je na żyletki Gilette. Otóż nie tym razem! 13 składów trafiło do wschodniego sąsiada a jeden skurczybyk najstarszy zachował się i kursuje 3 razy w tygodniu aby wkać pasażerów. A "neoruski" gniją na Kabatach.
Zobacz też[edytuj • edytuj kod]
Przypisy
- ↑ Warszawa była za biedna na wagony z Метровагонмаш, więc kupiła je od Wagonmaszu