Użytkownik:Eksekk/notatki: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (→ANM) Znacznik: edytor źródłowy |
Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
** Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo <code><nowiki>'''nazwa sekcji'''</nowiki></code> albo <code>;nazwa sekcji</code>); |
** Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo <code><nowiki>'''nazwa sekcji'''</nowiki></code> albo <code>;nazwa sekcji</code>); |
||
** Obrazki mają mieć rozmiar maksymalny 150px, bez podpisów pod nimi; |
** Obrazki mają mieć rozmiar maksymalny 150px, bez podpisów pod nimi; |
||
** Usuwamy przypisy i zamieniamy {{s|T}}; |
|||
** Oczywiście tekst nie może być za długi. |
** Oczywiście tekst nie może być za długi. |
||
* Dodać to samo [[Nonsensopedia:Artykuły na medal/Archiwum|tutaj]] i, jeśli artykuł jest poradnikiem, do szablonu {{s|poradniki/polecane}}; |
* Dodać to samo [[Nonsensopedia:Artykuły na medal/Archiwum|tutaj]] i, jeśli artykuł jest poradnikiem, do szablonu {{s|poradniki/polecane}}; |
||
Linia 60: | Linia 61: | ||
!2 |
!2 |
||
!3 |
!3 |
||
!4 |
|||
|- |
|- |
||
|Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo <code><nowiki>'''nazwa sekcji'''</nowiki></code> albo <code>;nazwa sekcji</code>) |
|Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo <code><nowiki>'''nazwa sekcji'''</nowiki></code> albo <code>;nazwa sekcji</code>) |
||
|Obrazki mają mieć rozmiar maksymalny 150px, bez podpisów pod nimi |
|Obrazki mają mieć rozmiar maksymalny 150px, bez podpisów pod nimi |
||
|Usuwamy przypisy i zamieniamy {{s|T}} |
|||
|Oczywiście tekst nie może być za długi |
|Oczywiście tekst nie może być za długi |
||
|} |
|} |
||
Linia 86: | Linia 89: | ||
|Do kategorii ANMa dodać <code><nowiki>{{KatANM|* [[Nagrodzony artykuł]]}}</nowiki></code> |
|Do kategorii ANMa dodać <code><nowiki>{{KatANM|* [[Nagrodzony artykuł]]}}</nowiki></code> |
||
|W szablonie {{s|artykuł na medal}} umieścić część tekstu z aktualnego ANMa, zgodnie z zasadami z powyższej tabelki |
|W szablonie {{s|artykuł na medal}} umieścić część tekstu z aktualnego ANMa, zgodnie z zasadami z powyższej tabelki |
||
|Dodać to samo [[Nonsensopedia:Artykuły na medal/Archiwum|tutaj]] |
|Dodać to samo [[Nonsensopedia:Artykuły na medal/Archiwum|tutaj]] i, jeśli artykuł jest poradnikiem, do szablonu {{s|poradniki/polecane}} |
||
|Uzupełnić szablon {{s|LosowyANM}} |
|Uzupełnić szablon {{s|LosowyANM}} |
||
|- |
|- |
Wersja z 16:09, 24 paź 2016
ANM
Jeśli jednocześnie wygrały dwa ANMy, to pierwszy powinien być przez tydzień, a po nim drugi.
- Uaktualnić redirect tutaj;
- Wywalić zakończone głosowanie (i przy okazji resztę, jeśli jeszcze jakieś są do wywalenia) stąd;
- Jeśli ANM zostanie odrzucony, to należy dodać go tutaj;
- Dodać
{{medal}}
do ANMa i sprawdzić, czy są odpowiednie kategorie; - Dodać ANM do listy tutaj;
- Najważniejsze: w szablonie
{{artykuł na medal}}
umieścić część tekstu z aktualnego ANMa, zgodnie z tymi zasadami:- Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo
'''nazwa sekcji'''
albo;nazwa sekcji
); - Obrazki mają mieć rozmiar maksymalny 150px, bez podpisów pod nimi;
- Usuwamy przypisy i zamieniamy
{{T}}
; - Oczywiście tekst nie może być za długi.
- Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo
- Dodać to samo tutaj i, jeśli artykuł jest poradnikiem, do szablonu
{{poradniki/polecane}}
; - Do kategorii ANMa dodać
{{KatANM|* [[Nagrodzony artykuł]]}}
; - Uzupełnić szablon
{{LosowyANM}}
; - Po zakończeniu roku kalendarzowego, w nowym roku przenieść stronę
Artykuły na medal/Archiwum/
doArtykuły na medal/Archiwum/stary rok
, po czym stworzyć nową stronęArtykuły na medal/Archiwum
.
NonNews
- Dalsze akcje wykonujemy tylko, jeśli dany news nie kwalifikuje się do eka:
- Dodajemy newsa do listy tutaj;
- W szablonie
{{wiadomości}}
dodajemy nowy news na samej górze, usuwając jednocześnie tyle samo najniżej położonych, ile dodajemy (chyba, że jest kilka newsów z tego samego dnia, wtedy łącznie mają być newsy z 6 różnych dni) - Jeśli dla miesiąca, z którego jest news, istnieje strona w formacie [miesiąc rok] (np. październik 2015), to dodajemy newsa tam, a jeśli nie, to tworzymy taką stronę (razem z szablonem wspomnianym dalej) i wtedy dodajemy;
- Jeśli stworzyliśmy nową stronę, to dodajemy ją w szablonie
{{archiwum NonNews}}
.
News miesiąca
- Dodajemy newsa do listy tu;
- Dodajemy część newsa tutaj i do szablonu
{{news miesiąca}}
. - Zmieniamy przekierowanie tutaj.
- Dodajemy
{{medal miesiąca}}
do newsa.
SDU
- Jeśli wynikiem głosowania jest zostawienie artykułu, to po prostu kasujemy z niego szablon
{{sdu}}
, dodajemy do jego dyskusji szablon{{SDU+}}
w następującej formie:{{SDU+|rrrr-mm-dd}}
, i zmieniamy w zgłoszeniu na tej stronie parametrwynik=brak
nawynik=zostaw
; - Jeśli natomiast wynikiem jest usunięcie, ustawiamy ten sam parametr na
wynik=usuń
i czekamy, aż admin usunie. Jeśli zwleka, to można do artykułu wstawić eka z powodem „wynik sdu”;
Ranking nonsensopedystów
- Wchodzimy na tę stronę i kopiujemy jej zawartość;
- Tworzymy nową stronę zgodnie z formatem:
Użytkownik:Runouw/ranking Nonsensopedystów/[nazwa miesiąca] [rok]
; - Wklejamy do niej skopiowany tekst;
- Wchodzimy tutaj i spisujemy sobie 10 userów z największą liczbą edycji;
- Jeśli masz mało czasu/nie chce ci się:
- Wpisz na tamtą stronę spisanych userów razem z ich liczbą edycji (format taki sam jak w poprzednich rankingach).
- Jeśli natomiast lubisz być dokładny:
- Liczbę edycji administratorów obliczysz, dodając ich blokady, usunięte strony i zwykłe edycje (polecam do tego bezpośrednio skopiować edycje/blokady/usunięcia z danego miesiąca i wkleić do jakiegoś edytora tekstu zliczającego wiersze tekstu);
- Natomiast u zwykłych użytkowników liczysz tylko edycje.
- Wpisujemy w odpowiednim miejscu datę wykonania rankingu i zapisujemy;
- Dodajemy link do utworzonej strony tutaj;
- Potem w tym szablonie dodajemy nasz ranking do listy.
NonAnalizy
- Dodajemy link do nowej nonanalizy do szablonu
{{źródła/prawa}}
; - Zmieniamy szablon
{{Analiza}}
; - Uaktualniamy szablon
{{Analizy}}
.
