Dysleksja: Różnice pomiędzy wersjami
(to jest część dla normalnych) |
Ponury bot (dyskusja • edycje) M (Robot wykonał kosmetyczne poprawki) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<div class="current" style="background: #d3f34f; |
<div class="current" style="background: #d3f34f; border: 1px solid #aaaaaa; padding: 2pt; margin: 2pt 5%; width: 90%"> |
||
<div style="text-align: center; font-size: 95%;">Den aldykól jezd pizamy f zdyló ozopy gdurei totycży pżes co morze ńe pyci srosumjały tla fżyzdgih, ale gogo do ophodź.</div></div> |
<div style="text-align: center; font-size: 95%;">Den aldykól jezd pizamy f zdyló ozopy gdurei totycży pżes co morze ńe pyci srosumjały tla fżyzdgih, ale gogo do ophodź.</div></div> |
||
Linia 16: | Linia 16: | ||
Leczenie za pomocą terapii szokowej: |
Leczenie za pomocą terapii szokowej: |
||
<br> |
<br /> |
||
'''Potrzebne nam są:''' |
'''Potrzebne nam są:''' |
||
*siekiera, |
* siekiera, |
||
*2 kable (około 5 m), |
* 2 kable (około 5 m), |
||
*gniazdko elektryczne (230 V), |
* gniazdko elektryczne (230 V), |
||
*Porządny sznur. |
* Porządny sznur. |
||
Już sama lista składników powinna go wyleczyć, ale jeśli to nie podziałało, należy przystąpić do akcji. |
Już sama lista składników powinna go wyleczyć, ale jeśli to nie podziałało, należy przystąpić do akcji. |
||
'''Przepis:''' |
'''Przepis:''' |
||
*Wiążemy dyslektyka, podłączamy dwa kable do 2 osobnych dziurek w gniazdku elektrycznym. |
* Wiążemy dyslektyka, podłączamy dwa kable do 2 osobnych dziurek w gniazdku elektrycznym. |
||
*Bierzemy siekierę oburącz. Podnosimy, i nadając impet temu przedmiotowi tworzymy siłę wypadkową. |
* Bierzemy siekierę oburącz. Podnosimy, i nadając impet temu przedmiotowi tworzymy siłę wypadkową. |
||
*Jako iż dyslektyk jest mentalnie połączony z tą że rzeczą, może zacząć wierzgać i krzyczeć. |
* Jako iż dyslektyk jest mentalnie połączony z tą że rzeczą, może zacząć wierzgać i krzyczeć. |
||
*W tym wypadku, wystarczy dotknąć go 2 końcówkami wcześniej podłączonego do napięcia kabla (tam gdzie jest brak izolacji). |
* W tym wypadku, wystarczy dotknąć go 2 końcówkami wcześniej podłączonego do napięcia kabla (tam gdzie jest brak izolacji). |
||
*Obiekt, który właśnie leczymy powinien się uspokoić. |
* Obiekt, który właśnie leczymy powinien się uspokoić. |
||
*Dym unoszący się w powietrzu jest efektem ubocznym. |
* Dym unoszący się w powietrzu jest efektem ubocznym. |
||
*Drugi punkt wymaga większej siły. |
* Drugi punkt wymaga większej siły. |
||
*Pacjent żyje w symbiozie z tym że obiektem! Należy uważać! |
* Pacjent żyje w symbiozie z tym że obiektem! Należy uważać! |
||
*Należy wprawić siekierę w ruch jednostajnie przyspieszony, po czym spowodować kolizję z jednostką centralną (pudło). |
* Należy wprawić siekierę w ruch jednostajnie przyspieszony, po czym spowodować kolizję z jednostką centralną (pudło). |
||
*Powtórzyć kilka razy. |
* Powtórzyć kilka razy. |
||
*Pacjent zacznie bardzo głośno wyrażać swoje niezadowolenie. |
* Pacjent zacznie bardzo głośno wyrażać swoje niezadowolenie. |
||
*Znów ponowić należy zabieg elektrowstrząsów. |
* Znów ponowić należy zabieg elektrowstrząsów. |
||
*Podnieść monitor oraz komputer i wyrzucić przez okno (tylko nie dyslektyka), ewentualnie odinstalować Tibię i komunikatory, takie jak [[Gadu-Gadu]]. |
