Embodiment of Scarlet Devil: Różnice pomiędzy wersjami
Zen.Xen.ni (dyskusja • edycje) M (Grosz do grosza, a będzie kokosza.) Znacznik: edytor źródłowy |
M (Wikia przeniósł stronę Użytkownik:ZentroXenon/Brudnopis do Użytkownik:Zen.Xen.ni/Brudnopis: Automatyczne przeniesienie stron użytkownika po zmianie nazwy konta z „ZentroXenon” na „Zen.Xen.ni”) |
(Brak różnic)
|
Wersja z 00:40, 4 sty 2016
Embodiment of Scarlet Devil – szósta gra pod szyldem Projektu biedna kapłanka. Jak większość gier, spod szyldu Team Shangai Alice jest to pionowa strzelanka danmaku która powstała w wyniku sporej ilości złotej inspiracji.
Geneza powstania
Z biegiem czasu tworzenie gier na pralkę stawało się coraz bardziej ograniczające dla ZUNa. Gdy w końcu gdy obiążony niezbędnymi wydatkami budrzet pozwolił na zakup pierwszego Peceta, Zun postanowił się sprawdzić w tworzeniu gier przystosowanych do okien. Gdy otrząsnął się z szoku wywołanego rozdzielczością 640 x 800 i możliwością wyświetlania większej ilości barw niż 256, zabrał się za tworzenie gier. W czasie tworzenia jednak udało mu się wytrzeźwieć, dzięku czemu zauważył dwie rzeczy:
- Systemy Gry wielu gier Bulett Hell były okropnie nieczytelne. - Spowodowało to że postanowił zaprojektować grę z która nie ma przekombinowanej mechaniki. W którą można po prostu wejść i od razu zacząć grać, i czuć się jak koks podczas wymijania milionów pocisków.
- Jego gry z PC były zwyczajnie brzydkie – dzięki czemu Zun w celu poprawy wyglądu gier nauczył się korzystać z Photoshopa.
Prace nad nową grą dzięki krótkotrwałej abstynencji, i kawałkom kodu otrzymanym od starych znajomych posuwały się naprawdę dobrze. Niestety gdy ZUN postanowił przystąpić do rysowania postaci, odnalazł zachomikowany wielopak co bardzo negatywnie odbiło się na jakości grafik w finalnym produkcie. Z tego powodu zapomniał też o dodaniu jednej postaci grywalnej, co fani zwłaszcza współcześnie opłakują do dziś.