Tabelki
1 | 2 | 3 | 4 |
---|---|---|---|
Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo '''nazwa sekcji''' albo ;nazwa sekcji )
|
Obrazki mają mieć rozmiar maksymalny 150px, bez podpisów pod nimi | Usuwamy przypisy i zamieniamy {{T}}
|
Oczywiście tekst nie może być za długi |
Czynność | Krok 1 | Krok 2 | Krok 3 | Krok 4 | Krok 5 | Krok 6 | Krok 7 | Krok 8 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ANM – wstawienie | Uaktualnić redirect tutaj | Wywalić zakończone głosowanie (i przy okazji resztę, jeśli jeszcze jakieś są do wywalenia) stąd | Dodać {{medal}} do ANMa i sprawdzić, czy są odpowiednie kategorie
|
Dodać ANM do listy tutaj | Do kategorii ANMa dodać {{KatANM|* [[Nagrodzony artykuł]]}}
|
W szablonie {{artykuł na medal}} umieścić część tekstu z aktualnego ANMa, zgodnie z zasadami z powyższej tabelki
|
Dodać to samo tutaj i, jeśli artykuł jest poradnikiem, do szablonu {{poradniki/polecane}}
|
Uzupełnić szablon {{LosowyANM}}
|
SDU | Jeśli wynikiem głosowania jest zostawienie artykułu: | Kasujemy z niego szablon {{sdu}}
|
Dodajemy do jego dyskusji szablon {{SDU+}} w następującej formie: {{SDU+|rrrr-mm-dd}}
|
Zmieniamy w zgłoszeniu na tej stronie parametr wynik=brak na wynik=zostaw
|
Jeśli wynikiem jest usunięcie: | Ustawiamy ten sam parametr na wynik=usuń i czekamy, aż admin usunie. Jeśli zwleka, to można do artykułu wstawić eka z powodem „wynik sdu”
|
||
NonNews | Dodajemy newsa do listy tutaj | W szablonie {{wiadomości}} dodajemy nowy news na samej górze, usuwając jednocześnie tyle samo najniżej położonych, ile dodajemy (chyba, że jest kilka newsów z tego samego dnia, wtedy łącznie mają być newsy z 6 różnych dni)
|
Jeśli dla miesiąca, z którego jest news, istnieje strona w formacie [miesiąc rok] (np. październik 2015), to dodajemy newsa tam, a jeśli nie, to tworzymy taką stronę (razem z szablonem wspomnianym dalej) i wtedy dodajemy | Jeśli stworzyliśmy nową stronę, to dodajemy ją w szablonie {{archiwum NonNews}}
|
||||
News miesiąca | Dodajemy newsa do listy tu | Dodajemy całego newsa tutaj i do szablonu {{news miesiąca}}
|
||||||
Tworzenie podpisu nowego usera | Tworzymy stronę Szablon:Nazwa użytkownika
|
Wpisujemy tam kod podpisu | Na stronie Użytkownik:Nazwa użytkownika/podpis wstawiamy tekst {{Nazwa użytkownika}}
|
W polu podpis w preferencjach wpisujemy {{subst:user:Nazwa użytkownika/podpis}} i zaznaczamy Chcę używać wikitekstu w swoim podpisie
|
Linkowanie
Przeniesione z Nonsensopedia:IRC/zasady (było wykomentowane w źródle strony)
- [[nazwastrony]] – linkuje do strony na Nonsensopedii w głównej przestrzeni.
- [[przestrzeń:nazwastrony]] – linkuje do strony na Nonsensopedii w określonej przestrzeni.
- [[xx:]] – linkuje do strony głównej Nonsensopedii w określonym języku (xx to interwiki, patrz tabela).
- [[xx:nazwastrony]] – linkuje do strony Nonsensopedii w określonym języku w głównej przestrzeni.
- [[xx:przestrzeń:nazwastrony]] – linkuje do strony Nonsensopedii w określonym języku w określonej przestrzeni.
- [[w:]] – linkuje do strony głównej polskiej Wikipedii.
- [[w:nazwastrony]] – linkuje do strony polskiej Wikipedii w głównej przestrzeni.
- [[w:przestrzeń:nazwastrony]] – linkuje do strony polskiej Wikipedii w określonej przestrzeni.
- [[w:_xx:]] – linkuje do strony głównej Wikipedii w określonym języku.
- [[w:_xx:nazwastrony]] – linkuje do strony Wikipedii w określonym języku w głównej przestrzeni.
- [[w:_xx:przestrzeń:nazwastrony]] – linkuje do strony Wikipedii w określonym języku w określonej przestrzeni.
- [[wikia:c:nazwawiki]] – linkuje do określonej wiki.
- [[wikia:c:nazwawiki:nazwastrony]] – linkuje do strony określonej wiki w głównej przestrzeni.
- [[wikia:c:nazwawiki:przestrzeń:nazwastrony]] – linkuje do strony określonej wiki w określonej przestrzeni.