Seria 81: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Znacznik: edytor wizualny
 
Linia 3: Linia 3:


== Charakterystyka ==
== Charakterystyka ==
''Wygodzie pasażerów'' służy nowoczesna [[klimatyzacja]] w postaci otworów w dachu i straszliwy hałas wydawany podczas ruszania i hamowania. Cechą charakterystyczną jest, że w przypadku zablokowania drzwi, otwiera je całkowicie i zamyka takim hukiem, że blokujący jest wysyłany głębiej do wagonu (tj. do drzwi po stronie przeciwnej) albo na peron, w zależności od położenia blokującego. Z urazami kwalifującym do wizyty na [[SOR|SORze]]. Ostatnio zostały upiększone poprzez zmienienie niebieskiego paska na żółty, ponieważ ''są wtedy bardziej warszawskie''. Ich naprawa wymaga poziomu fachu [[Sąsiedzi|Pata i Mata]]. Ulubiony pociąg miłośników metra, choć Warszawa ze wstydu ukryła je na I linii metra. Ten wstyd jest tak wielki, że zamówiono nawet czeską ''Varsovię'', aby zmienić je na żyletki ''Gilette''.
''Wygodzie pasażerów'' służy nowoczesna [[klimatyzacja]] w postaci otworów w dachu i straszliwy hałas wydawany podczas ruszania i hamowania. Cechą charakterystyczną jest, że w przypadku zablokowania drzwi, otwiera je całkowicie i zamyka takim hukiem, że blokujący jest wysyłany głębiej do wagonu (tj. do drzwi po stronie przeciwnej) albo na peron, w zależności od położenia blokującego. Z urazami kwalifującym do wizyty na [[SOR|SORze]]. Ostatnio zostały upiększone poprzez zmienienie niebieskiego paska na żółty, ponieważ ''są wtedy bardziej warszawskie''. Ich naprawa wymaga poziomu fachu [[Sąsiedzi|Pata i Mata]]. Ulubiony pociąg miłośników metra, choć Warszawa ze wstydu ukryła je na I linii metra. Ten wstyd jest tak wielki, że zamówiono nawet czeską ''Varsovię'', aby zmienić je na żyletki <s>''Gilette''.</s> Otóż nie tym razem! 13 składów trafiło do wschodniego sąsiada a jeden skurczybyk najstarszy zachował się i kursuje 3 razy w tygodniu aby wk{{Cenzura3}}ać pasażerów. A "neoruski" gniją na Kabatach.


== Zobacz też ==
== Zobacz też ==

Aktualna wersja na dzień 22:34, 29 lut 2024

Ten skład prowadzi Djed Maroz

Seria 81 – rodzina wagonów centymetra wyprodukowana przez Метровагонмаш[1]. Jeśli obudzisz się na zimnej posadzce widząc to cudo, możesz być pewien trzech rzeczy: nos trzeba będzie nastawić, portfela już nie odzyskasz i jest to z całą pewnością kraj Układu Warszawskiego.

Charakterystyka[edytuj • edytuj kod]

Wygodzie pasażerów służy nowoczesna klimatyzacja w postaci otworów w dachu i straszliwy hałas wydawany podczas ruszania i hamowania. Cechą charakterystyczną jest, że w przypadku zablokowania drzwi, otwiera je całkowicie i zamyka takim hukiem, że blokujący jest wysyłany głębiej do wagonu (tj. do drzwi po stronie przeciwnej) albo na peron, w zależności od położenia blokującego. Z urazami kwalifującym do wizyty na SORze. Ostatnio zostały upiększone poprzez zmienienie niebieskiego paska na żółty, ponieważ są wtedy bardziej warszawskie. Ich naprawa wymaga poziomu fachu Pata i Mata. Ulubiony pociąg miłośników metra, choć Warszawa ze wstydu ukryła je na I linii metra. Ten wstyd jest tak wielki, że zamówiono nawet czeską Varsovię, aby zmienić je na żyletki Gilette. Otóż nie tym razem! 13 składów trafiło do wschodniego sąsiada a jeden skurczybyk najstarszy zachował się i kursuje 3 razy w tygodniu aby wkCenzura2.svgać pasażerów. A "neoruski" gniją na Kabatach.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]

Przypisy

  1. Warszawa była za biedna na wagony z Метровагонмаш, więc kupiła je od Wagonmaszu