Silnik: Różnice pomiędzy wersjami
Grzeeesiek (dyskusja • edycje) M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Grzeeesiek. Ofiarą rewertu jest 164.127.212.32.) |
|||
Linia 13: | Linia 13: | ||
== Naprawa silnika/motóra == |
== Naprawa silnika/motóra == |
||
[[Plik:Nuclear fireball.jpg|thumb|200px|right|Fenomen świetlny, sygnalizujący, że naprawa silnika/motóra się powiodła.]] |
[[Plik:Nuclear fireball.jpg|thumb|200px|right|Fenomen świetlny, sygnalizujący, że naprawa silnika/motóra się powiodła.]] |
||
Naprawa wszelkiego rodzaju silników/motórów odbywa się przy pomocy [[śrubokręt]]a. Polega ona z grubsza na włożeniu śrubokreta/motóra do silnika i ponownej próbie jego uruchomienia. Jeżeli w wyniku tych działań nie nastąpi [[wybuch]] oraz [[śmierć|zejście]] naprawiającego oraz jeżeli silnik/motór nadal nie działa, należy bezradnie rozłożyć [[ręce]] oraz |
Naprawa wszelkiego rodzaju silników/motórów odbywa się przy pomocy [[śrubokręt]]a. Polega ona z grubsza na włożeniu śrubokreta/motóra do silnika i ponownej próbie jego uruchomienia. Jeżeli w wyniku tych działań nie nastąpi [[wybuch]] oraz [[śmierć|zejście]] naprawiającego oraz jeżeli silnik/motór nadal nie działa, należy bezradnie rozłożyć [[ręce]] oraz wygłosić kwestię ''No to ja już nie wiem!''.<br> |
||
wygłosić kwestię ''No to ja już nie wiem!''.<br> |
|||
Silniki/motóry elektryczne można naprawiać przez włączenie wtyczki do gniazdka, spalinowe - przez dolanie [[benzyna|benzyny]] do baku. Są to jednak praktyki ryzykowne i rzadko polecane przez prawdziwych fachowców w naprawianiu silnika/motóra. |
Silniki/motóry elektryczne można naprawiać przez włączenie wtyczki do gniazdka, spalinowe - przez dolanie [[benzyna|benzyny]] do baku. Są to jednak praktyki ryzykowne i rzadko polecane przez prawdziwych fachowców w naprawianiu silnika/motóra. |
||
Wersja z 13:27, 20 cze 2012
Wrrrrrrrrrrr !!!
- Silnik/Motór o tym artykule, na dwie sekundy przed zepsuciem się.
Bóg wybacza, Silnik Motór nigdy!!!
- Moralno-teologiczny aspekt bycia silnikiem/motórem.
Silnik (a właściwie Motór) – skomplikowane urządzenie, znajdujące się w innym urządzeniu, sprawiające, że dane urządzenie działa. Silnik/Motór ma właściwie dwie funkcje: sprawiać, ze dane urządzenie działa tudzież psuć się, sprawiając, ze dane urządzenie przestaje działać. Częściej występującą funkcją jest ta druga.
Rodzaje silników/motórów
- elektryczny - częściej kopie niż działa,
- spalinowy - generalnie robi Wrrrrrrrrr !!!, po czym przestaje działać,
- parowy - do jego obsługi trzeba dwóch ludzi, a i tak nie działa,
- ekologiczny - np. koń - jak nie dasz mu jeść, to nie działa,
- hybrydowy - nikt, włącznie z konstruktorami nie wie, jak powinien działać, więc nie działa.
Naprawa silnika/motóra
Naprawa wszelkiego rodzaju silników/motórów odbywa się przy pomocy śrubokręta. Polega ona z grubsza na włożeniu śrubokreta/motóra do silnika i ponownej próbie jego uruchomienia. Jeżeli w wyniku tych działań nie nastąpi wybuch oraz zejście naprawiającego oraz jeżeli silnik/motór nadal nie działa, należy bezradnie rozłożyć ręce oraz wygłosić kwestię No to ja już nie wiem!.
Silniki/motóry elektryczne można naprawiać przez włączenie wtyczki do gniazdka, spalinowe - przez dolanie benzyny do baku. Są to jednak praktyki ryzykowne i rzadko polecane przez prawdziwych fachowców w naprawianiu silnika/motóra.
Różnica pomiędzy naprawą silnika/motóra a komputera
Czterdziestokrotne włączanie i wyłączanie zepsutego silnika/motóra nie doprowadzi do jego samonaprawy. Czterdziestokrotne włączanie i wyłączanie zepsutego komputera - niekoniecznie...