Dysleksja: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M
Linia 8: Linia 8:


== Wersja dla normalnych ==
== Wersja dla normalnych ==
'''Dysleksja''' – wymyślony przez psychologów w rozciągniętych swetrach strach (rzadziej: nieumiejętność) korzystania ze słowników ortograficznych. Choroba objawia się <strike>nieumiejętnością</strike> brakiem korzystania z wbudowanych słowników ortograficznych, niechęcią do czytania czegokolwiek i ogólnym uodpornieniem na naukę. Chorzy na dysleksję (zwykle dzieci w wieku 10-13 lat, grający w [[Tibia|pewną popularną grę]]) swoje oczojebne napieprzanie ortami argumentują tą właśnie dolegliwością, nie przyjmując do wiadomości, że właściwie na każdym kroku istnieje pomoc, choćby w postaci słowników ortograficznych wbudowanych w [[Mozilla Firefox|każdą]] [[Opera (program)|popularną]] [[windows Internet Explorer|przeglądarkę]].
'''Dysleksja''' – wymyślony przez psychologów w rozciągniętych swetrach strach (rzadziej: nieumiejętność) korzystania ze słowników ortograficznych. Choroba objawia się <strike>nieumiejętnością</strike> brakiem korzystania z wbudowanych słowników ortograficznych, niechęcią do czytania czegokolwiek i ogólnym uodpornieniem na naukę. Chorzy na dysleksję (zwykle dzieci i młodzież w wieku 9-16 lat, grający w [[Tibia|pewną popularną grę]]) swoje oczojebne napieprzanie ortami argumentują tą właśnie dolegliwością, nie przyjmując do wiadomości, że właściwie na każdym kroku istnieje pomoc, choćby w postaci słowników ortograficznych wbudowanych w [[Mozilla Firefox|każdą]] [[Opera (program)|popularną]] [[windows Internet Explorer|przeglądarkę]].


== Leczenie ==
== Leczenie ==
Bardzo proste. Skórzany pas dawkowany z umiarem bardzo szybko usuwa objawy dysleksji.
Bardzo proste. Skórzany pas ze słownikiem ortograficznym dawkowany z umiarem bardzo szybko usuwa objawy dysleksji.


=== Jak uleczyć, wersja dla normalnych. ===
=== Jak uleczyć, wersja dla normalnych. ===
Linia 26: Linia 26:
*Wiążemy dyslektyka, podłączamy dwa kable do 2 osobnych dziurek w gniazdku elektrycznym.
*Wiążemy dyslektyka, podłączamy dwa kable do 2 osobnych dziurek w gniazdku elektrycznym.
*Bierzemy siekierę oburącz. Podnosimy, i nadając impet temu przedmiotowi tworzymy siłę wypadkową.
*Bierzemy siekierę oburącz. Podnosimy, i nadając impet temu przedmiotowi tworzymy siłę wypadkową.
*Jako iż dyslektyk jest mentalnie połączony z tąże rzeczą, może zacząć wierzgać i krzyczeć.
*Jako iż dyslektyk jest mentalnie połączony z tą że rzeczą, może zacząć wierzgać i krzyczeć.
*W tym wypadku, wystarczy dotknąć go 2 końcówkami wcześniej podłączonego do napięcia kabla (tam gdzie jest brak izolacji).
*W tym wypadku, wystarczy dotknąć go 2 końcówkami wcześniej podłączonego do napięcia kabla (tam gdzie jest brak izolacji).
*Obiekt który właśnie leczymy powinien się uspokoić.
*Obiekt, który właśnie leczymy powinien się uspokoić.
*Dym unoszący się w powietrzu jest efektem ubocznym.
*Dym unoszący się w powietrzu jest efektem ubocznym.
*Drugi punkt wymaga większej siły.
*Drugi punkt wymaga większej siły.
Linia 36: Linia 36:
*Pacjent zacznie bardzo głośno wyrażać swoje niezadowolenie.
*Pacjent zacznie bardzo głośno wyrażać swoje niezadowolenie.
*Znów ponowić należy zabieg elektrowstrząsów.
*Znów ponowić należy zabieg elektrowstrząsów.
*Podnieść monitor oraz komputer i wyrzucić przez okno (tylko nie dyslektyka).
*Podnieść monitor oraz komputer i wyrzucić przez okno (tylko nie dyslektyka), ewentualnie odinstalować Tibię i komunikatory, takie jak [[Gadu-Gadu]].
*Po tym że zabiegu należy regularnie podłączać pacjenta do napięcia, w celu profilaktycznym.
*Po tym zabiegu należy regularnie podłączać pacjenta do napięcia w celu profilaktycznym.