* Podnieść monitor oraz komputer i wyrzucić przez okno (tylko nie dyslektyka), ewentualnie odinstalować Tibię i komunikatory, takie jak [[Gadu-Gadu]]. |
||
*Po tym zabiegu należy regularnie podłączać pacjenta do napięcia w celu profilaktycznym. |
* Po tym zabiegu należy regularnie podłączać pacjenta do napięcia w celu profilaktycznym. |
||
[[Kategoria:Choroby]] |
[[Kategoria:Choroby]] |
Wersja z 17:10, 1 sty 2012
Tyzlegdzja – fymysilony pżes pzyhologuf f rosciongnientyh zfetrah zdrah pżet kożyzdaniem ze złofniguf oldokrafidznyh. Horopa opjafia siem nieómiejętnoźdźią plakiem kożyzdania z fbutofanyh złofnikuf oldokrafidznyh, niehenciom do cydania dżegogolfieg j okulnym óodpornienię na nałógem. Hoży na tyzlegdzję (sfygle dźedzi f fiekó 10–13 lad, kraiondzy f befnom grem). Zfoje odżoiepne napiebżanie ordami alkumendójom tom fłaźnie toleklifoździą, nie pżyimójądz to fiatomoździ, rze fłaździfie na karzdym groku izdnieje pomodz, hodźby f pozdadzi złofniguf oldokrafidznyh wpudofanyh w garzdom popórarnom pżeklontarke.
Leczenie
Pardżo brozde. Zkurzany paz dafgofany z ómiarę pardżo żybko ózufa opiafy tyzlegdzi.
Wersja dla normalnych
Dysleksja – wymyślony przez psychologów w rozciągniętych swetrach strach (rzadziej: nieumiejętność) korzystania ze słowników ortograficznych. Choroba objawia się nieumiejętnością brakiem korzystania z wbudowanych słowników ortograficznych, niechęcią do czytania czegokolwiek i ogólnym uodpornieniem na naukę. Chorzy na dysleksję (zwykle dzieci i młodzież w wieku 9-16 lat, grające w gry MMO) swoje oczojebne napieprzanie ortami argumentują tą właśnie dolegliwością, nie przyjmując do wiadomości, że właściwie na każdym kroku istnieje pomoc, choćby w postaci słowników ortograficznych wbudowanych w każdą popularną przeglądarkę.
Leczenie
Bardzo proste. Skórzany pas ze słownikiem ortograficznym dawkowany z umiarem bardzo szybko usuwa objawy dysleksji.
Jak uleczyć, wersja dla normalnych.
Leczenie za pomocą terapii szokowej:
Potrzebne nam są:
- siekiera,
- 2 kable (około 5 m),
- gniazdko elektryczne (230 V),
- Porządny sznur.
Już sama lista składników powinna go wyleczyć, ale jeśli to nie podziałało, należy przystąpić do akcji.
Przepis:
- Wiążemy dyslektyka, podłączamy dwa kable do 2 osobnych dziurek w gniazdku elektrycznym.
- Bierzemy siekierę oburącz. Podnosimy, i nadając impet temu przedmiotowi tworzymy siłę wypadkową.
- Jako iż dyslektyk jest mentalnie połączony z tą że rzeczą, może zacząć wierzgać i krzyczeć.
- W tym wypadku, wystarczy dotknąć go 2 końcówkami wcześniej podłączonego do napięcia kabla (tam gdzie jest brak izolacji).
- Obiekt, który właśnie leczymy powinien się uspokoić.
- Dym unoszący się w powietrzu jest efektem ubocznym.
- Drugi punkt wymaga większej siły.
- Pacjent żyje w symbiozie z tym że obiektem! Należy uważać!
- Należy wprawić siekierę w ruch jednostajnie przyspieszony, po czym spowodować kolizję z jednostką centralną (pudło).
- Powtórzyć kilka razy.
- Pacjent zacznie bardzo głośno wyrażać swoje niezadowolenie.
- Znów ponowić należy zabieg elektrowstrząsów.
- Podnieść monitor oraz komputer i wyrzucić przez okno (tylko nie dyslektyka), ewentualnie odinstalować Tibię i komunikatory, takie jak Gadu-Gadu.
- Po tym zabiegu należy regularnie podłączać pacjenta do napięcia w celu profilaktycznym.