Radio samochodowe
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 20:07, 2 paź 2024 autorstwa Typowekonto (dyskusja • edycje) (Wycofano edycje wielu użytkowników, przywrócono edycję autorstwa 37.31.156.60)
Radio samochodowe – najgłośniejszy element samochodu (no chyba że jeździsz kamazem), a także najczęstsza przyczyna wybitej szyby. Można znaleźć w każdym samochodzie, z którego poprzedni właściciel zapomniał je wyciągnąć przed sprzedażą.
Budowa radia
- Regulator głośności – niby służy do kontrolowania natężenia dźwięku, ale zdążył dorobić się tak wielu funkcji, że operowanie nim (szczególnie gdy jest zepsuty) daje bardzo zróżnicowane rezultaty. Może to być pauza, może być przestawienie balansu wyłącznie na prawy głośniki z tyłu, niemożność wyjścia z ustawień, czy też samoczynne ustawienie języka hebrajskiego. Nieprzewidywalność wyeksploatowanego joysticka może zaowocować pokonaniem 1000 km „na strzała” bez kawy czy energetyków.
- Wyświetlacz – z racji niewielkich rozmiarów, żeby w ogóle cokolwiek na nim zrobić, użytkownik musi polegać na mocy wyobraźni. Narożniki wyświetlacza każdy producent dekoruje emblematami hipernowoczesnych, opatentowanych, licencjonowanych i bezkonkurencyjnych funkcji, których załączenie powoduje sekundową przerwę w emisji dźwięku, zapalenie się ikonki X Sound Turbo Boostar X-Plode HiFi Stereo Super®, napisu ON i dalsze odtwarzanie dźwięku bez szczególnych zmian.
- Czytnik CD – dawniej symbol dobrobytu, charakteryzującego się tym, że radia przerywały odtwarzanie po wjechaniu w kałużę, próg zwalniający, przyhamowaniu, staranowaniu żula, czy nawet pierdnięciu.
- Przycisk ExtraBass™ - służy do zniekształcania dźwięku i zmiany melodii w trzaski i pierdy. Często aktywuje efektowne dymienie i zapach spalenizny rozchodzące się po całej kabinie samochodu.
Masz pomysł na kolejny punkt? Dodaj go!