[[Kategoria:Choroby]]
[[Kategoria:Choroby]]

Wersja z 14:46, 2 wrz 2011

Den aldykól jezd pizamy f zdyló ozopy gdurei totycży pżes co morze ńe pyci srosumjały tla fżyzdgih, ale gogo do ophodź.

Tyzlegdzja – fymysilony pżes pzyhologuf f rosciongnientyh zfetrah zdrah pżet kożyzdaniem ze złofniguf oldokrafidznyh. Horopa opjafia siem nieómiejętnoźdźią plakiem kożyzdania z fbutofanyh złofnikuf oldokrafidznyh, niehenciom do cydania dżegogolfieg j okulnym óodpornienię na nałógem. Hoży na tyzlegdzję (sfygle dźedzi f fiekó 10–13 lad, kraiondzy f befnom grem). Zfoje odżoiepne napiebżanie ordami alkumendójom tom fłaźnie toleklifoździą, nie pżyimójądz to fiatomoździ, rze fłaździfie na karzdym groku izdnieje pomodz, hodźby f pozdadzi złofniguf oldokrafidznyh wpudofanyh w garzdom popórarnom pżeklontarke.

Leczenie

Pardżo brozde. Zkurzany paz dafgofany z ómiarę pardżo żybko ózufa opiafy tyzlegdzi.

Wersja dla normalnych

Dysleksja – wymyślony przez psychologów w rozciągniętych swetrach strach (rzadziej: nieumiejętność) korzystania ze słowników ortograficznych. Choroba objawia się nieumiejętnością brakiem korzystania z wbudowanych słowników ortograficznych, niechęcią do czytania czegokolwiek i ogólnym uodpornieniem na naukę. Chorzy na dysleksję (zwykle dzieci i młodzież w wieku 9-16 lat, grający w pewną popularną grę) swoje oczojebne napieprzanie ortami argumentują tą właśnie dolegliwością, nie przyjmując do wiadomości, że właściwie na każdym kroku istnieje pomoc, choćby w postaci słowników ortograficznych wbudowanych w każdą popularną przeglądarkę.

Leczenie

Bardzo proste. Skórzany pas ze słownikiem ortograficznym dawkowany z umiarem bardzo szybko usuwa objawy dysleksji.

Jak uleczyć, wersja dla normalnych.

Leczenie za pomocą terapii szokowej:
Potrzebne nam są:

  • siekiera,
  • 2 kable (około 5 m),
  • gniazdko elektryczne (230 V),
  • Porządny sznur.

Przepis:

  • Wiążemy dyslektyka, podłączamy dwa kable do 2 osobnych dziurek w gniazdku elektrycznym.
  • Bierzemy siekierę oburącz. Podnosimy, i nadając impet temu przedmiotowi tworzymy siłę wypadkową.
  • Jako iż dyslektyk jest mentalnie połączony z tą że rzeczą, może zacząć wierzgać i krzyczeć.
  • W tym wypadku, wystarczy dotknąć go 2 końcówkami wcześniej podłączonego do napięcia kabla (tam gdzie jest brak izolacji).
  • Obiekt, który właśnie leczymy powinien się uspokoić.
  • Dym unoszący się w powietrzu jest efektem ubocznym.
  • Drugi punkt wymaga większej siły.
  • Pacjent żyje w symbiozie z tym że obiektem! Należy uważać!
  • Należy wprawić siekierę w ruch jednostajnie przyspieszony, po czym spowodować kolizję z jednostką centralną (pudło).
  • Powtórzyć kilka razy.
  • Pacjent zacznie bardzo głośno wyrażać swoje niezadowolenie.
  • Znów ponowić należy zabieg elektrowstrząsów.
  • Podnieść monitor oraz komputer i wyrzucić przez okno (tylko nie dyslektyka), ewentualnie odinstalować Tibię i komunikatory, takie jak Gadu-Gadu.
  • Po tym zabiegu należy regularnie podłączać pacjenta do napięcia w celu profilaktycznym.